• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

webspace

Status
Niet open voor verdere reacties.

jowel

Forum Gebruiker
Berichten
2
Ziggo heeft voor alle gebruikers een prive drive, waar bestanden op geplaatst kunnen worden.
Ik heb dit geprobeerd, maar het lukt mij niet vanaf mijn pc bestanden op deze schijf te plaatsen omdat ik geen ikonen van de mappen zie.

Via en andere pc (op mijn werk) is het mij wel gelukt. Wie weet of ik een bepaalde instelling moet wijzigen (of hoe ik het moet doen) om bestanden in de prive map te kunnen plaatsen.
Ik heb IE 8, terwijl op de pc waar het wel lukt IE 7 staat.

alvast bedankt voor de tips,

Jowel
 
De webspace werkt helaas alleen met IE7 of lager. Je kan het beste IE7 terugzetten of Firefox downloaden (www.getfirefox.com). Daarbij moet je dan wel de juiste plugin hebben en ik weet niet welke dat is.
 
De webspace werkt helaas alleen met IE7 of lager. Je kan het beste IE7 terugzetten of Firefox downloaden (www.getfirefox.com). Daarbij moet je dan wel de juiste plugin hebben en ik weet niet welke dat is.

Met IE8 werkt het ook gewoon hoor, tenminste bij mij wel. Terugzetten van IE7 lijkt me niet verstandig. Verder kun je IE-8 ook in compatibiliteitsmodus zetten (knopje rechts van de adresbalk) op websites waar je een probleem mocht hebben.


In dit topic staat ook het een en ander hoe je kunt inloggen.
 
Mijn excuses voor het verkeerde advies... Ik heb zelf geen IE8 (heb die update overgeslagen :p) en dit is wat ik op mijn werk te horen krijg als advies, vandaar.
 
De mogelijkheid heb ik gevonden, met enige hulp.
De privemap is een onderdeel van mijn netwerklocaties.

Als ik mijn netwerk open zie ik de prive map en openbare map staan, hier open ik de betreffende map en kan bestanden toevoegen, verwijderen enz.

dit wilde ik even laten weten voor degene die met hetzelfde probleem zitten.

groeten,

Jowel
 
Ziggo Websapce

Ik heb van de week foto's op mijn Ziggo webspace gezet. Tijdens het kopieren lijkt alles normaal te zijn, echter een aantal foto's op de webspace krijgen lengte 0 bytes, of b.v. allemaal dezelfde lengte. Bij het terug kopieen naar mijn lokale schijf, blijken de foto's niet of soms maar half opgeslagen te zijn. Wie weet een oplossing? Ik gebruik IE8.
 
Zou het kunnen dat je geen ruimte meer hebt?

Welke Ai1 variant heb je? De ruimte die je krijgt is afhankelijk van het abonnement:

Basis: 25 MB
Plus: 100 MB
Extra: 250 MB
 
Bedankt voor je reactie Tja,

Ik heb hier nog eens naar gekeken en inderdaad staan die limieten aangegeven. Ik herinner mij, dat ik iets van 2 GByte Webspace voorbij heb zien komen. Kan niet meer terug vinden waar ik dat las. Op dit moment heb ik er 53,6 MB op staan, en met ingepakte bestanden werkt het, met losse bestanden op een of andere manier niet (goed).

groet,

Henk
 
Het makkelijkste is om de bestanden te uploaden via een FTP programma. Ik heb in het verleden veel problemen gehad met het uploaden van bestanden via de browser, dat alles vast bleef hangen. Sinds ik de bestanden upload via FTP heb ik daar geen last meer van.

Weet iemand hoeveel bandbreedte dat je mag verbruiken? Ik heb namelijk een 20mb bestand (installatiepakket) wat misschien wel vele honderden keren per maand gedownload kan worden en ik vraag me af of Ziggo daar moeilijk over gaat doen.
 
Fair Use dacht ik... Je krijgt als het uit de hand loopt in elk geval eerst een waarschuwing voordat er enge dingen gebeuren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan