Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum   Facebook Twitter Google+


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Email

Mededelingen

Email Discussies en vragen over Ziggo Email en mailserver problemen.

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 23 mei 2008, 19:08   #1
razoon
Member
 
razoon's schermafbeelding
Standaard extra emailadres aanmaken gewijzigd?

Ik wil een extra email adres voor mijn dochter aanmaken.
Nu kon dat bij Multikabel tot 5 stuks geloof ik via de Service site.

Hoe doe ik dat nu na de overstap naar Ziggo in hemelsnaam?
Die service site redirect me naar de Ziggo site en daar kan ik die opties niet vinden.


Ik zat bij Multikabel.
razoon is offline  
Oud 23 mei 2008, 20:53   #2
Ed
Banned User
 
Ed's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door razoon Bekijk bericht
Ik wil een extra email adres voor mijn dochter aanmaken.
Nu kon dat bij Multikabel tot 5 stuks geloof ik via de Service site.

Hoe doe ik dat nu na de overstap naar Ziggo in hemelsnaam?
Die service site redirect me naar de Ziggo site en daar kan ik die opties niet vinden.
Ze zijn nog bezig om alles in orde te maken. Niemand kan via de site een extra emailadres aanmaken. Staat allemaal vermeld op het forum in erg recente topics.

Suc6!
Ed is offline  
Oud 23 mei 2008, 21:49   #3
raymond
Senior Member
 
raymond's schermafbeelding
Standaard

Hi!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brammetje Bekijk bericht
Ze zijn nog bezig om alles in orde te maken. Niemand kan via de site een extra emailadres aanmaken. Staat allemaal vermeld op het forum in erg recente topics.

Suc6!
Kun je als het goed is weer doen nu.

Bye,
Raymond.
raymond is offline  
Oud 23 mei 2008, 22:47   #4
razoon
Member
 
razoon's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door raymond Bekijk bericht
Hi!

Kun je als het goed is weer doen nu.

Bye,
Raymond.
Nee hoor nog niet.
Heb een email met een klantnummer ontvangen...maar kan nog niet bij al mijn gegevens.
razoon is offline  
Oud 23 mei 2008, 23:17   #5
CeeS
Legend (✝ 2016)
 
CeeS's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door razoon Bekijk bericht
Nee hoor nog niet.
Heb een email met een klantnummer ontvangen...maar kan nog niet bij al mijn gegevens.
Klantnummer heb je daarvoor niet nodig, je moet email-instellingen wijzigen via een menu optie bij klantenservice, "installatie en downloads" en daar kies je dan "instellingen email wijzigen" (ja lekker handig allemaal )

Om het handig te maken moet de daar dan inloggen met je complete email-adres dus inclusief apenstaartje en wat erachter staat. (Voor je klantgegevens en produkten moet je bij "mijn ziggo" inloggen met alleen het deel voor het apenstaartje als gebruikersnaam, dus 2 verschillende manieren.

Je klantnummer heb je hiervoor niet nodig......

Dus email-adressen beheren via deze pagina.
__________________
The difference between theory and practice in practice is greater than the difference between theory and practice in theory....
CeeS is offline  
Oud 24 mei 2008, 07:37   #6
razoon
Member
 
razoon's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CeeS Bekijk bericht
Klantnummer heb je daarvoor niet nodig, je moet email-instellingen wijzigen via een menu optie bij klantenservice, "installatie en downloads" en daar kies je dan "instellingen email wijzigen" (ja lekker handig allemaal )

Om het handig te maken moet de daar dan inloggen met je complete email-adres dus inclusief apenstaartje en wat erachter staat. (Voor je klantgegevens en produkten moet je bij "mijn ziggo" inloggen met alleen het deel voor het apenstaartje als gebruikersnaam, dus 2 verschillende manieren.

Je klantnummer heb je hiervoor niet nodig......

Dus email-adressen beheren via deze pagina.
Geweldig, ik heb het gevonden. Dank je.
razoon is offline  
Oud 24 mei 2008, 10:12   #7
Ed
Banned User
 
Ed's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door raymond Bekijk bericht
Kun je als het goed is weer doen nu.
Raymond,

Wanneer komt '@ziggo.nl' beschikbaar?

Dag!
Ed is offline  
Oud 24 mei 2008, 10:37   #8
raymond
Senior Member
 
raymond's schermafbeelding
Standaard

Hi!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brammetje Bekijk bericht
Raymond,

Wanneer komt '@ziggo.nl' beschikbaar?

Dag!
Zodra @HOME ook op de @Ziggo portal kan inloggen. Om iedereen een gelijke kans te geven een nieuw @Ziggo adres aan te laten maken.

Bye,
Raymond.
raymond is offline  
Oud 24 mei 2008, 11:30   #9
ericrechter
Junior Member
 
ericrechter's schermafbeelding
Standaard

Hahaha, wat een drama allemaal. Meerdere keren moeten inloggen en dan de ene keer mét en de andere keer zonder wat er achter het @ staat (ooit van single-sign-on gehoord?). Verder is er niets logisch te vinden, telefooninstellingen moet je via Mijn Ziggo wijzigen, je e-mail weer via klantenservice. Ongelofelijk, ik vraag me af wie bij Ziggo verantwoordelijk is voor de IT. Ben zelf IT-er, maar als ik dit soort prutswerk zou afleveren zou ik het niet ver schoppen denk ik.
ericrechter is offline  
Oud 24 mei 2008, 11:41   #10
Ricomtelecom
Junior Member
 
Ricomtelecom's schermafbeelding
Standaard

Ja het is wat dat 3 grote bedrijven z'n troep kunnen neer zetten op internet.
Zelfs als je ingelogd hebt voor je E-mail dan kan je alleen je hoofd account aanpassen. Voor alle andere accounts die je eventueel aangemaakt hebt moet je ook weer apart inloggen heb ik gemerkt.

Ziggo internet is het bos van wachtwoorden aan het worden.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericrechter Bekijk bericht
Hahaha, wat een drama allemaal. Meerdere keren moeten inloggen en dan de ene keer mét en de andere keer zonder wat er achter het @ staat (ooit van single-sign-on gehoord?). Verder is er niets logisch te vinden, telefooninstellingen moet je via Mijn Ziggo wijzigen, je e-mail weer via klantenservice. Ongelofelijk, ik vraag me af wie bij Ziggo verantwoordelijk is voor de IT. Ben zelf IT-er, maar als ik dit soort prutswerk zou afleveren zou ik het niet ver schoppen denk ik.
__________________
Multiweb kabelaar van het eerste uur.
Ricomtelecom is offline  
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Email




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Ziggo App voor Android Ziggo App voor iPhone & iPad

© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl