• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

volgende snelheids verhoging

  • Onderwerp starter Sander de Vos
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
S

Sander de Vos

Hallo,

Wie kan mij vertellen wanneer de volgende snelheids verhoging gebeurt?
ik heb nu dan de docsis3.0 modem, en ben hier zeer te spreken over zelfs zo erg dat ik dus benieuwd ben naar de volgende verhoging.

Gr Sander
 
En het leuke is, we worden alleen nog maar sneller. In het najaar al tot 80 Mb. En volgend jaar tot meer dan 100 Mb.
Gezien de problemen die nu spelen mogen ze daar mee wachten/zal dit wel een stuk later worden :cool:
 
Hallo,

Wie kan mij vertellen wanneer de volgende snelheids verhoging gebeurt?
ik heb nu dan de docsis3.0 modem, en ben hier zeer te spreken over zelfs zo erg dat ik dus benieuwd ben naar de volgende verhoging.

Gr Sander
Waarschijnlijk 15 September. Maar het kan ook 20 Sept. zijn. Iig moet het met 30 Sept. rond zijn. Sommigen hebben deze snelheid reeds, maar dat is niet relevant.
 
Waarschijnlijk 15 September. Maar het kan ook 20 Sept. zijn. Iig moet het met 30 Sept. rond zijn. Sommigen hebben deze snelheid reeds, maar dat is niet relevant.
Bij iedereen die volgende week de speedtest.ziggo.nl uitvoert en een score haalt van boven de 47.50 down, wordt de verhoging automatisch doorgevoerd. De uiteindelijke datum waarop dat plaatsvindt zal in ieder geval voor het lengen der dagen bekend gemaakt worden.
 
Waarschijnlijk 15 September. Maar het kan ook 20 Sept. zijn. Iig moet het met 30 Sept. rond zijn. Sommigen hebben deze snelheid reeds, maar dat is niet relevant.
Bij iedereen die volgende week de speedtest.ziggo.nl uitvoert en een score haalt van boven de 47.50 down, wordt de verhoging automatisch doorgevoerd. De uiteindelijke datum waarop dat plaatsvindt zal in ieder geval voor het lengen der dagen bekend gemaakt worden.
Nieuwe feiten? Komisch duo? Onderbouwen svp. Voor flauwekul, hoe humoristisch ook bedoeld bieden we meer dan genoeg ruimte in borrelpraat.
 
Nieuwe feiten? Komisch duo? Onderbouwen svp. Voor flauwekul, hoe humoristisch ook bedoeld bieden we meer dan genoeg ruimte in borrelpraat.
Onderbouwing staat er gewoon in hoor, wel goed lezen:

"voor het lengen der dagen" is nog altijd voordat de dagen langer worden ofwel voordat de winter begint. Dat is dus in de herfst wat in algemeen spraakgebruik synoniem gesteld wordt aan het "najaar".

Bij iedereen die ... een score haalt van boven de 47.50 down" Dan hebben we het dus over gebruikers die een AiE extra abonnement moeten hebben, gebaseerd op de gehaalde snelheid. Voor de AiE Extra abbo's wordt de verhoging automatisch doorgevoerd in het najaar, blijkens de informatie vanuit Ziggo.

"Wat er dus feitelijk staat is: Voor Alles in Een Extra gebruikers wordt de snelheid verhoogd en de datum waarop zal dit najaar bekend zijn", een éénduidige uitspraak die onderbouwd wordt en ondersteund door de uitspraak van Ziggo "En het leuke is, we worden alleen nog maar sneller. In het najaar al tot 80 Mb". Humor of niet, geen flauwekul maar feiten.
 
Hallo,

Wie kan mij vertellen wanneer de volgende snelheids verhoging gebeurt?
ik heb nu dan de docsis3.0 modem, en ben hier zeer te spreken over zelfs zo erg dat ik dus benieuwd ben naar de volgende verhoging.

Gr Sander

Er is op dit moment een vertraging in de verhoging naar 50MB. Lijkt me dat dit pas aan de orde is als alle oude modems voor AIE extra abonnees zijn vervangen door een DOCSIS3 modem.

Mocht het lukken om in september iedereen te voorzien van het DOCSIS3 modem dan is vanaf dat moment de weg vrij voor Ziggo om met een druk op de knop nieuwe snelheden te activeren. De uitrol van de huidige verhogingen zijn gepland tot eind oktober (van de website: "De snelheden hier vermeld zullen ingaan tussen juli en oktober."), dus voor die tijd zal het vast niet gaan gebeuren.
 
vergeet je router niet

ik denk dat er mensen zullen zijn die toch aan een nieuwe router moeten om deze hoge snelheden te halen. lang niet alle routers kunnen deze snelheden aan. ook het wireles kaartje in je laptop kan de begrenzende factor zijn , echter zijn beide vrij eenvoudig te vervangen.
een nieuwe minipci wifi kaartje in je laptop kan wonderen doen voor de snelheid, hi. google maar eens op die kaartjes
:roll:
 
Gaat de snelheid van de AI1 plus eigenlijk ook nog omhoog, en zo ja wanneer zou dit dan ongeveer gaan gebeuren.
 
Gaat de snelheid van de AI1 plus eigenlijk ook nog omhoog, en zo ja wanneer zou dit dan ongeveer gaan gebeuren.
Heb je modem al eens 30 sec stroomloos gemaakt. Met andere woorden gereset? Veel Plusgebruikers hebben de nieuwe snelheid al gehad.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan