Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > Humax > Humax Duovisio iPVR-9200C (SD-PVR)

Mededelingen

Humax Duovisio iPVR-9200C (SD-PVR) Ervaringen, vragen en opmerkingen over deze Standard Definition Personal Video Recorder

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 8 augustus 2008, 12:51
renecl's schermafbeelding
renecl renecl is offline
Senior Member

DTV: Duo Visio
Standaard

Geweldig, ik ben echt zeer tevreden over Humax en hun decoders.

Hopenlijk snel een HD-PVR versie !
Oud 8 augustus 2008, 14:21
copymaster's schermafbeelding
copymaster copymaster is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles-in-1 Extra / Cisco EPC3925
DTV: Humax 5200C, Humax iPVR 9200 C
Standaard

7 min voor binnenhalen en installatie update Humax. Geen problemen ondervonden...
Oud 8 augustus 2008, 19:16
anoniem's schermafbeelding
anoniem anoniem is offline
Ziggo Official

DTV: ALL
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tomar Bekijk bericht
Hi, anoniem, ik vind het wel leuk en aardig deze update, maar hoe zit het met de mensen in het voormalige Multikabel gebied ? Kunnen die ook upgraden ?

als de software vandaag niet geplaatst is dan ben ik bang dat je toch nog even moet wachten tot volgende week. Door de vakanties is de bezetting nu eenmaal lager dan normaal.
Oud 8 augustus 2008, 19:20
leeuw1974's schermafbeelding
leeuw1974 leeuw1974 is offline
Senior Member

Ziggo Internet: AIO - Ubee3200
DTV: Humax 5200C (voorheen Cisco 8545 & Humax 9200)
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door anoniem Bekijk bericht
als de software vandaag niet geplaatst is dan ben ik bang dat je toch nog even moet wachten tot volgende week. Door de vakanties is de bezetting nu eenmaal lager dan normaal.
Nou ik vroeg me ook af waarom je als multikabelaar geen update kan uitvoeren, erg wazig Dus je bent dan weer afhankelijk van een bepaald persoon of ie zin en tijd heeft om een update te plaatsen.

* kan iemand mij meer vertellen over de Bug met audiozappen? Ik snap het niet, wanneer treed het op, of is het dus alleen om radio te luisteren via decoder.
Oud 8 augustus 2008, 19:24
HB's schermafbeelding
HB HB is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles-In-1 Plus
DTV: Humax iHDR-5200c
Standaard

Nieuwe firmware erop gezet en tot nou toe nog geen reboot weer gehad
Ziet er goed uit dus.
Oud 8 augustus 2008, 19:28
Ziggo Official

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door leeuw1974 Bekijk bericht
Nou ik vroeg me ook af waarom je als multikabelaar geen update kan uitvoeren, erg wazig Dus je bent dan weer afhankelijk van een bepaald persoon of ie zin en tijd heeft om een update te plaatsen.

* kan iemand mij meer vertellen over de Bug met audiozappen? Ik snap het niet, wanneer treed het op, of is het dus alleen om radio te luisteren via decoder.
Er is geen onderscheid meer in casema en multikabel omdat het netwerk gekoppeld is. Ook oud casema gebruikers kunnen de software ook niet download. Verder vind ik je opmerking wat ver gaan over zin of tijd hebben.
Oud 8 augustus 2008, 19:33
Senior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door anoniem Bekijk bericht
Er is geen onderscheid meer in casema en multikabel omdat het netwerk gekoppeld is. Ook oud casema gebruikers kunnen de software ook niet download. Verder vind ik je opmerking wat ver gaan over zin of tijd hebben.
Sorry, ik bedoel het anders: Dat Casema/MK gescheiden is van @home vind ik vreemd. (vooral omdat Ziggo zelf zoveel reclame maakt dat nu alles 1 is en makkelijker is geworden)

Met zin en tijd bedoel ik het volgende: Jij bent erg actief hier en blijkbaar verantwoordelijk voor iets in het @home gebied. Maar blijkbaar kan jij niet zorgen voor updates in het casema/MK gebied. Weet die persoon in "ons' gebied ook van deze update? Stel dat zoiets via de mail wordt gecommuniceerd is de kans groot dat het erg laat opgemerkt wordt na iemands vakantie.
Oud 8 augustus 2008, 19:51
Ziggo Official

Standaard

Citaat:
Sorry, ik bedoel het anders: Dat Casema/MK gescheiden is van @home vind ik vreemd. (vooral omdat Ziggo zelf zoveel reclame maakt dat nu alles 1 is en makkelijker is geworden)

Met zin en tijd bedoel ik het volgende: Jij bent erg actief hier en blijkbaar verantwoordelijk voor iets in het @home gebied. Maar blijkbaar kan jij niet zorgen voor updates in het casema/MK gebied. Weet die persoon in "ons' gebied ook van deze update? Stel dat zoiets via de mail wordt gecommuniceerd is de kans groot dat het erg laat opgemerkt wordt na iemands vakantie.
Mijn scope is niet beperkt tot @home, maar strekt zich uit over geheel Ziggo. Om meerdere redenen zijn er 2 netwerken, die hoewel ze gekoppeld zijn, toch op 2 plaatsen geconfigureerd moeten worden. Er is binnen Ziggo 1 afdeling, die zich hiermee operationeel gezien mee bezig houdt, maar dat betekent niet dat alle aanpassingen ook overal tegelijkertijd worden doorgevoerd, hoewel we daar naar streven lukt dat zeker niet altijd tijdens de vakanties.
Oud 8 augustus 2008, 20:00
Senior Member

Standaard

Wachten tot September tot de bugvrije versie vind ik BTW geen probleem. Maar kan je nog even proberen uit te leggen wat je bedoeld met die audio-bug? Wanneer treed dat op, met digitale radio?
Oud 8 augustus 2008, 20:04
Ziggo Official

Standaard

Citaat:
Wachten tot September tot de bugvrije versie vind ik BTW geen probleem. Maar kan je nog even proberen uit te leggen wat je bedoeld met die audio-bug? Wanneer treed dat op, met digitale radio?
aan wie stel je de vraag en waar refereer je aan met de audio bug, de audio track wissel ?
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > Humax > Humax Duovisio iPVR-9200C (SD-PVR)

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten