Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Telefonie > Ziggo Vaste Telefonie

Mededelingen

Ziggo Vaste Telefonie Discussies en vragen over Ziggo Vaste Telefonie, nieuwe diensten, tarieven e.d.

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 11 november 2009, 17:56
teerex's schermafbeelding
teerex teerex is offline
Junior Member

Ziggo Internet: AI1 Plus
DTV: CI+ module
Standaard

Citaat:
Heb je zelf het contract bij KPN opgezegd dan ??
Nee hoor. Ik heb netjes de overstapservice van Ziggo ingeschakeld. Oorspronkelijk had ik zelfs de monteur op de 16e besteld, maar Ziggo heeft dat verschoven waardoor de marge nog krapper werd. Dat in combinatie met het feit dat ze nu handmatig moeten porteren ( wel netjes mailtje van Ziggo gehad) betekent dat ik nu al anderhalve week zonder inkomend telefoonverkeer zit....
Oud 26 januari 2010, 11:17
Hans345's schermafbeelding
Hans345 Hans345 is offline
Junior Member

Standaard Porteren nummers naar Ziggo

Ik las een reactie/mail van 'Dokie' via dit forum dat het hem gelukt was om 2 nummers van KPN ISDN te porteren naar Ziggo. Helaas kreeg ik vanmorgen antwoord van Ziggo dat het NIET mogelijk is:

Via de website heeft u op 25 januari 2209 onlangs een vraag gesteld Alles-in-één-Pakket. Wanneer u uw huidige abonnementen wilt omzetten naar een Alles-in-één-Pakket met nummer behoud, kunnen wij alleen één hoofdtelefoonummer overnemen.
Wij hopen u voldoende te hebben geïnformeerd.

Maar er kunnen toch TWEE lijnen op de Ziggo modem worden aangesloten?? Wie helpt?

Hans
Oud 26 januari 2010, 12:36
Dokie's schermafbeelding
Dokie Dokie is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Connect and Play complete
DTV: Humax iRHD-5050c + Horizon
Standaard

Het is bij mij inderdaad gelukt, dus ik denk dat iemand niet op de hoogte is van de mogelijkheden bij de helpdesk. KPN was de lasige partij die in het verleden alleen het hoofdnummer mee liet nemen, maar ik heb nu juist 2 extra nummers naar Ziggo overgeheveld, dus niet het hoofdnummer.

Hans, misschien moet je per telefoon de aanvraag doen en aangeven dat je weet dat het kan. Mogelijk dat de hd-medewerker het wel meteen oppakt.
Oud 22 april 2010, 16:31
bongerston's schermafbeelding
bongerston bongerston is offline
Junior Member

Ziggo Internet: Alles in èèn, pluspakket
DTV: Humax IR-Fox c
Standaard Nummerportering

Graag wil ik toekomstige Ziggo-gebruikers waarschuwen als ze 'Alles in èèn, pluspakket' willen bestellen. Wanneer je nu bij een provider zit die op de website van Ziggo niet in een lijstje staat waarbij het mogelijk is om je huidige nummer te behouden en dus niet de mogelijkheid bestaat dat Ziggo zelf de overzetting regelt, zul je zelf je huidige abonnement bij de huidige provider op moeten zeggen.
Dit heb ik dus tijdig gedaan (bij Scarlet) en 2 april j.l. is het alles in èènpakket bij mij door een installateur van Ziggo geïnstalleerd. En nu komt het; vandaag 22 april heb ik nog geen goed werkende telefoonaansluiting. (meer dan 3 weken na installatie) Ik kan zelf wel bellen maar ben onbereikbaar voor de buitenwereld. Reeds vele telefoontjes aan gespendeerd naar Ziggo, zonder resultaat. Als ik dit had geweten had ik er niet voor gekozen om mijn oud nummer te behouden en had Ziggo de hele omzetting kunnen regelen. In de folder van Ziggo staat: Bij installatie door onze installateurs gaan zij niet weg voordat alles werkt!!
Groetjes Ton.
Oud 22 april 2010, 16:40
Ziggo Support Peter's schermafbeelding
Ziggo Support Peter Ziggo Support Peter is offline
Ziggo Medewerker

Standaard

Hoi Ton,

zou je mij je postcode en huisnummer kunnen sturen in een prive bericht, dan kan ik eens een kijkje nemen.

gr Peter
Oud 22 april 2010, 16:43
Junior Member

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mvandeursen Bekijk bericht
Nou Hessel ik hoop voor je dat het je beter afgaat dan bij ons. Wij zijn verhuisd binnen hetzelfde dorp, konden na aansluiting ook meteen bellen maar wachten nu al bijna anderhalve maand (sinds 8 oktober) op een telefoonaansluiting. Telkens wordt ons beloofd dat het zo opgelost is, bij de een duurt het 2 dagen bij de ander 4, maar nog steeds duurt het maar en duurt het maar. Het hoofdstuk telefoonportering is bij ons nog niet afgesloten (terwijl ik me niet kan voorstellen dat het zò enorm ingewikkeld zou moeten zijn maarja
Nou, ik lees hier dat ik niet de enige ben. Vanaf 2 april ben ik al aan het wachten op nummerportering. We kunnen wel zelf bellen maar zijn onbereikbaar voor de buitenwereld.
Oud 22 april 2010, 16:45
Junior Member

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ziggo Webteam Peter Bekijk bericht
Hoi Ton,

zou je mij je postcode en huisnummer kunnen sturen in een prive bericht, dan kan ik eens een kijkje nemen.

gr Peter
Hoi Peter

Dank je voor de snelle reactie!
Ton.

Laatst gewijzigd door bongerston; 22 april 2010 om 16:59
Oud 22 april 2010, 16:58
Ziggo Support Peter's schermafbeelding
Ziggo Support Peter Ziggo Support Peter is offline
Ziggo Medewerker

Standaard

ik zal morgen eens een kijkje nemen als ik de juiste systemen beschikbaar heb. Ik heb je postcode en huisnr genoteerd, misschien is het slim om deze niet op een openbaar forum te plaatsen.
Als het goed is kun je deze verwijderen.
Oud 22 april 2010, 17:00
Junior Member

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ziggo Webteam Peter Bekijk bericht
ik zal morgen eens een kijkje nemen als ik de juiste systemen beschikbaar heb. Ik heb je postcode en huisnr genoteerd, misschien is het slim om deze niet op een openbaar forum te plaatsen.
Als het goed is kun je deze verwijderen.
Alvast hartelijk dank!
Ton.
Oud 22 april 2010, 18:44
Junior Member

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bongerston Bekijk bericht
Alvast hartelijk dank!
Ton.
Hoera, het werkt.
Ziggo heeft zich achteraf aan zijn woord gehouden om 22 april (vandaag) de overzetting te bewerkstelligen. Toch nog een goed gevoel!
Groetjes Ton.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Telefonie > Ziggo Vaste Telefonie

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten