• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Teletekst

Status
Niet open voor verdere reacties.
R

ruudanneese

Is er iemand die mij uit kan leggen hoe je pagina 888 van teletekst kan gebruiken??
Als ik bij een klant van mij deze pagina start dan verdwijnt het beeld en krijgen we wel ondertiteling maar geen beeld. Ik zie op de afstanbediening geen andere mogelijkheden om te mengen of om in te stellen.
 
Als ik bij een klant van mij deze pagina start dan verdwijnt het beeld en krijgen we wel ondertiteling maar geen beeld. Ik zie op de afstanbediening geen andere mogelijkheden om te mengen of om in te stellen.

Heeft deze klant misschien de Cisco ontvanger?
Dan kan het wel kloppen want de TeleText ondertiteling werkt niet bij deze ontvanger.
 
Ja, deze klant heeft een Cisco Interactieve ontvanger. Maar waarom werkt dat niet en hoe is dat te verhelpen???
 
Maar waarom werkt dat niet en hoe is dat te verhelpen???

Goede vraag natuurlijk, waarschijnlijk is er niet goed over nagedacht door Ziggo toen ze deze decoder uitkozen. :roll:

Hier komt denk ik ook geen oplossing voor.
In de US , waar deze decoder oorspronkelijk vandaan komt, bestaat het hele TeleText gebeuren namelijk zo goed als niet.

Zie ook:
Cisco 8455DVB: Teletekst subtitles
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan