• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

8455DVB bug & wish list

Status
Niet open voor verdere reacties.
Even ter verdediging van Ziggo, helaas worden zij waarschijnlijk contractueel gedwongen door vele content aanbieders om uiteindelijk beveiliging aan te brengen (denk vooral aan de grote filmmaatschappijen die de betreffende televisie-stations daar wellicht toe verplichten :no: indien zij hun kanaal in HD verkopen aan ditributeurs zoals Ziggo). Ook al zeg ik hier boven 'helaas', vanuit hun positie (de content eigenaren) kan ik me er ook wel iets bij voorstellen. Maar goed, dat is weer een hele discussie op zich, waarvoor dit forum niet de geëigende plaats is denk ik.
 
hdmi handshake probleem met onkyo tx-sr606

Daar dit de bug en wishlist discussie is, heb ik nog wel een erg vervelende bug. De HDMI handshake tussen mijn onkyo tx-sr606 en de cisco box is erg vervelend. Voor ik beeld op mijn tv krijg moet ik meerdere keren de box uit- en aanzetten en/of de av-receiver.
 
Herhalende opname

Ik heb een herhalende opname voor House geprogrammeerd. Als ik na de opname kijk bij gepland, dan staat er voor volgende week No Name. Ik ging/ga er van uit dat dat komt omdat bij het opnieuw neerzetten van de opname de epg-info er nog niet is. Nu zat ik vanmorgen even met de zoeken functie van het menu te spelen en zocht daarbij ook maar eens naar House. House wordt dan keurig voor do 2-10 gevonden en verrassend is dat het systeem dan wel zegt dat die uitzending geprogrammeerd is om te worden opgenomen, maar in gepland staat nog steeds No Name. Het zou prettig zijn als hier dan ook House komt te staan.
 
Daar dit de bug en wishlist discussie is, heb ik nog wel een erg vervelende bug. De HDMI handshake tussen mijn onkyo tx-sr606 en de cisco box is erg vervelend. Voor ik beeld op mijn tv krijg moet ik meerdere keren de box uit- en aanzetten en/of de av-receiver.

Ja......dat problem heb ik ook met mijn Onkyo 606. Heb het voorlopig opgelost door de HDMI kabel rechstreeks aan mijn plasma aan te sluiten voor het beeld. Audio heb ik via een optische kabel van de cisco naar de receiver lopen. Op deze manier heb je zowel voor audio en beeld geen kwaliteitsverlies.
 
Tijdweergave in EPG

Ik weet niet of deze opmerking al gemaakt is (kan 'm niet terugvinden in dit forum): ik zou graag de actuele tijd in de EPG willen zien. Vergelijkbaar met de EPG van de panasonic digitale ontvanger.
 
Ik weet niet of deze opmerking al gemaakt is (kan 'm niet terugvinden in dit forum): ik zou graag de actuele tijd in de EPG willen zien. Vergelijkbaar met de EPG van de panasonic digitale ontvanger.

Dat is hier ook het geval en zelf lijkt het mij ook handig als daar inderdaad de tijd wordt weergegeven! Bedankt voor deze tip. Ik zal dit aankaarten.
 
Ja......dat problem heb ik ook met mijn Onkyo 606. Heb het voorlopig opgelost door de HDMI kabel rechstreeks aan mijn plasma aan te sluiten voor het beeld. Audio heb ik via een optische kabel van de cisco naar de receiver lopen. Op deze manier heb je zowel voor audio en beeld geen kwaliteitsverlies.
Ik heb de hdmi kabel ook rechtstreeks op mijn tv en de audio via optisch op mijn (sony) receiver. Omdat mijn tv maar 1 hdmi-ingang heeft ben ik van plan voor evt uitbreiding van hdmi apparaten (BluRay bijv) een onkyo 706 te kopen, maar voorlopig wacht ik daar dus even mee :cry:
 
Geen HD films via zoeken

Bugje :?:: als ik in het menu zoeken ga zoeken op een film, dan worden wel de SD uitzendingen via film1.1, film 1.2 enz getoond, maar ik zie geen enkele uitzending via film1HD in dat overzicht. Zelfs niet als ik het zoeken filter op HD content. Als ik via epg naar die film op film1HD ga, dan staat hij er wel gewoon tussen.
 
Bugje :?:: als ik in het menu zoeken ga zoeken op een film, dan worden wel de SD uitzendingen via film1.1, film 1.2 enz getoond, maar ik zie geen enkele uitzending via film1HD in dat overzicht. Zelfs niet als ik het zoeken filter op HD content. Als ik via epg naar die film op film1HD ga, dan staat hij er wel gewoon tussen.

Bedankt voor deze informatie! Ik ben momenteel bezig met een lijst van problemen/suggesties en zal binnenkort in gesprek gaan met een aantal collega's of te kijken hoe en of we dit gaan oplossen. Nogmaals bedankt.

edit: Oja, hier op de decoders komt het ook voor.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan