Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > Overige merken ontvangers > Siemens Gigaset M750 C IR (PVR)

Mededelingen

Siemens Gigaset M750 C IR (PVR) Ervaringen, vragen en opmerkingen over deze Siemens twintuner PVR

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 19 juli 2009, 11:05
Blek's schermafbeelding
Blek Blek is offline
Junior Member

Ziggo Internet: Breedband / surfboard
DTV: Siemens M750C IR
Standaard

videoredo kan de bestanden naar standaard dvd formaat omzetten en eventueel reklame verwijderen. Vandaaruit kun je de bestanden weer door converterenen. Het programma is geen freeware. Er zijn ook via de diverse fora (meest duits) wel opties om dit process met diverse freeware utilities te doen: zie eventueel: http://74.125.77.132/search?q=cache:...ient=firefox-a
Oud 6 oktober 2009, 23:24
je.ha@home.nl's schermafbeelding
je.ha@home.nl je.ha@home.nl is offline
Junior Member

Ziggo Internet: z1 bundel
DTV: humax irhd-5000c
Exclamation siemens gigaset m750 c

hoi
ik heb zelf al 1,5 jaar een wd my book essential 500 g
werkt perfect via de epg
heb weleen vraag betreft opnames op dvd zetten die een crid bestand hebben .
wie kan mij hier mee helpen
m.v.g juppeke
Oud 7 oktober 2009, 07:39
corvette's schermafbeelding
corvette corvette is offline
Junior Member

DTV: 2 x Siemens M750c
Standaard 1.5TB of 2TB harde schijf/koppelen van schijven?

Hallo,mijn Western Digital Elements 640GB USB 2.0 schijf begint vol te raken dus ik wil een grotere schijf aan de Siemens hangen.
Ik zit zelf te denken aan de Western Digital Elements 1.5TB USB 2.0 of de 2TB versie.
Is er iemand die met een van deze schijven ervaring heeft (of met een andere schijf van die grote)?

Of is er een mogelijkheid om meerdere harde schijven tegelijk te koppelen aan de ontvanger?
Ik heb namelijk 2 ontvangers met 4 harde schijven (Western Digital my book 300GB,my book 500GB en 2 x elements 640GB).
Hierbij hoeft er maar 1 schijf op te kunnen nemen,de andere zal alleen gebruikt worden om af te spelen.
Ik heb nu op 4 schijven films staan voor mijn zoontje dus moet nu vaak van harde schijf wisselen en ik wil dus alle kinderfilms (nu al ruim 500GB) op 1 schijf zetten en ook nog ruimte overhouden om op te nemen en films op te slaan.
Alvast bedankt.
Oud 8 oktober 2009, 11:14
The_Doman's schermafbeelding
The_Doman The_Doman is offline
Senior Member

DTV: Humax 5050/5100/5300/DM500/TechnoTrend/Terratec/M750C
Thumbs up

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door corvette Bekijk bericht
Hallo,mijn Western Digital Elements 640GB USB 2.0 schijf begint vol te raken dus ik wil een grotere schijf aan de Siemens hangen.
Ik zit zelf te denken aan de Western Digital Elements 1.5TB USB 2.0 of de 2TB versie.
Is er iemand die met een van deze schijven ervaring heeft (of met een andere schijf van die grote)?
De grootste schijven die ik in combinatie met de Siemens tot nu toe heb kunnen testen zijn de WD Elements 1 TB modellen.
Deze werken in ieder geval zonder problemen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door corvette Bekijk bericht
Of is er een mogelijkheid om meerdere harde schijven tegelijk te koppelen aan de ontvanger?
Ja, dat kan prima.
Op de Siemens kan je 2 USB schijven tegelijk aansluiten.
Alleen moest ik ze in mijn geval wel direct op de USB connectors van de Siemens aansluiten voordat beide schijven tegelijk herkend werden.
Bij gebruik van een (goedkope?) USB hub welke ik hier nog had liggen zag de Siemens namelijk maar een disk.
Gelukkig werkte de cardreader in combinatie met een USB disk weer wel via dezelfde hub.

Siemens M750 PVR met twee USB disks aangesloten:

Siemens M750 PVR met twee USB disks aangesloten:
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > Overige merken ontvangers > Siemens Gigaset M750 C IR (PVR)

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten