• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Geen geluid bij zappen van HD naar SD kanaal (Samsung DCB-H360RA)

Status
Niet open voor verdere reacties.
E

ederuiter

Hallo,
Ik zit met het volgende probleem.
Wanneer ik een HD uitzending bekijk met mijn Samsung DCB-H360RA decoder en vervolgens overschakel naar een SD uitzending krijg ik wel beeld maar geen geluid.

In het instellingen menu heb ik Dobly Digital op "UIT" staan.
Als ik deze even omschakel naar "AAN" en vervolgens weer naar "UIT" dan werkt het geluid wel weer.

Doe ik iets verkeerd? Heb ik een verkeerde instelling in mijn decoder staan of is dit gewoon een (bekende) bug ??

Alle reacties/hints zijn welkom.

Alvast bedankt!
Erik
 
Hallo,
Ik zit met het volgende probleem.
Wanneer ik een HD uitzending bekijk met mijn Samsung DCB-H360RA decoder en vervolgens overschakel naar een SD uitzending krijg ik wel beeld maar geen geluid.

In het instellingen menu heb ik Dobly Digital op "UIT" staan.
Als ik deze even omschakel naar "AAN" en vervolgens weer naar "UIT" dan werkt het geluid wel weer.

Doe ik iets verkeerd? Heb ik een verkeerde instelling in mijn decoder staan of is dit gewoon een (bekende) bug ??

Alle reacties/hints zijn welkom.

Alvast bedankt!
Erik


Gebruik je al software versie 132?
heb je hem ingesteld dat hij standaard een bepaalde geluidstrack pakt?
heb je alleen geen geluid, of ook een fout melding?
 
Hallo,
Ik zit met het volgende probleem.
Wanneer ik een HD uitzending bekijk met mijn Samsung DCB-H360RA decoder en vervolgens overschakel naar een SD uitzending krijg ik wel beeld maar geen geluid.

In het instellingen menu heb ik Dobly Digital op "UIT" staan.
Als ik deze even omschakel naar "AAN" en vervolgens weer naar "UIT" dan werkt het geluid wel weer.

Doe ik iets verkeerd? Heb ik een verkeerde instelling in mijn decoder staan of is dit gewoon een (bekende) bug ??

Alle reacties/hints zijn welkom.

Alvast bedankt!
Erik


Onder het ALT knopje van de afstandbediening kun je de verschillende geluidskanalen kiezen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan