• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

stilstaand beeld

Status
Niet open voor verdere reacties.
B

bach

gister was het weer erg, het beeld stond meer stil als wat anders,strepen en blokjes.
Moet ik een duurdere kopen of is het gewoon bij Ziggo?
ik heb het ding toen gratis gekregen toen Brunssum de kabel aan Ziggo verkwanseld had,dus ik denk dat dit ding gewoon prul is.:evil:
 
gister was het weer erg, het beeld stond meer stil als wat anders,strepen en blokjes.
Moet ik een duurdere kopen of is het gewoon bij Ziggo?
ik heb het ding toen gratis gekregen toen Brunssum de kabel aan Ziggo verkwanseld had,dus ik denk dat dit ding gewoon prul is.:evil:

Er was gisteravond tussen 2100 uur en 2230 uur een grote storing waar iedereen last van had in het westelijke deel van nederland.

Edit: Sorry, ik zie dat jij niet het storings-gebied zit, dus is jouw probleem anders.
 
gister was het weer erg, het beeld stond meer stil als wat anders,strepen en blokjes.
Moet ik een duurdere kopen of is het gewoon bij Ziggo?
ik heb het ding toen gratis gekregen toen Brunssum de kabel aan Ziggo verkwanseld had,dus ik denk dat dit ding gewoon prul is.:evil:

Hoe heb je je digitale ontvanger aangesloten? M.a.w. wat zit er vanaf de binnenkomst van de kabel (AOP) allemaal tussen? Wat voor kabel en pluggen gebruik je?
Wat zijn je signaalwaardes: Sterkte, kwaliteit en BER-waarde?

Als je je ontvanger direct op het AOP aansluit met een zo kort mogelijke en goede kwaliteit kabel. Hoe is je beeld dan?
 
Er was gisteravond tussen 2100 uur en 2230 uur een grote storing waar iedereen last van had in het westelijke deel van nederland.

Edit: Sorry, ik zie dat jij niet het storings-gebied zit, dus is jouw probleem anders.

Het was een landelijke storing, dus jouw verklaring is alsnog de juiste.
 
Samsung DCB-B270R stil staand beeld

Bedankt,
het was ook echt abnormaal,
 
Dan mijn excuses want in Waalwijk en Brunssum tussen die tijdstippen geen storingen gehad/gezien.
Ook omdat TS aangaf
gister was het weer erg, het beeld stond meer stil als wat anders,strepen en blokjes.
dacht ik dat TS er vaker last van had dan alleen die bewuste avond.
 
ik heb met familie gebeld en die hadden het ook,sommigen hebben de tv zelfs uit gezet,gelukkig dat er geen voetbal was.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan