Ziggo Gebruikers  - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum   Facebook Twitter Google+

Ga terug   Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Storingen Digitale TV bij Ziggo

Mededelingen

Storingen Digitale TV bij Ziggo Storingen die (vermoedelijk) meerdere digitale-TV gebruikers in het hele Ziggo gebied treffen

Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie
Oud 19 maart 2017, 23:35   #1
renereinders
Junior Member

renereinders's schermafbeelding
Standaard EPG bij horizon werkt gedeeltelijk niet.

Sinds enkele dagen werkt de epg van onze Horizon niet bij enkele zenders o.a NPO 1 en 2 en 3, SBS, Net 5, Net 8, Veronica, SBS9.Geen programma-informatie beschikbaar. Resetten helpt niet.
Hoe kan dit. Hoe los ik dit op ?
renereinders is offline   Met citaat reageren
Oud 20 maart 2017, 08:53   #2
nibble
Member

nibble's schermafbeelding
Standaard

Ik heb hetzelfde probleem. Laatst op aanraden van dit forum de fabrieksinstellingen geactiveerd. Daarna werkte de EPG weer. Maar het is nu weer hetzelfde liedje.

Nibble

Laatst gewijzigd door Johnny54; 20 maart 2017 om 11:44
nibble is offline   Met citaat reageren
Oud 20 maart 2017, 13:43   #3
Webcare Ziggo
Ziggo Webcare Team

Webcare Ziggo's schermafbeelding
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door renereinders Bekijk bericht
Sinds enkele dagen werkt de epg van onze Horizon niet bij enkele zenders o.a NPO 1 en 2 en 3, SBS, Net 5, Net 8, Veronica, SBS9.Geen programma-informatie beschikbaar. Resetten helpt niet.
Hoe kan dit. Hoe los ik dit op ?
Balen zeg! Dit soort issues kunnen voorkomen zodra de Mediabox XL niet voor minstens 15 minuten per dag in standby gezet wordt. Doe je dit wel dan wordt op de achtergrond ook de informatie ge-update en voorkom je een lege gids.

Ook komt het bij een klein aantal klanten voor dat de eco modus een reden is. Zet je hem omhoog dan vullen de lege plekken zich weer in de EPG.
Onze website heeft nog wat tips welke je hier kan vinden. Misschien goed om daar ook eens te kijken.
Tot slot, het kan ook nog een issue met het signaal zijn. Toch is dit vaak de laatste optie waar we naar kijken.

Pim - Ziggo Webcare
Webcare Ziggo is offline   Met citaat reageren
Oud 21 maart 2017, 00:58   #4
renereinders
Junior Member

renereinders's schermafbeelding
Standaard

Heb de Fabrieksinstellingen van de horizon geactiveerd en daarna werkte alles weer.
Hoe zet je de stanby aan ?
Is dat de stand als je hem uitzet ?
renereinders is offline   Met citaat reageren
Oud 21 maart 2017, 11:26   #5
twigger
Senior Member

twigger's schermafbeelding
Standaard

Precies.
Heb je energiestand op "Hoog" staan? want als die op ECO of laag staat kan de tvgids niet ge-update worden als die ins stand-by staat.
Je kan dat via 'opties' controleren.

Laatst gewijzigd door Johnny54; 21 maart 2017 om 15:41
twigger is offline   Met citaat reageren
Oud 27 maart 2017, 14:42   #6
Grimalkin
Junior Member

Grimalkin's schermafbeelding
Standaard Horizon Box/TV Gids geen opname

Hallo,

Ik weet niet of mijn vraag hier thuis hoort maar:

Bij mijn Horizon Box is het volgende aan de hand.
- Regelmatig worden in geprogrammeerde programma's niet opgenomen, hij springt dus niet op opname of neemt het maar de eerst 10 a 15 min op. (Erg hinderlijk wanneer het een aflevering uit een serie betreft die je aan het volgen bent)
- In geprogrammeerde programma's verdwijnen uit je geprogrammeerde overzicht.
- Doordat de digitale tv-gids soms raar doet (dat een programma volgens de digitale tv gids van 15.30 tot 05.00 de volgende ochtend duurt??? terwijl je weet dat er programma's uitgezonden worden op die zender die je had in geprogrammeerd voor die avond en het dus maar afwachten is of de recorder wel op de ingestelde opname reageert. Dit is op dit moment het geval bij RTL 5, (vanavond wordt de eerste aflevering van het nieuwe seizoen van Bones uitgezonden wat tevens dus de ontknoping is van het slot van het vorige seizoen.
- Ook hetzelfde euvel bij de zender Spike, vanavond start de eerste aflevering van de serie Face Off, volgens de tvgids wordt er nu een programma uit gezonden wat tot morgenvroeg duurt. Het rare is dat het er eerder wel goed in vermeld stond (anders had ik de opname ook niet kunnen instellen) ze zijn nu dus ook verdwenen uit mijn overzicht van al in geprogrammeerde programma's. In de APP staat de tvgids wel goed vermeld. Ik heb hem niet op de eco functie staan dus hij kan gewoon geüpdatet worden enz. Fabrieksinstellingen ook al gedaan. Iemand enig idee wat ik hiermee aan moet?
Grimalkin is offline   Met citaat reageren
Reageren

Ziggo Gebruikers - Grootste onafhankelijke Ziggo Forum > Ziggo TV en Radio > Storingen Digitale TV bij Ziggo

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten