• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

snelheid alles-in-1 plus beneden peil

Status
Niet open voor verdere reacties.
het is hier ook wel eens sneller geweest,het komt vanzelf wel weer goed denk ik,ik maak me er niet zo druk over,dat is goed voor mijn gezondheid,als ik lees wat anderen allemaal te horen krijgen van de helpdesk,daar wordt je toch helemaal gestrest van is het niet?:lol:
 
hier het zelfde probleem


Terwijl ik alles in 1 heb van Ziggo en zou eigenlijk 20 mb moeten hebben.
 
Gisteren heb ik ook al elders gereageerd als volgt:
Is er iemand die weet of Ziggo nog steeds bezig is met snelheidsverhogingen?
Het ging een dag of tien goed, toen was er onderhoud ... dat langer duurt dan verwacht? Ja, je moet geduld hebben maar het signaal is steeds anders, te laag, en dat is natuurlijk van invloed op de download. Aan de router ligt het niet, daar ben ik best tevreden over al is er wat verlies, maar het lijkt wel of het onderhoud maar niet ophoudt. Of pas na het weekend?

Vandaag gaat het soms goed, maar ook weer traag. Vooral het signaal is matig. Maar ja, meestal haal ik wel de snelheden waarmee ik kan leven.
Overtuigd dat het aan de router ligt, afstand en muren zijn van invloed, ben ik nog steeds niet.
 

:giveup:
Het wordt steeds minder,ze zijn ergen weer aan het rotzooien met iets natuurlijk,maar er wordt niets door gegeven dat ze er mee bezig zijn ,de laatste paar dagen is het steeds minder ,min der, m i n d e r.:evil:
 
Ook hier is het de laatste tijd flink mis. Ik heb er wel een melding van gemaakt en het is door gespeeld naar de tweede lijn. Als het goed is bellen ze nog terug. Ben benieuwd.
 
Ik ben sinds gisteren over gezet van Extra naar Plus, maar heb gewoon de goede snelheden.
 
Hier nu onacceptabele snelheid voor een allesineen plus.

611018193.png
https://www.speedtest.net/result/611018193.png
 
Snelheid terug

Ik had de laatste dagen slechte downlaods ,tot op een moment ik aan mijn antenne draaide die verbonden zit met een draad aan mijn PC, en op een andere stand zette,wat schets mijn verbazing de snelheid ging direct veranderen in een acceptabele toestand,tot op heden is het zo gebleven,ik gaf de schuld al aan het ziggo personeel ,zo zie je maar weer het ligt misschien toch vaak aan iets anders.
:pompom:
 
De medewerker die u aan de telefoon had, heeft gelijk als aangegeven wordt op de https://speedtest.ziggo.nl te draaien.
.....en niet willen helpen?
De snelheden worden inderdaad het liefst doorgeven - als klacht - per E-mail.
Met de pc opgestart in de veilige mode, 3 testen met een tussenruimte van 10 minuten.
Voordat u dat doet, loop dan ook uw huisinstallatie na.
Heeft u alles optimaal, mail dan de snelheden door.
Daarmee kan een eventuele monteur iets mee!
Succes,


Hallo mensen,

Heb mij maar geregistreerd op dit forum, omdat de mensen van Ziggo mij totaal niet willen helpen.. laatste 2 maanden haal ik bij lange na niet de snelheid waar ik voor betaal. Heb alles in 1 plus, daar zou bij horen een snelheid van 20 Mb/s.. en dit is wat ik krijg van Ziggo (al 2 maanden dus)




Ik: ehhh... speedtest.net? coax.nl (door Ziggo opgegeven)

Hij: als je niet wilt mee werken, dan help ik je niet
Ben echt stomverbaasd
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan