Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum   Facebook Twitter Google+

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale TV - Algemeen

Mededelingen

Digitale TV - Algemeen Algemene vragen en opmerkingen over digitale TV van Ziggo welke niet in de overige forums thuis horen

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 24 juli 2009, 14:02   #361
dennis volp
Junior Member

dennis volp's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vulliw Bekijk bericht
Na update krijg ik soms even een zwart beeld bij sommige zenders !!!
Ook als ik naar een zender met dolby digital schakel en ik ga terug naar b.v. Ned 1 heb ik geen geluid meer moet ik eerst de hdmi kabel er uit halen en er weer in doen dan werkt het geluid weer.
Heb een Philips 7403 tv.
Ik heb gehoord dat er problemen zijn met het geluid in combinatie met een Philips TV ???

Ik heb dit probleem ook met mijn Philips 42PFL9603D/10 en is erg irritant.
Ik schakel via de tv naar het kanaal waar mn wii opzit en dan weer terug naar de decoder en heb dan weer geluid.
dennis volp is offline  
Oud 25 juli 2009, 10:47   #362
Joop558
Senior Member

Joop558's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dennis volp Bekijk bericht
Ik heb dit probleem ook met mijn Philips 42PFL9603D/10 en is erg irritant.
Ik schakel via de tv naar het kanaal waar mn wii opzit en dan weer terug naar de decoder en heb dan weer geluid.
mn wii??
Joop558 is offline  
Oud 25 juli 2009, 11:12   #363
zaranoa
Junior Member

zaranoa's schermafbeelding
Standaard

Ik blijf last houden van die vervelende hickups in het geluid.
Dit geldt voor Ned 1,2,3, HD.
Ziggo doe hier wat aan!!!
zaranoa is offline  
Oud 25 juli 2009, 22:03   #364
Oujdi
Member

Oujdi's schermafbeelding
Standaard

***Ik heb problemen bij sommige HD en SD zenders waar het lang duurt voordat er een beeld verschijnt. Ik krijg eerst zwarte beeld en dan wachten en vervolgens pas beeld. Normaal ging dit sneller.

***Heb ook een probleem met geluid, soms krijg ik eerst beeld en paar seconde later pas geluid en bij sommige zenders krijg ik haperende geluid op bijvoorbeeld sbs 6 en RTL 5........
Oujdi is offline  
Oud 26 juli 2009, 21:15   #365
AW78
Senior Member

AW78's schermafbeelding
Standaard

Veel storingen op Nederland 1 HD (maar ook op Nederland 1 SD) vanmiddag tijdens de Tour. Sneeuwbeeld, ernstige ruis in het geluid, (dacht dat dit soort dingen niet mogelijk waren met een digitaal signaal maar ik heb het toch duidelijk gezien,) strepen in het beeld enzovoort! Het was gelijktijdig op de SD en HD versie, en op de Vlaamse TV was het niet, dus vermoedelijk een probleem van de NOS? Was erg irritant in ieder geval, hele interview met Greg Lemond was niet te volgen.

Laatst gewijzigd door AW78; 29 juli 2009 om 15:51
AW78 is offline  
Oud 27 juli 2009, 08:35   #366
catastrofus
Senior Member

catastrofus's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AW78 Bekijk bericht
Veel storingen op Nederland 1 HD (maar ook op Nederland 1 SD) vanmiddag tijdens de Tour. Sneeuwbeeld, ernstige ruis in het geluid, (dacht dat dit soort dingen niet mogelijk waren met een digitaal signaal maar ik heb het toch duidelijk gezien,) strepen in het beeld enzovoort! Het was gelijktijdig op de SD en HD versie, en op de Vlaamse TV was het niet, dus vermoedelijk en probleem van de NOS? Was erg irritant in ieder geval, hele interview met Greg Lemond was niet te volgen.
Klopt. Ned1hd via de schotel was net zo beroerd als het beeld via de kabel.

Gert.
Oud 27 juli 2009, 08:46   #367
pboes
Senior Member

pboes's schermafbeelding
Standaard

Ik heb het hele interview met Lemond gewoon kunnen volgen. Althans: er was niets mis met het beeld en het geluid.
pboes is offline  
Oud 27 juli 2009, 09:37   #368
Hotzenwalder
Senior Member

Hotzenwalder's schermafbeelding
Standaard

Was net mijn Arris TM702 zwaar aan het testen toen het interview met Lemond compleet in de soep liep op NL1 HD. NL2 HD en NL3 HD stoorden ook. Ik dacht eerst dat het aan het zware downloaden lag, maar dat schijnt niet te kunnen, dus de storing zal wel bij de publieken hebben gezeten. Signaalsterkte op mijn TV was 100%
Hotzenwalder is offline  
Oud 27 juli 2009, 10:34   #369
deMonnik
Junior Member

deMonnik's schermafbeelding
Standaard NL 3 HD ernstige storing

Sinds vrijdagavond 24 juli ernstige storing op NL3 HD in het postcode gebied 1141SE Monnickendam.
Meer mensen in dit gebied met deze klachten?
Zondagavond ook storing op NL1 HD in het interview met Lemond.
Ik lees dat meer gebruikers hier last van hebben gehad.
Algemeen probleem Ziggo ??
deMonnik is offline  
Oud 27 juli 2009, 10:39   #370
BertvanHorck
Senior Member

BertvanHorck's schermafbeelding
Standaard

Geen problemen in 1487MB de Rijp
BertvanHorck is offline  
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale TV - Algemeen

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten