• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Download limiet bereikt

  • Onderwerp starter erwinvaneis
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
@ bas_live

Nee het download limiet is alleen voor het downloaden van de nieuws server van Ziggo. Gebruik je een pay server of torrents dan heb je geen limiet.
 
nog maar even reageren:
1. Het instellen en hanteren van een downloadlimiet is niet meer van deze tijd.
2. Wel de download-snelheid verhogen en niet de limiet aanpassen is een fout van Ziggo.

Ik hoop dat Ziggo deze ergernis kan wegnemen.
 
nog maar even reageren:
1. Het instellen en hanteren van een downloadlimiet is niet meer van deze tijd.
2. Wel de download-snelheid verhogen en niet de limiet aanpassen is een fout van Ziggo.

Ik hoop dat Ziggo deze ergernis kan wegnemen.

Die ergernis kan je zelf wegnemen door AIE extra te nemen.
Dan heb je onbeperkte download en geen limiet.
 
nog maar even reageren:
1. Het instellen en hanteren van een downloadlimiet is niet meer van deze tijd.
2. Wel de download-snelheid verhogen en niet de limiet aanpassen is een fout van Ziggo.

Ik hoop dat Ziggo deze ergernis kan wegnemen.

Een downloadlimiet is blijkbaar nog steeds van deze tijd, kijk bijvoorbeeld maar naar de verschillende pakketen de pay-newsserver aanbieden.

Ook zie je bij mobiel internet nog steeds downloadlimieten

De downloadlimiet heeft Ziggo alleen op de newsservers bij de twee goedkoopste abonnementen. Dit geld alleen voor newsserver verkeer op Ziggo's eigen newssever. Op al het andere verkeer heb je bij Ziggo dan ook geen limiet in welke vorm.

Het is dus wat minder stellig dan dat jij het ons nu wil doen laten geloven.
 
Het is denk ik de kunst om met zo weinig mogelijk middelen zoveel mogelijk diensten te kunnen gebruiken met dus zo weinig mogelijk restricties. De rol van de aanbieder is dat hij nieuwe technieken inzet om zijn diensten te kunnen aanbieden en waar mogelijk uit te breiden. denk bijv. aan een snelheidsverhoging en het aanbieden van extra digitale kanalen op tv.

Natuurlijk kan ik naar de pijpen dansen van een aanbieder en allerlei extra pakketten aanschaffen, zoals de vorige schrijver:
Ziggo Internet: Alles-In-1 Extra 120/10Mbit, Ubee EMV3200B, D-LINK DIR 855
DTV: Digtaal TV Totaal, HD Pakket & Eredivisie Live, Humax 5050C, Samsung DCB-H360RA, Smit CI+

... en de aanbieder lacht zich een deuk om steeds nieuwe pakketten te verzinnen en nieuwe barrieres (downloadlimiet, CI+) op te werpen. De klant accepteert deze werkwijze toch wel en neemt steeds meer zogenaamde extra diensten af.
 
de ziggo download limieten voor de newsgroepen zijn al in geen tijden verhoogd, de laatste x is al 3 snelheids verhogingen terug.

ik roep al een heletijd dat deze limit in verhouding met de huidige snelheden fors omhoog mogen geschroeft.
 
Het is denk ik de kunst om met zo weinig mogelijk middelen zoveel mogelijk diensten te kunnen gebruiken met dus zo weinig mogelijk restricties. De rol van de aanbieder is dat hij nieuwe technieken inzet om zijn diensten te kunnen aanbieden en waar mogelijk uit te breiden. denk bijv. aan een snelheidsverhoging en het aanbieden van extra digitale kanalen op tv.

Natuurlijk kan ik naar de pijpen dansen van een aanbieder en allerlei extra pakketten aanschaffen, zoals de vorige schrijver:
Ziggo Internet: Alles-In-1 Extra 120/10Mbit, Ubee EMV3200B, D-LINK DIR 855
DTV: Digtaal TV Totaal, HD Pakket & Eredivisie Live, Humax 5050C, Samsung DCB-H360RA, Smit CI+

... en de aanbieder lacht zich een deuk om steeds nieuwe pakketten te verzinnen en nieuwe barrieres (downloadlimiet, CI+) op te werpen. De klant accepteert deze werkwijze toch wel en neemt steeds meer zogenaamde extra diensten af.

Je hele verhaal gaat mank... Ik als gebruiker beslis zelf dat ik een pakket in huis neem. Ik kies m'n eigen provider, ik had bijvoorbeeld ook voor glasvezel kunnen kiezen..... enz enz..

Aan de apparaten die ik in huis heb gehaald heeft Ziggo niets verdiend, deze komen namelijk geen van allen bij Ziggo weg. Waar Ziggo bij mij wel wat aan verdiend zijn de diensten die ik van hen af neem.

Het is natuurlijk ook niet meer dan normaal dat ze hier winst op pakken...... Ik verdien namelijk ook aan mijn klanten....

Overigens maak je 2 triviale fouten,

De download limieten op usenet gebruik zijn heel gewoon voor lage abonnement. Ziggo biedt voor al haar abonnementen te minste een usenet server aan. Veel providers bieden helemaal niets aan en zit je sowieso vast aan een payserver. Dit heeft niets met het opwerpen van barrières te maken, alles met het feit als of iets rendabel verkocht kan worden... Vergeet niet, een Usenet server in de lucht houden kost klauwen met geld, niet alleen het data verkeer maar ook qua onderhoud van de servers en beschikbare capaciteiten.

CI+ is geen idee van Ziggo of haar collega's geweest. Dit is een standaard die door de zenders is opgedrongen i.v.m. het afschermen van content. Ziggo heeft voor CI+ gekozen, UPC heeft het helemaal bond gemaakt daar kan je namelijk niets eens kiezen (op het moment) die leveren namelijk een huur decoder waar je ook niets mee kan. Overigens is het ook zo dat UPC ook gaat beginnen met CI+.

Ik heb het idee dat je niet helemaal duidelijk hebt hoe de materie daadwerkelijk zit.... Maar op nogmaals terug te komende op jouw suggestie, de aanbieder bied aan.... de consument maakt zelf haar keuzes.....
 
de ziggo download limieten voor de newsgroepen zijn al in geen tijden verhoogd, de laatste x is al 3 snelheids verhogingen terug.

ik roep al een heletijd dat deze limit in verhouding met de huidige snelheden fors omhoog mogen geschroeft.


Ga je er dan ook mee akkoord dat de prijs van je abonnement wordt verhoogt?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan