• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Incomplete bestanden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ook moet ik toe geven dat mijn keuze voor Ziggo ook voor een klein deel met de "gratis" newsserver te maken had.
Ik dacht het is een fijne backup,maar ik ben er na een aantal maanden achter gekomen dat dit een wassen neus is.
Persoonlijk vind ik het waardeloos om iets aan te bieden terwijl het niet werkt.
Maar ziggo heeft er wel een handje van om mensen te lokken met leugens (zoals het zogenaamde gratis bellen voor leden onderling).

Dat onderling bellen van abonnees is vanaf 1 april niet meer gratis en moet er dik voor betaald worden!!
 
Tarieven per 1 April omhoog, onderling bellen niet meer interessant, kapotte newsserver.

We zitten in de tang bij Ziggo en geen behoorlijk alternatief.
In Den Haag is er geen keuze anders dan ADSL en Digitenne.
Lust je nog peultjes?
 
maakt dat uit dan hoe lang ik het al gebruik?
I.v.m. je vorige bericht. Kreeg indruk dat je alleen Payservers gebruikt. en niet dat ding van Z.
Elke keer als mijn Gb's op van de payserver probeer ik weer dat Ziggo-ding. Zo weet ik uit eigen ervaring dat het ook dowloaden wel werkt, maar meer dan helft is incompleet / beschadigd
 
als ik alleen payservers gebruik loop ik niet te klagen over ziggo. maar ze adverteren nog steeds over een werkende newsserver die het niet doet en ze blijven verdommen om open te zijn hierover. de helpdesk zijn net een stelletje kippen en herhalen alleen wat ik ze vraag en komen niet met concrete antwoorden, en maar sorry zeggen gelijk als ambtenaren.
 
De newsserver werkt wel goed alleen is het niveau van inhoud minder dan een apparte payserver.

Verstuurd vanaf mijn HTC One X+ met Tapatalk
 
nieuwsserver

nieuwsserver werkt goed ? laat me niet lachen ....
het is echt om te huilen ....:x
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan