• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

vervormd signaal bij DTV

Status
Niet open voor verdere reacties.
bij de specificaties van de tv staat dat hij een CI slot heeft, maar staat niet in de lijst van Ziggo. Misschien is de lijst verouderd
 
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eddini
komt de humax ontvanger dan te vervallen? of is die nog steeds nodig in deze setup

Nee, uiteraard heb je dan geen losse decoder meer nodig. Anders zou het inbouwen van een digitale tuner in een TV toch geen enkele zin hebben?

klopt, maar omdat ziggo digitale tv over de kabel levert dacht ik dat er toch iets met de kabel verbonden moet zijn. Of moet de tv via kabel verbonden blijven?
 
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eddini
komt de humax ontvanger dan te vervallen? of is die nog steeds nodig in deze setup

Nee, uiteraard heb je dan geen losse decoder meer nodig. Anders zou het inbouwen van een digitale tuner in een TV toch geen enkele zin hebben?

klopt, maar omdat ziggo digitale tv over de kabel levert dacht ik dat er toch iets met de kabel verbonden moet zijn. Of moet de tv via kabel verbonden blijven?

Ja, de TV moet via een coaxkabel op de wandcontactdoos van de kabel worden aangesloten. Dat is toch vanzelfsprekend? Met analoge TV via de kabel is dat niet anders.
 
bij de specificaties van de tv staat dat hij een CI slot heeft, maar staat niet in de lijst van ziggo. Misschien is de lijst verouderd
Samsung zet WXX in het type nummer voor een TV met een CI slot, PXX voor een TV met een CI+ slot.
 
type nummer begint niet met een W en ook niet met een P...
 
type nummer begint niet met een W en ook niet met een P...

Je moet wel lezen wat hier wordt gezegd hè? Niemand zegt dat die typenummers moeten beginnen met een W of een P, maar wel dat er PXX in het typenummer moet zitten bij een toestel met een CI+ slot. Kijk het nog maar eens goed na.
 
Dankje, ging ervan uit dat het daarmee begon. Ga even kijken..
 
yep staat pxx in het modelnummer. kan ik nu zo'n alphascript kopen of is het beter om te wachten op ziggo
 
yep staat pxx in het modelnummer. kan ik nu zo'n alphacrypt kopen of is het beter om te wachten op ziggo

Goed, je hebt dus een toestel met een CI+ slot. Je moet nu geen AlphaCrypt meer kopen, want Ziggo heeft aangekondigd dat de AlphaCrypt zeer binnenkort - als er voldoende CI+ CAMs beschikbaar zijn - niet meer zal werken in CI+ toestellen. Nog even geduld hebben dus, en dan een Ziggo-gecertificeerde CI+ CAM kopen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan