• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Ned 1,2 en 3 HD vertraging in geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.
:applause::applause::applause: Ziggo heeft ook lipsync ontdenkt, hoe is het mogelijk vanaf 4 juli :applause::applause::applause:

Het is maar goed dat die koreanen wat meer verstand hebben van de hedendaagse techniek en oplossingn daarin dan wij hollanders...... zet em op korea!!

Beetje laat. Vind je ook niet?

Gert.
 
Volgens mij hadden jullie toch al een "recording" beschikbaar gesteld, een tijd geleden? Daar is niets mee gedaan?

Gert.


Jah een recording waar niets op te zien was hebben ze in eerst instantie beschikbaar gesteld........ :giveup:
 
Vandaag ontving ik dit bericht van Samsung Electronics Benelux, n.a.v. mijn klacht over de lipsyncproblemen bij de DCB-H360RA (naam en functie van de betreffende medewerker zijn door mij verwijderd). Er wordt dus ook bij Samsung gewerkt aan dit probleem. Waarschijnlijk moeten we nog een tijdje geduld hebben (Ziggo is ook nog naarstig op zoek naar de oorzaak):

"Geachte heer,
Dank u voor uw e-mail met betrekking tot uw DCB-H360.
Dit is een bekend probleem en er word dan ook aan een update gewerkt.
Wij verzoeken u vriendelijk geduld te hebben en af te wachten op de
update. Wanneer de update klaar is kunt u deze vinden in het menu van uw DCB.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,

Samsung Electronics Benelux B.V."

Dit is heel wat vriendelijker dan toen ik aan de telefoon te woord ben gestaan door de Samsung helpdesk. Deze beste man bleef volhouden dat het aan Ziggo lag.
Dit hele verhaal heeft me wel doen besluiten nooit meer iets van Samsung te kopen.
 
Gisteravond is een recording gemaakt op een moment dat lipsync aanwezig was. Deze recording is vervolgens uitgespeeld op een R en een RA versie. De lipsync deed zich op beide boxen voor. Vanochtend is recording beschikbaar gesteld voor verdere analyse door Samsung Korea. Hierbij hebben we een eerste belangrijke stap gezet in onderzoek naar een oplossing.

Waarom is het nu wel gelukt om te reproduceren. En wat ik nog interessanter vind hoe kan het dat er hier iemand steeds blijft posten dat hij totaal geen lipsync problemen heeft met zijn Samsung 360.
 
Niets op te zien? Hoezo? Je stuurt toch geen flauwekul op naar Zuid-Korea? :wink:

Gert.

Zij sturen toch ook rommel hierheen :schater:.
Anoniem had gemeld dat ze een recording hadden gemaakt toen er lipsync problemen waren maar dat ze met deze stream geen problemen konden reproduceren.
 
Het is maar goed dat die koreanen wat meer verstand hebben van de hedendaagse techniek en oplossingen daarin, dan wij hollanders...... zet 'm op korea!!

Zou ik niet te hard roepen. Buiten Europa is teletekst bijvoorbeeld vrijwel onbekend, en SCART aansluitingen gebruiken ze buiten Europa ook niet. Dat verklaart wel waarom Teletekst er vaak zo bekaaid af komt bij producten uit het Verre Oosten. En of ze daar veel kaas hebben gegeten van issues m.b.t. tot RGB via SCART waag ik ook te betwijfelen. En anamorfe 16:9 SD transmissie wordt buiten Europa ook al niet gebruikt. Ik denk overigens wel dat ze ook gebruik maken van Europese ontwerpers met specifieke expertise voor de Europese markt.
 
Gisteravond is een recording gemaakt op een moment dat lipsync aanwezig was. Deze recording is vervolgens uitgespeeld op een R en een RA versie. De lipsync deed zich op beide boxen voor. Vanochtend is recording beschikbaar gesteld voor verdere analyse door Samsung Korea. Hierbij hebben we een eerste belangrijke stap gezet in onderzoek naar een oplossing.


:applause::applause::applause: Ziggo heeft ook lipsync ontdenkt, knap hoor dat ziggo een momentje heeft kunnen vinden om een recording te maken van een probleem welk al vanaf 4 juli constant speelt echt een :applause::applause::applause: waard!!

en wij maar op advies van ziggo nieuwe kabels kopen en sommige zelfs het AOP laten vervangen, ongelooflijk zeg, als het echt blijkt dat dit op te lossen is met een update door samsung,, vind ik het echt schadalig dat mn wederom het probleem in eerste instantie bij de klant legt, deze nieuwe spullen aan laat schaffen. En als het probleem omvangrijker blijkt te zijn, de keutel weer intrekt!! Wat een onkunde wederom.......

Het is maar goed dat die koreanen wat meer verstand hebben van de hedendaagse techniek en oplossingn daarin, dan wij hollanders...... zet em op korea!!
 
Zij sturen toch ook rommel hierheen :schater:.

Dat weet ik, ik heb een Hyundai Elantra 2.0 automaat (https://www.autoweek.nl/rijimpressie.php?ID=24) waar de onderdelen vanaf vallen met nog geen 70000 km op de teller. :wink:

Anoniem had gemeld dat ze een recording hadden gemaakt toen er lipsync problemen waren maar dat ze met deze stream geen problemen konden reproduceren.

Ze zagen lipsync maar na de recording niet meer? Huh? Dat geeft vertrouwen...

Gert.
 
Ze zagen lipsync maar na de recording niet meer? Huh? Dat geeft vertrouwen...

Gert.

Vertrouwen of niet, ik vind het een interessante observatie, die mogelijk een aanwijzing geeft waar het probleem in de ontvanger (c.q. PVR) gezocht zou moeten worden.

Lees ook wat ik hierboven al had gevraagd, namelijk om transportstreamfiles van zenders met en zonder lipsyncproblemen eens aan een nader onderzoek te onderwerpen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan