• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Humax IRHD-5000 HD-Tuner

Status
Niet open voor verdere reacties.
Weet iemand toevallig of op de Humax IRHD-5000 ook Scart-aansluitingen zitten?
 
humax

Ik heb afgelopen woensdag een mail gestuurd naar Copaco en vrijdag heb ik daar een reactie op gehad.Het gaat namelijk hierom ik heb deze decoder bij Bobshop besteld en betaald(159 euro)14dagen geleden met de melding dat de decoder op 30 juni bij hun in het magazijn zou zijn en dat die dan toegestuurd zou worden bij een centralpoint bij mij in de buurt(Rijnsburg)maar kreeg een week later bericht dat die nu pas op 21 juli in het magazijn verwacht word.Dus daarom een mail naar Cobaco gestuurd en kreeg 2 dagen erna een mail terug van Humax met de mededeling dat de decoders deze week verstuurd worden naar een aantal bepaalde winkeliers en zodra dat gebeurd is krijg ik gelijk een mail naar welke winkels ze gestuurd zijn.Zodra ik wat meer hoort dan zal ik hierop weer reageren.
Gr.Henk.
 
humax

Dit is het email dat ik heb gekregen
Geachte heer Snellenburg,

We verwachten de ontvanger volgende week uit te gaan leveren. Het betreft hier een beperkt aantal.
Ik zal uw mail bewaren en volgende week uitzoeken of er een dealer bij u in de buurt is die de HUMAX IRHD-5000C heeft ontvangen.

Met vriendelijke groet,
Humax​


Van: Copaco Revah Telecom
Verzonden: woensdag 2 juli 2008 12:07
Aan: Humax
Onderwerp: FW: humax
 
Ah kijk, bedankt voor de info! Wat is de reden van het beperkte aantal? Er zijn er nog niet meer beschikbaar omdat die niet 'klaar' zijn, of om te field testen oid? kijken wat de reacties zijn?
 
Er komt een pre-launch actie van Copaco. Geselecteerde winkels (dus webshops krijgen ze eerst niet) krijgen een beperkt aantal uitgeleverd. Klant krijgt een enquete mee naar huis en mag bevindingen (op/aan-merkingen, storingen, problemen met HDMI enz. ) aan copaco melden. Met deze actie maak je kans je aankoopbedrag terug te winnen.:wink:
Eind deze week moeten ze in de winkel liggen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan