Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum   Facebook Twitter Google+


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen

Mededelingen

Ziggo Algemeen Discussies over Algemene Ziggo-zaken, zoals helpdesk en andere niet specifiek aan TV/Internet/Telefonie gekoppelde onderwerpen

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 3 juni 2008, 21:43   #1
Orca45
Senior Member
 
Orca45's schermafbeelding
Standaard Factuur online

Vandaag deze email ontvangen.

Geachte heer/mevrouw

Uw nieuwe factuur is beschikbaar. Log in http://www.ziggo.nl/mijnziggo/ om deze te bekijken.

Voor vragen over uw factuur kunt u terecht op http://www.ziggo.nl/klantenservice/


Met vriendelijke groet,

Ziggo

****************

En wat krijg ik als ik dit doe.

Helaas, er is iets fout gegaan

  • Er is een fout opgetreden tijdens het ophalen van de factuurinformatie. Probeer later opnieuw.
Orca45 is offline  
Oud 3 juni 2008, 22:07   #2
MustangV8
Member
 
MustangV8's schermafbeelding
Angry

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Orca45 Bekijk bericht
Vandaag deze email ontvangen.

Geachte heer/mevrouw

Uw nieuwe factuur is beschikbaar. Log in http://www.ziggo.nl/mijnziggo/ om deze te bekijken.

Voor vragen over uw factuur kunt u terecht op http://www.ziggo.nl/klantenservice/


Met vriendelijke groet,

Ziggo

****************

En wat krijg ik als ik dit doe.

Helaas, er is iets fout gegaan

  • Er is een fout opgetreden tijdens het ophalen van de factuurinformatie. Probeer later opnieuw.
Ik word er ook zo verschrikkelijk ziek van, heb dezelfde mail gehad.
Helaas is het niet mogelijk om via mijnziggo.nl in te loggen.
Nu had ik laatst van iemand van ziggo zelf een andere link gekregen dus die opgeslagen en die werkte.
Helaas ook deze link werkt niet meer goed, bij het invullen van een wachtwoord krijg ik de melding dat mijn wachtwoord niet goed is, dan maar op de knop wachtwoord vergeten drukken en dan krijg je gelukkig 3 stappen voor het invullen van een nieuw wachtwoord.
Dus aan het eind krijg ik de melding dat ik met mijn nieuwe wachtwoord kan inloggen, maar als ik dat doe krijg ik de melding error kan pagina niet vinden.
Ik word echt doodziek van dit hele gebeuren, kan niets meer.
Dus maar weer bellen, maar na meer dan 50 minuten word ik er weer uitgegooit
Ik heb nu dus meer dan 100 minuten gebeld a 10 cent per minuut dat is dus meer dan 10 euro.
Ik kan niet eens opzeggen ziek,ziek, ziek
Dit is nu al 2 weken zo
MustangV8 is offline  
Oud 3 juni 2008, 22:29   #3
masyna70
Junior Member
 
masyna70's schermafbeelding
Thumbs down

Ook ik heb vandaag deze email ontvangen.

Geachte heer/mevrouw

Uw nieuwe factuur is beschikbaar. Log in http://www.ziggo.nl/mijnziggo/ om deze te bekijken.

Voor vragen over uw factuur kunt u terecht op http://www.ziggo.nl/klantenservice/


Met vriendelijke groet,

Ziggo

****************


Vervolgens kun je bij Ziggo niet inloggen.
Het versturen van facturen hebben ze wel onder de knie, maar de rest is hopeloos.
masyna70 is offline  
Oud 3 juni 2008, 22:34   #4
MustangV8
Member
 
MustangV8's schermafbeelding
Angry Inlog probemen

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door masyna70 Bekijk bericht
Ook ik heb vandaag deze email ontvangen.

Geachte heer/mevrouw

Uw nieuwe factuur is beschikbaar. Log in http://www.ziggo.nl/mijnziggo/ om deze te bekijken.

Voor vragen over uw factuur kunt u terecht op http://www.ziggo.nl/klantenservice/


Met vriendelijke groet,

Ziggo



****************

Vervolgens kun je bij Ziggo niet inloggen.
Het versturen van facturen hebben ze wel onder de knie, maar de rest is hopeloos.
Dan kwam je verder dan ik
Maar wel in mijn geval 71 Euro van je rekening afhalen
MustangV8 is offline  
Oud 3 juni 2008, 22:44   #5
masyna70
Junior Member
 
masyna70's schermafbeelding
Standaard

De factuur voor mei en juni 2008 heb ik vandaag ontvangen per post en vanavond ook nog eens per e-mail het bericht dat de factuur online beschikbaar is (dus niet).
Ik betaalde altijd automatisch bij Multiklabel, dus deze factuur ga ik even nog niet betalen, straks wordt ie ook nog automatisch afgeschreven, dus betaal ik 4 maanden tegelijk. Kat uit de boom kijken dus maar.

Btw, dankzij moderator CeeS, weet ik nu hoe je wel kunt inloggen:
Inloggen doe je met het deel van je hoofd e-mailadres dat voor het @-teken staat, dus @quicknet.nl NIET meetypen. Vervolgens het wachtwoord intypen, dat bij je hoofd e-mail hoort.

Laatst gewijzigd door masyna70; 3 juni 2008 om 23:11
masyna70 is offline  
Oud 3 juni 2008, 23:52   #6
pvdstar
Junior Member
 
pvdstar's schermafbeelding
Standaard online factuur bekijken en inloggen

ook ik heb de brief online gekregen na een klacht over het inloggen dat ik het nu wel kon
tot mijn verbazing nog steeds niet maar met behulp van bovenstaand advies (alleen je naam niet en niet meer en daaronder wel gewoon je wachtwoord) en....... ingelogd!!! perfect. nu verder helaas vanwege een fout kan ik nu even niet mijn factuur bekijken. dus
weer een mooie boel, na alle berichten te hebben gelezen ga ik maar niet bellen en wacht het maar weer af.
gr paula
pvdstar is offline  
Oud 4 juni 2008, 07:14   #7
MustangV8
Member
 
MustangV8's schermafbeelding
Standaard Inlog problemen

Eindelijk, het is mij gelukt
Het heeft een nacht niet slapen gekost maar ik kan inloggen.
Mede dankzij iemand op het forum en het na lang kl*ten gelukt.
Hier mag wel wat duidelijkheid aan worden gegeven.
Nu alleen nog een snellere link naar mijn E-mail, want dat moet ik nog steeds via een hele omweg doen maar kan geen andere manier vinden.
Ik moet namelijk inloggen op www.ziggo.nl vervolgens ga ik naar klantenservice, dan naar veiligheid en virussen vervolgens spamfilter dan spamfilter instellen en daar krijg ik mijn E-mail instellingen.
Pffffffffff maar ik ben er.
Er zal vast een menu zijn dat ik gelijk bij mijn E-mail instellingen kom maar waar ik ook zoek ik kom er niet.
Ben nu blij dat ik eindelijk kan inloggen.
Wel even opgeschreven zodat ik hetniet meer vergeet
MustangV8 is offline  
Oud 4 juni 2008, 07:42   #8
Nico123
Junior Member
 
Nico123's schermafbeelding
Standaard

Ja ik heb ook een e-mail gehad .
Mijn internet gaat via een andere provider
Dus geen e-mail en geen wachtwoord...snap ook niet wat hier dan de bedoeling van is
Nico123 is offline  
Oud 4 juni 2008, 08:07   #9
MustangV8
Member
 
MustangV8's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nico123 Bekijk bericht
Ja ik heb ook een e-mail gehad .
Mijn internet gaat via een andere provider
Dus geen e-mail en geen wachtwoord...snap ook niet wat hier dan de bedoeling van is
Heb je TV ook niet bij hun?
MustangV8 is offline  
Oud 4 juni 2008, 08:18   #10
Nico123
Junior Member
 
Nico123's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MustangV8 Bekijk bericht
Heb je TV ook niet bij hun?
Alleen Tv,maar daar heb je toch geen inloggegevens van..of mis ik nu iets
Nico123 is offline  
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Algemeen > Ziggo Algemeen




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Ziggo App voor Android Ziggo App voor iPhone & iPad

© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl