Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum   Facebook Twitter Google+


Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo Internet - Vragen en nieuws

Mededelingen

Ziggo Internet - Vragen en nieuws Discussies en vragen over problemen met je Ziggo Internet-verbinding en modem, nieuwe internetdiensten, voip e.d.

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 17 mei 2008, 13:24   #1
roewy
Junior Member
 
roewy's schermafbeelding
Standaard internet soms erg traag

de laatste tijd valt me op dat de internetverbinding op sommige momenten enorm traag is. lijkt weer de tijd van het telefoonkabeltje. merkt iemand anders hier ook wat van? heb zelf het family-pakket.
roewy is offline  
Oud 17 mei 2008, 14:04   #2
vinnie-terranova
Senior Member
 
vinnie-terranova's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roewy Bekijk bericht
de laatste tijd valt me op dat de internetverbinding op sommige momenten enorm traag is. lijkt weer de tijd van het telefoonkabeltje. merkt iemand anders hier ook wat van? heb zelf het family-pakket.
Start je PC eens in de veilige modus (met netwerkmogelijkheden) op. Test het dan nog eens... als dit wel snel gaat, heeft je traagheid met een van de vele andere mogelijkheden temaken! Spam, virussen, invoegtoepassingen etc. Kan aan veel dingen liggen......
__________________
Greetz Vinnie
ZIGGO IS HET
@HOME BLIJVEN WE
vinnie-terranova is offline  
Oud 17 mei 2008, 14:35   #3
pjutr
Senior Member
 
pjutr's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roewy Bekijk bericht
de laatste tijd valt me op dat de internetverbinding op sommige momenten enorm traag is. lijkt weer de tijd van het telefoonkabeltje. merkt iemand anders hier ook wat van? heb zelf het family-pakket.
Op de nieuwe klantentelefoon van Ziggo wordt een internetsstoring genoemd, er worden daarbij geen gebieden aangegeven. Onduidelijk is of dit landelijk is of in mijn postcodegebied (Breda)
pjutr is offline  
Oud 17 mei 2008, 14:43   #4
modswat
Junior Member
 
modswat's schermafbeelding
Standaard

Volg de wijze raad van vinnie-terranova eens op.Vermoedelijk heb je een virus of zo iets.
modswat is offline  
Oud 17 mei 2008, 15:12   #5
vinnie-terranova
Senior Member
 
vinnie-terranova's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pjutr Bekijk bericht
Op de nieuwe klantentelefoon van Ziggo wordt een internetsstoring genoemd, er worden daarbij geen gebieden aangegeven. Onduidelijk is of dit landelijk is of in mijn postcodegebied (Breda)

Landelijk zijn er geen problemen, bij mij in ieder geval niet.... (we zitten gelukkig niet bij KPN, die nog steeds haar duim op het gat van de lekke dijk van het netwerk heeft)

Dus als jou postcode gebied storing aangeeft, zal dat we zo zijn. Kijk het even aan, en voer anders toch eens mijn eerder genoemde mogelijkheid eens uit.
__________________
Greetz Vinnie
ZIGGO IS HET
@HOME BLIJVEN WE
vinnie-terranova is offline  
Oud 17 mei 2008, 17:50   #6
thomas999
Senior Member
 
thomas999's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roewy Bekijk bericht
de laatste tijd valt me op dat de internetverbinding op sommige momenten enorm traag is. lijkt weer de tijd van het telefoonkabeltje. merkt iemand anders hier ook wat van? heb zelf het family-pakket.
Ik heb wel eens gehad dat m'n virusscanner de oorzaak was(!).
Na lang zoeken er achter gekomen...
thomas999 is offline  
Oud 17 mei 2008, 18:33   #7
Martijn
Junior Member
 
Martijn's schermafbeelding
Standaard

Hier laatste week wel wat problemen gehad met verbinding wegvallen voor vijf minuten ofzo maar verder geen problemen, als dit aanhoud zou ik inderdaad is op je eigen pctje / netwerk kijkne.
Martijn is offline  
Oud 17 mei 2008, 21:07   #8
roewy
Junior Member
 
roewy's schermafbeelding
Standaard

heb gekeken naar mijn virusscanner. heb recentelijk de nieuwe avg 8.0 free geinstalleerd. na deze gedeinstalleerd te hebben en de oude versie teruggeplaatst te hebben loopt alles weer sneller. blijkbaar belast de nieuwe versie het systeem te veel.
roewy is offline  
Oud 18 mei 2008, 18:08   #9
Thomas
Senior Member
 
Thomas's schermafbeelding
Standaard

Toevallig had ik er gister ook last van, normaal een rechte lijn op 1,8mb maar was gister niet boven de 300 kpbs te fikken..

Was al laat dus kon de HD niet bellen, vanmorgen was het nog een beetje buggy tussen de 6000 en 10000 kpbs. Nu zit het op de 1,4mb 1,6 mb..

We kijken het even aan..
__________________
I'm a healer,
I replenish your lost health.
If you are standing in a fire, you are stupid.
I can't heal stupid.
Thomas is offline  
Discussie gesloten

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo Internet > Ziggo Internet - Vragen en nieuws




Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Ziggo App voor Android Ziggo App voor iPhone & iPad

© 2017 - Ziggo-Gebruikers.nl