Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum   Facebook Twitter Google+

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale TV - Irdeto ontvangers > Cisco > Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)

Mededelingen

Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD) Vragen en opmerkingen over het eerste model HDTV Interactieve TV ontvanger met ingebouwde Personal Video Recorder van Cisco

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 4 oktober 2008, 11:19   #51
IMDNME
Member

IMDNME's schermafbeelding
Standaard

Dan zal ik mijn opnames ook maar ' s gaan controleren ...

Heb er nu 1 testdraaien met een 500 Gb Harddisk btw ...
IMDNME is offline  
Oud 4 oktober 2008, 13:13   #52
MauriceW
Senior Member

MauriceW's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IMDNME Bekijk bericht
Dat klinkt goed... Vertel eens wat meer..

Ging het plaatsen makkelijk? Kon je hem gewoon formatteren d.m.v. de format-optie in het menu?
MauriceW is offline  
Oud 4 oktober 2008, 16:17   #53
winnieandbuzz
Junior Member

winnieandbuzz's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IMDNME
Heb dit ook geprobeerd maar werkte bij mij niet.

Welk merk en type hard disk heb je gebruikt en heb je de oude harddisk gecloned naar de nieuwe?
winnieandbuzz is offline  
Oud 4 oktober 2008, 18:33   #54
MartijnP
Member

MartijnP's schermafbeelding
Standaard

Hier ben ik ook zeer benieuwd naar.. Enne, vwb timing. Vroeger kon je op de videorecorder een soort showview code invoeren. Waarom kan dat vandaag de dag niet? Gewoon ff een code meegeven zodra een programma begint en eindigt.. Zo moeilijk is dat toch niet, bespaart een hoop irritatie.

En van alle zender maakt Film1 HD er de grootste rommel van. Heb al vele malen meegemaakt dat de EPG totaal niet overeenkomt met de werkelijke programmering! Sucks!
MartijnP is offline  
Oud 8 oktober 2008, 16:56   #55
MauriceW
Senior Member

Standaard

Subtiel schopje... @IMDNME: kun je ons a.u.b. vertellen hoe je die 500 GB hard disk hebt geplaatst en werkend hebt gekregen?
MauriceW is offline  
Oud 8 oktober 2008, 17:23   #56
IMDNME
Member

Standaard

Auw, ja sorry druk druk ...

en ik dacht laat ik hem eerst even goed testen voordat ik foute info zit te posten. De 8455 laat namelijk nergens diskinfo zien, geen grootte, geen Mb's alleen een percentage vrij (voor zover ik heb kunnen ontdekken ..)
Ding loopt en record als een zonnetje ik vraag me alleen nog af of die 500 Gb ook echt helemaal gebruikt wordt .. Ik heb de afgelopen dagen veel opgenomen dus zal zsm even kijken of dat inderdaad het geval is, kan het vergelijken met het ding beneden maar als iemand weet hoeveel uur (HD)content er daadwerkelijk op de 160 Gb op te nemen is, scheelt me dat iets ...
IMDNME is offline  
Oud 8 oktober 2008, 17:53   #57
MauriceW
Senior Member

Standaard

Als ik het goed uitreken kost een stream van 12 Mbit/s ongeveer 5 GB aan diskruimte per uur.

(12.000.000 * 3600) / (8 * 1024 * 1024 * 1024) = 5,029 GB.

Dus op 160 GB zou je bruto 32 uur HD content moeten kunnen opnemen. Er zal echter wat overhead vanaf gaan vanwege de timeshift-buffer, dus zeg zo'n 30 uur HD content?
MauriceW is offline  
Oud 8 oktober 2008, 17:58   #58
IMDNME
Member

Standaard

Ok dank je .. er staat al eea op en ik zet hem morgen wel even aan tot hij vol is.

To be continued.
IMDNME is offline  
Oud 8 oktober 2008, 21:02   #59
TheGrouch
Senior Member

TheGrouch's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
als iemand weet hoeveel uur (HD)content er daadwerkelijk op de 160 Gb op te nemen is, scheelt me dat iets ...
ik had een keer 4 film1-HD films van elk 2 uur op de cisco staan en daarbij was ~40% vol. Dus volgens het bierviltje past er ~20 uur HD content op de schijf
TheGrouch is offline  
Oud 8 oktober 2008, 21:13   #60
TheGrouch
Senior Member

TheGrouch's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Ok dank je .. er staat al eea op en ik zet hem morgen wel even aan tot hij vol is.

Citaat:
To be continued.
Als je er tussen de ca 60 en 95 uur HD content op krijgt, dan wordt de 500GB wel gebruikt .
(@MauricW 500/160*30=93,5 @TheGrouch 500/160*20=62,5 )
TheGrouch is offline  
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale TV - Irdeto ontvangers > Cisco > Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten