• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

HUMAX iHDR5050-C Voorraad

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bestellen via www.bobshop.nl zou ik zeggen. Daar is ie op dit moment maar €338,-, plus €9,95 verzendkosten.
Morgen zal als het goed is de levering bij hun in het centrale magazijn moeten binnenkomen.
Zij hebben de eer om de allereerste levering van de 5050 te mogen krijgen. Maar liefst 300 stuks.
Dus als een gek naar die site zou ik zeggen!
 
Bestellen via www.bobshop.nl zou ik zeggen. Daar is ie op dit moment maar €338,-, plus €9,95 verzendkosten.
Morgen zal als het goed is de levering bij hun in het centrale magazijn moeten binnenkomen.
Zij hebben de eer om de allereerste levering van de 5050 te mogen krijgen. Maar liefst 300 stuks.
Dus als een gek naar die site zou ik zeggen!


Ik heb geinformeerd bij Bobshop en volgens hun is de levertijd minimaal 1,5 week.
 
ik heb besteld bij bobshop.

hoe kom ik nu aan de smartcard en het abonnement wat er nodig is voor HD-ontvangst.
Ik wil sport 1 + Film HD pakket.

Please help, uit de website van Ziggo kom ik niet wijs.
 
Loop de dichtst bijzijnde tv winkel binnen en vraag naar het startpakket zonder decoder. Dit "pakket" bevat een smartcard en een registratie kaart.

Er is ook een bepaalde webwinkel, welke weet ik niet meer, die hem goedkoper verkoopt.

Edit:
Lees net in een ander topic van je dat je ook nog geen analoog abo hebt bij Ziggo.
Ga naar: https://mijn.ziggo.nl/Ziggo/htdocs/bestelformulierinternet/PostcodeCheck.jsp

Daar kun je het analoge abo afsluiten.
 
3 mei. Tuurlijk, dat had je kunnen verwachten met de webwinkels. Ik verwacht dat de eerste batch toch eerst bij de normale winkels komt zoals mediamarkt, expert, etc... Die hebben waarschijnlijk wat meer in de melk te brokkelen bij de importeur dan een webwinkel. En dat getal van 300 neem ik ook even met een korrel zout. We mogen blij zijn als de totale eerste batch uberhaupt 300 units is voor heel Nederland.
 
Levertijd is weer aangepast, was fout, is nu weer goed, staat op 5 maart. Zie ook onderstaand:

You are now chatting with Ben
Ben: Welkom op de live advies desk van Bobshop.nl. Mijn naam is Ben, waarmee kan ik je helpen?
Peter: Goedemorgen, ik ben benieuwd naar de levertijd van de nieuwe Humax-decoder
Peter: dan bedoel ik de 5050c
Ben: Voor nieuwe bestellingen geld een levertijd van 1,5 week.
Peter: niet langer?
Peter: omdat op de website momenteel verwachte levertijd 3 mei 2009 staat...
Ben: Dat is een foutje geweest. Is inmiddels aangepast.
Peter: o.k., dan weet ik voldoende. Bedankt voor uw antwoord.
Ben: Graag gedaan
 
Vandaag bij 3 wit-/bruingoed zaken langs geweest. Geen van allen hadden 'm al binnen.
- 1 verwacht 'm volgende week
- de andere deze OF volgende week
- en de laatste had 'm eigenlijk vandaag binnen verwacht.

Moment geduld AUB...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan