Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum   Facebook Twitter Google+


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > Samsung > Samsung DCB-H360R (HDTV)

Mededelingen

Samsung DCB-H360R (HDTV) Ervaringen, vragen en opmerkingen over de High Definition kabelontvanger van Samsung

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 30 juni 2008, 15:59   #1
Adrie
Junior Member
 
Adrie's schermafbeelding
Standaard Software opwaarderen

Heb sinds vorig jaar juni deze decoder heb wekelijks opgelet of ik mijn software op moest waarderen heb tot heden niets gezien van dit opwaarderen.Nu is mijn vraag kan men überhaupt ergens zien of er een opwaardering plaats heeft gevonden of zijn er afgelopen jaar geen updates geweest en krijg men daar een berichtje van.
Adrie is offline  
Oud 30 juni 2008, 21:03   #2
Qampie
Junior Member
 
Qampie's schermafbeelding
Standaard Software opwaarderen

Voor de DCB-H360R kun je het beste bijgaande instructie volgen:
http://blob.ziggo.nl/dynamic//NL_HOM...ng%20H360R.pdf

Indien de keuze "software opwaarderen" in het menu niet aanklikbaar is, dan is je ontvanger hoogstwaarschijnlijk al voorzien van de meest recente software. Succes!
Qampie is offline  
Oud 1 juli 2008, 09:12   #3
Adrie
Junior Member
 
Adrie's schermafbeelding
Standaard

Hartelijk dank voor de informatie maar heb toch nog een vraag. In het menu is software opwaarderen niet aanklikbaar. Maar als ik op mijn systeeminformatie kijk dan zie ik daar staan Ver. Loader :106 Ver.S/W :130 Ver. H/W :150. In de handleiding die U heeft meegezonden staat Ver. S/W de vermelding 126, is de software op de juiste wijze geïnstalleerd is.Zo nee, herhaal dan stap 1 tot en met 8. maar dat kan ik niet want zo als ik al eerder vermelde deze is niet aanklikbaar al een jaar lang.
Adrie is offline  
Oud 1 juli 2008, 14:06   #4
Mr_Parker
Senior Member
 
Mr_Parker's schermafbeelding
Standaard

Helemaal bovenaan alle topics in het H360 hoofd topic staat Laatste software versie en informatie.
Daarin kun je lezen dat 130 de laatst beschikbare is, en die is nu ongeveer ander half jaar oud dacht ik.
Dus ja je hebt de laatste, maar binnenkort komt er een nieuwe ivm Eurosport HD.
Mr_Parker is offline  
Oud 1 juli 2008, 21:05   #5
Qampie
Junior Member
 
Qampie's schermafbeelding
Standaard

Klopt inderdaad wat Mr_Parker zegt. Zodra de nieuwe softwareversie beschikbaar is, zal dit ongetwijfeld op dit forum bekend worden gemaakt.
Qampie is offline  
Oud 2 juli 2008, 19:03   #6
anoniem
Cable Expert
 
anoniem's schermafbeelding
Standaard

staat inmiddels op het @home netwerk
anoniem is offline  
Oud 2 juli 2008, 20:48   #7
Bullet NL
Banned User
 
Bullet NL's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door anoniem Bekijk bericht
staat inmiddels op het @home netwerk

Klopt, ik heb hem hem nu draaien.

Na veel problemen te hebben gehad.
- audio vertraging op de stemmen.
- Signaal sterkte was 55 op sommige zenders
- E37 foutmelding
- E38 foutmelding
- Zap-snelheid (erg traag)

Na de update

Zijn bovenstaande problemen opgelost.
Alle zenders doen het weer, de vertraging is weg en het apparaat is veel sneller geworden.

Vanmorgen nog gekeken naar anders software, had hier gelezen dat hij er aan zou komen..... en zie daar.... vanavond was hij er...


Yes!! ga nu maar eens kijken als het beeld beter is geworden...


Nog ff een vraagje aan Anoniem;

Op kanaal 64 staat nog steeds de placeholder van Eurosport HD
Gaat dit eerdaags ook veranderen in het daadwerkelijke signaal?


Groeten,


Bullet
Bullet NL is offline  
Oud 2 juli 2008, 20:52   #8
anoniem
Cable Expert
 
anoniem's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bullet NL Bekijk bericht
Klopt, ik heb hem hem nu draaien.

Na veel problemen te hebben gehad.
- audio vertraging op de stemmen.
- Signaal sterkte was 55 op sommige zenders
- E37 foutmelding
- E38 foutmelding
- Zap-snelheid (erg traag)

Na de update

Zijn bovenstaande problemen opgelost.
Alle zenders doen het weer, de vertraging is weg en het apparaat is veel sneller geworden.

Vanmorgen nog gekeken naar anders software, had hier gelezen dat hij er aan zou komen..... en zie daar.... vanavond was hij er...


Yes!! ga nu maar eens kijken als het beeld beter is geworden...


Nog ff een vraagje aan Anoniem;

Op kanaal 64 staat nog steeds de placeholder van Eurosport HD
Gaat dit eerdaags ook veranderen in het daadwerkelijke signaal?


Groeten,


Bullet

ja, zodra gebleken is dat alles goed gaat met de nieuwe software. We zullen de still tijdelijk veranderen met een mededeling voor noodzakelijke een software upgrade. Anders begint iedereen (muv de forum gebruikers uiteraard) alsnog te bellen
anoniem is offline  
Oud 2 juli 2008, 21:03   #9
Bullet NL
Banned User
 
Bullet NL's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door anoniem Bekijk bericht
ja, zodra gebleken is dat alles goed gaat met de nieuwe software. We zullen de still tijdelijk veranderen met een mededeling voor noodzakelijke een software upgrade. Anders begint iedereen (muv de forum gebruikers uiteraard) alsnog te bellen
Toppertje.... ;-)

De zapsnelheid is helemaal een top verbetering......

Keep up the good work ;-)
Bullet NL is offline  
Oud 2 juli 2008, 21:27   #10
Bullet NL
Banned User
 
Bullet NL's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door anoniem Bekijk bericht
ja, zodra gebleken is dat alles goed gaat met de nieuwe software. We zullen de still tijdelijk veranderen met een mededeling voor noodzakelijke een software upgrade. Anders begint iedereen (muv de forum gebruikers uiteraard) alsnog te bellen
Toch nog één dingentje.... kanaal 14 (NED 1 HD) wordt 4:3 doorgegeven.
Kan dat op mijn afstandbediening niet veranderen.
Bullet NL is offline  
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > Samsung > Samsung DCB-H360R (HDTV)




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Ziggo App voor Android Ziggo App voor iPhone & iPad

© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl