Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum  

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > Humax > Humax iRHD-5000 (HD-Tuner)

Mededelingen

Humax iRHD-5000 (HD-Tuner) Ervaringen, vragen en opmerkingen over de iRHD-5000 High Definition kabel ontvanger van Humax

Discussie gesloten

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 22 juli 2008, 20:08
The Puma's schermafbeelding
The Puma The Puma is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Alles-in-1-Extra
DTV: Humax 5050c
Standaard

Ik heb hem gewoon in de winkel gekocht.
Was wel wat duurder. Maar is ook makkelijke met garantie.

Hoef ik hem niet op te sturen, maar gewoon effe brengen.

Ben in ieder geval bij dat ik niet de Samsung HD decoder heb gepakt.
Prima beeld en geen problemen tot nu toe.
Oud 24 juli 2008, 20:06
daantje3's schermafbeelding
daantje3 daantje3 is offline
Junior Member

Ziggo Internet: regelmatig
DTV: humax IRHD 5000C
Standaard super

ik heb de decoder gewoon in de winkel gekocht en werkt prima op een paar kleine dingen na, ik heb het formulier ingevuld voor het onderzoek van cisco (inporteur) en tot mijn verbazing stuurde ze mij al meteen een mail dat ze telefonisch contact gaan leggen met mij over de kleine probleempjes die ik met de decoder heb. da`s volgens mij hoe het moet. ps diegenen die hem bij een internetwinkel hebben besteld zullen volgens mij toch echt wat meer geduld moeten hebben en dus ook 14 augustus vergeten. er zijn er volgens mij 2000 in nederland geleverd en ze zullen nu even wachten op wat feedback van de test klanten. als dan alle probleempjes zijn opgelost dan zullen er weer meer komen. dat er maar 2000 zijn geleverd heb ik gelezen op dit forum geschreven door anoniem ZIGGO.
Oud 24 juli 2008, 20:38
anoniem's schermafbeelding
anoniem anoniem is offline
Ziggo Official

DTV: ALL
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daantje3 Bekijk bericht
ik heb de decoder gewoon in de winkel gekocht en werkt prima op een paar kleine dingen na, ik heb het formulier ingevuld voor het onderzoek van cisco (inporteur) en tot mijn verbazing stuurde ze mij al meteen een mail dat ze telefonisch contact gaan leggen met mij over de kleine probleempjes die ik met de decoder heb. da`s volgens mij hoe het moet. ps diegenen die hem bij een internetwinkel hebben besteld zullen volgens mij toch echt wat meer geduld moeten hebben en dus ook 14 augustus vergeten. er zijn er volgens mij 2000 in nederland geleverd en ze zullen nu even wachten op wat feedback van de test klanten. als dan alle probleempjes zijn opgelost dan zullen er weer meer komen. dat er maar 2000 zijn geleverd heb ik gelezen op dit forum geschreven door anoniem ZIGGO.

inmiddels is er een nieuwe batch beschikbaar, omdat de eerste 2k al verkocht zijn

PS je bedoeld waarschijnlijk copaco ipv cisco. copaco is de distributeur van humax
Oud 24 juli 2008, 20:56
Junior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door anoniem Bekijk bericht
inmiddels is er een nieuwe batch beschikbaar, omdat de eerste 2k al verkocht zijn

PS je bedoeld waarschijnlijk copaco ipv cisco. copaco is de distributeur van humax
ja klopt. vergissing. een beetje te lang zitten surfen , dan lopen de namen een beetje door elkaar. haha . fijn voor de mensen die hem al besteld en betaald hebben. niet fijn van annoniem door te zeggen dat er maar 2000 geleverd zijn. daardoor ben ik hem namelijk gewoon in de winkel wezen kopen. als ik wist dat er snel weer nieuwe kwamen dan had ik hem wel voor 30 euro minder besteld bij een internet winkel.
Oud 24 juli 2008, 21:07
Ziggo Official

Standaard

Citaat:
ja klopt. vergissing. een beetje te lang zitten surfen , dan lopen de namen een beetje door elkaar. haha . fijn voor de mensen die hem al besteld en betaald hebben. niet fijn van annoniem door te zeggen dat er maar 2000 geleverd zijn. daardoor ben ik hem namelijk gewoon in de winkel wezen kopen. als ik wist dat er snel weer nieuwe kwamen dan had ik hem wel voor 30 euro minder besteld bij een internet winkel.

Er waren ook maar 2000 boxen geleverd, maar aangezien de gehele voorraad al verkocht is, is ons verzocht goedkeuring te geven voor de volgende batch, gelet op het feit dat er geen problemen zijn gemeld met de eerste 2000. Ik weet niet of de nieuwe levering ook bedoeld is voor webshops.
Je had ook gewoon kunnen wachten, want je weet dat de ontvangers met de tijd altijd gekoper worden.
Oud 24 juli 2008, 21:18
Junior Member

Standaard

Citaat:
Er waren ook maar 2000 boxen geleverd, maar aangezien de gehele voorraad al verkocht is, is ons verzocht goedkeuring te geven voor de volgende batch, gelet op het feit dat er geen problemen zijn gemeld met de eerste 2000. Ik weet niet of de nieuwe levering ook bedoeld is voor webshops.
Je had ook gewoon kunnen wachten, want je weet dat de ontvangers met de tijd altijd gekoper worden.
ik ben ook niet boos , ik weet wel dat als je iets snel wil hebben je dan ook wat meer geld kwijt bent , en ik ben ook zeer tevreden met de decoder. maar er zijn wel wat problemen gemeld mede door mij , waar ze mij ook over benaderd hebben.en binnen een week genoeg feedback verzamelen lijkt mij ook wat snel. maar nu ik je toch spreek maar meteen een vraag. waarom is eurosport HD vaak in een smal beeld dus links en rechts bijgesneden. en waarom loopt bij ned1 hd het geluid soms een beetje achter, soms wel soms niet. en nogmaals het was geen verwijt maar een opmerking
Oud 24 juli 2008, 21:20
HRJ's schermafbeelding
HRJ HRJ is offline
Senior Member

Ziggo Internet: Connect & Play Complete
DTV: Humax 5050/5200/CI+/HB
Standaard

Citaat:
Op wat voor termijn worden de ´bugs´ verholpen ? Als ´veelopnemer´ is een
goed werkende timer functie voor mij essentieel.
Oud 24 juli 2008, 21:23
Junior Member

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HRJ Bekijk bericht
Op wat voor termijn worden de ´bugs´ verholpen ? Als ´veelopnemer´ is een
goed werkende timer functie voor mij essentieel.
kun je er mee opnemen dan?
Oud 24 juli 2008, 21:29
DT-Score's schermafbeelding
DT-Score DT-Score is offline
Junior Member

Standaard

Citaat:
ik ben ook niet boos , ik weet wel dat als je iets snel wil hebben je dan ook wat meer geld kwijt bent , en ik ben ook zeer tevreden met de decoder. maar er zijn wel wat problemen gemeld mede door mij , waar ze mij ook over benaderd hebben.en binnen een week genoeg feedback verzamelen lijkt mij ook wat snel. maar nu ik je toch spreek maar meteen een vraag. waarom is eurosport HD vaak in een smal beeld dus links en rechts bijgesneden. en waarom loopt bij ned1 hd het geluid soms een beetje achter, soms wel soms niet. en nogmaals het was geen verwijt maar een opmerking
Ik vind het ook wat voorbarig om te concluderen dat er geen problemen zijn. Het Dolby digital geluid bij HD loopt bij mij altijd achter (NED 1 HD en Film 1 HD) en niet een klein beetje maar wel een halve sec. PCM is wel goed. Het zou mooi zijn als je het geluid niet alleen kan vertragen maar ook de andere kant op kan bijstellen.

Een formulier voor feedback heb ik overigens niet gekregen.
Oud 24 juli 2008, 21:53
Ziggo Official

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DT-Score Bekijk bericht
Ik vind het ook wat voorbarig om te concluderen dat er geen problemen zijn. Het Dolby digital geluid bij HD loopt bij mij altijd achter (NED 1 HD en Film 1 HD) en niet een klein beetje maar wel een halve sec. PCM is wel goed. Het zou mooi zijn als je het geluid niet alleen kan vertragen maar ook de andere kant op kan bijstellen.

Een formulier voor feedback heb ik overigens niet gekregen.

dan zou je even een mailtje kunnen sturen naar copaco zie http://www.myhumax.nl/service.htm

Laatst gewijzigd door anoniem; 24 juli 2008 om 22:56
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Digitale Irdeto kabelontvangers > Humax > Humax iRHD-5000 (HD-Tuner)

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten