• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Agent/grabit/bakken

  • Onderwerp starter André Stelling
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
A

André Stelling

Werk enkel nog met nzb files, valt me op dat forte agent grote bestanden niet aan kan, telkens ernstige foutmeldingen.

Grabit werkt subliem ;)

Ehh @ admin, praten over cd/dvd bakprg's valt dat ook onder dit sub-froum?
 
Dit subforum gaat over "Handige usenet software".
Volgens mij laat je zien dat genoemde programma niet goed werkt. Dus niet echt handige software dus.

Je had beter het andere subforum kunnen kiezen en zal hem hierheen verplaatsen.

Je vraag over cd/dvd en bakprogramma's hoort onder dit subforum niet thuis.
 
Grabit werkt subliem ;)

Grabit werkt bij mij ook perfect. Collega´s, kennissen en zelfs familie proberen mij oa Newsleecher aan te praten, maar ik ben zo gewend aan Grabit. Dus ik ben niet direct van plan om over te stappen.
Tenzij, wellicht iemand op het forum mij weet te overtuigen?!
Verder ben ik met dit soort programma´s een nitwit.
Ik kan met QuickPar en WinRar overweg en kan een DVD branden met Nero, maar voor de rest houdt het wel op.
Overigens is alle info hieromtrent van harte welkom.
 
Was eigenlijk bezig met ifo's, vob's en bup's met AVS, was ook weer shit, eindelijk dus gewoon weer met nero en als ik niet bak op 16x dan pas gaat alles goed en ook met ondertitels ;)
En yep Grabit draait als een speer, wil niets anders meer.
 
Grabit werkt bij mij ook perfect. Collega´s, kennissen en zelfs familie proberen mij oa Newsleecher aan te praten, maar ik ben zo gewend aan Grabit. Dus ik ben niet direct van plan om over te stappen.
Tenzij, wellicht iemand op het forum mij weet te overtuigen?!
Verder ben ik met dit soort programma´s een nitwit.
Ik kan met QuickPar en WinRar overweg en kan een DVD branden met Nero, maar voor de rest houdt het wel op.
Overigens is alle info hieromtrent van harte welkom.

Ik gebruik zelf al jaren Newsleecher, vindt het inderdaad de beste. Maar Grabit gebruik ik ernaast ook en die kan ook heel veel. Ook prima dus. Plus Grabit is gratis, met uitzondering van de Grabit versie van Supersearch.
Dus als je Grabit prettig vindt voegt Newsleecher weinig toe.

Parren/unrarren kunnen beide programma's ook voor je doen, maar dat wist je denk ik al.:)
 
Werk nog maar net met Grabit, waar kan je instellen dat ie niet meteen de hele nzb gaat dl-en ? beetje overkill om alle pars te halen als die niet nodig zijn.
ps. auto parren/rarren handig, doe ik toch liever zelf.
 
werk al een hele tijd met Altbinz, ik vond het grootste nadeel van Grabit de processorbelasting tijdens het decoderen. Met Altbinz loopt dit veel smoother . Ik wil geen andere meer ;-))
 
Ik gebruik al tijden sabnzbd.
Doet alles automatisch uitpakken, par downloaden en repareren en meteen verplaatsen naar de juiste locatie.
Ideaal in samen werking met sickbeard.
Geen reclames meer tussen de series.
Kan via elke pc/laptop op de interface komen en aansturen om te downloaden
zelfs via me mobiel of tablet.
Belasting is zeer laag bij mij.
 
SabNZB is inderdaad ook top!! Wel een beetje lastig voor de gemiddelde gebruiker denk ik.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan