Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > Cisco > Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)

Mededelingen

Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD) Vragen en opmerkingen over het eerste model HDTV Interactieve TV ontvanger met ingebouwde Personal Video Recorder van Cisco

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 16 januari 2009, 09:40
pkwadraat's schermafbeelding
pkwadraat pkwadraat is offline
Member

Ziggo Internet: Alles-in-1 Plus
DTV: Samsung SMT-C7140, Ci+ Cam.
Standaard Cisco 8455DVB bugs

Na het gebruik maken van de Cisco 8455DVB moet ik zeggen dat ik er redelijk tevreden over ben, ik ben tot nu maar 2 bugs tegengekomen.
Als eerste viel mij op dat als ik een opgenomen prog. afspeel en deze een tijdje op pauze laat staan dat dan het geluid van de Cisco verdwijnt. Ik moet dan de decoder uit en aanzetten om het geluid terug te krijgen.

Ten tweede (en deze irriteert me behoorlijk) is dat de EPG tijden totaal niet overeenkomen met de werkelijke uitzend tijden. Ik zet de opnames op 10 min voor start en 10 min na einde programma. Nu merk ik als ik bv Deadliest Catch opneem op discovery HD, dat de opname precies op tijd begint en ik aan het einde min 5 min mis. Programma duurt dus langer dan de EPG aangeeft.

Is meerdere mensen dit opgevallen? Is er iets aan te doen?

gr Pkwadraat
Oud 16 januari 2009, 09:44
jongetje's schermafbeelding
jongetje jongetje is offline
Senior Member

DTV: Cisco 8455 & 8485
Standaard

Ook kun je maar 1 dag vooruit kijken met de EPG. Schiet dus niet op. Moet je nog handmatig opnemen.
Oud 16 januari 2009, 09:49
TheGrouch's schermafbeelding
TheGrouch TheGrouch is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Nee, glasvezel 500/500 icm Vigor2132FVn | KPN dualband WiFi AP (3x)
DTV: TV Plus + Film1 icm Humax iHDR-5050c (3x) | Humax iHDR-5200c | Neotion CI+ | Samsung DCB-H380R
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jongentje Bekijk bericht
Ook kun je maar 1 dag vooruit kijken met de EPG. Schiet dus niet op. Moet je nog handmatig opnemen.
Als de cisco geprovisioned is, dan is de epg veel langer. Bij film1 is het dan bijvoorbeeld 2 weken.
(zie ook: http://ziggo-gebruikers.nl/forum/sho...03&postcount=3)

Laatst gewijzigd door TheGrouch; 16 januari 2009 om 09:59
Oud 23 januari 2009, 14:54
tristan's schermafbeelding
tristan tristan is offline
Junior Member

Standaard Eéndagsvlieg

Zo, inmiddels het apparaat binnen gekregen, na 4 keer te hebben besteld trouwens (eerste keer begin december) ook telefonische bestellingen kunnen dus blijkbaar kwijtraken bij Ziggo. Sterker nog telefonische bestellingen voor ITV veranderen ook wel eens spontaan in een bestelling voor een heel ander product, maar dit geheel terzijde.

Na een dagje spelen met de Cisco gaat hij weer terug naar Ziggo helaas, apparaat kan, in tegenstelling wat me beloofd was door de Ziggo verkoop afdeling, maar 1 programma tegelijk opnemen. Dus ik ga weer terug naar de oude vertrouwde Samsung PVR! Dan maar geen HD en ITV, wellicht over een jaartje maar eens opnieuw proberen.
Oud 23 januari 2009, 15:03
Senior Member

Ziggo Internet: Nee, glasvezel 500/500 icm Vigor2132FVn | KPN dualband WiFi AP (3x)
DTV: TV Plus + Film1 icm Humax iHDR-5050c (3x) | Humax iHDR-5200c | Neotion CI+ | Samsung DCB-H380R
Standaard

Als je een HighDefinition PVR zoekt die 2 opnames tegelijk kan (zonder iTV), kijk dan eens in deze thread.
Dan hoef je geen jaar te wachten
Oud 23 januari 2009, 15:14
rickytt3's schermafbeelding
rickytt3 rickytt3 is offline
Member

DTV: Cisco 8455DVB HD PVR
Standaard

Vandaag weer een nieuwe bug. Het is bijna elke dag iets anders.

De zenderlijst vertoont kuren. Eerst dacht ik dat mijn AB stuk was, bij het zappen bleven sommige zenders hangen.

Toen ik uiteindelijk in de EPG keek zag ik bv. kanaal 10 er 8x in staan. Sommige zenders staan er tot wel 10 keer in.

Heb nu de zenders opnieuw geïnstalleerd en het verschijnsel is weg. Hopen dat het niet meer terug komt....

Ben benieuwd wat de volgende bug wordt
Oud 23 januari 2009, 15:19
Junior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheGrouch Bekijk bericht
Als je een HighDefinition PVR zoekt die 2 opnames tegelijk kan (zonder iTV), kijk dan eens in deze thread.
Dan hoef je geen jaar te wachten
Ah dat is fijn zeg, 1000 maal dank voor deze gouden tip TheGrouch! You made my day. Ga de Cisco met nog meer plezier terugsturen nu.
Oud 23 januari 2009, 15:25
arendre's schermafbeelding
arendre arendre is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles in 1 Plus / Ubee
DTV: Samsung HD decoder/ Cisco 8455DVB (testtraject)
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tristan Bekijk bericht
Ah dat is fijn zeg, 1000 maal dank voor deze gouden tip TheGrouch! You made my day. Ga de Cisco met nog meer plezier terugsturen nu.
Precies! elk ander apparaat wat nieuw op de markt komt vertoond zeker geen kuren, bugs en kinderziektes!

Excuses voor mijn cynische reactie, maar ik verwacht dat de humax ook aardig wat problemen gaat kennen. Gewoon omdat het een nieuw apparaat is. Als je bedenkt dat de cisco nu pas "groot" getest gaat worden en er nu dus nog steeds meer problemen aan het licht komen, zal dat met de humax ook vast gaan gebeuren.

Je weet nu wat je hebt met de Cisco, je hebt echter nog geen idee wat je krijgt met de humax. Waarom is dat dan wel meteen beter?
Oud 23 januari 2009, 15:30
Senior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door arendre Bekijk bericht
Je weet nu wat je hebt met de Cisco, je hebt echter nog geen idee wat je krijgt met de humax. Waarom is dat dan wel meteen beter?
2 opnames tegelijk
Oud 23 januari 2009, 15:32
Junior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door arendre Bekijk bericht
Precies! elk ander apparaat wat nieuw op de markt komt vertoond zeker geen kuren, bugs en kinderziektes!

Excuses voor mijn cynische reactie, maar ik verwacht dat de humax ook aardig wat problemen gaat kennen. Gewoon omdat het een nieuw apparaat is. Als je bedenkt dat de cisco nu pas "groot" getest gaat worden en er nu dus nog steeds meer problemen aan het licht komen, zal dat met de humax ook vast gaan gebeuren.

Natuurlijk snap ik je reactie maar ik dacht, ja inderdaad had eerder dit forum moeten bezoeken, dat de Cisco 2 kanalen tegelijk kon opnemen (voor mij een "must-have") vooral omdat de Ziggo mannen dit tegen mij vertelden. De Cisco kan dit niet en volgens de Humax IRHD5050-C thread kan die dat wel.

Dus volgens mij weet ik nu juist precies wat ik ga krijgen met de Humax. Bovendien heeft de Cisco het dus sowieso niet.
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > Cisco > Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten