• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Nieuwe website "Ziggo"

Status
Niet open voor verdere reacties.
De afgelopen 6 dagen heb ik slechts 1 keer in Mijn Ziggo kunnen kijken. Ik vraag me af wanneer Ziggo z'n zaakjes nu eindelijk eens op orde heeft.
Sinds het antwoord van Ziggo (zie bij Enwee 15 nov 19.52) werkt het nog steeds niet. Hoeveel weken moet ik het nog blijven proberen Ziggo?

Ziggo zal hier niet antwoorden hoor.
dus je zal het toch via de HD moeten proberen
 
Lijst websites?

Ik zie dat meerdere vragen hebben over de nieuwe Ziggo-site.

Ik kan nergens meer de lijst vinden met vermelding van alle websites van Ziggo-leden.
Wellicht door alle toeters en bellen op de site kijk ik er overheen.
Bij voorbaat mijn hartelijke dank.
 
Ik zie dat meerdere vragen hebben over de nieuwe Ziggo-site.

Ik kan nergens meer de lijst vinden met vermelding van alle websites van Ziggo-leden.
Wellicht door alle toeters en bellen op de site kijk ik er overheen.
Bij voorbaat mijn hartelijke dank.

https://members.home.nl/ waar die op de site staat weet ik niet, maar deze uit me blote bolletje :wink:
 
We zijn inmiddels een tijdje verder, maar mijn gegevens kloppen nog steeds niet: mijn digitale TV pakketten worden verkeerd weergegeven, en ook mijn telefoonlijnen: beide lijnen hebben hetzelfde nummer volgens "Mijn Ziggo".

Inloggen gaat nu meestal wel goed.
 
We zijn inmiddels een tijdje verder, maar mijn gegevens kloppen nog steeds niet: mijn digitale TV pakketten worden verkeerd weergegeven, en ook mijn telefoonlijnen: beide lijnen hebben hetzelfde nummer volgens "Mijn Ziggo".

Was die info op de 'oude ziggo site' wel allemaal goed ?
 
Wat voor :censored:***) zitten er nu eigenlijk bij Ziggo? Probeer op hun site wat te vinden over die CAM of CI modules maar vind het niet. Kom eerst op een of andere (portal) nieuwspagina en zie helemaal Ziggo niet. Wil ik gaan zoeken kom ik op een Google pagina uit met ADVERTENTIES erboven. Hebben ze dat nodig, ik betaal toch al genoeg?

ziggohonden.jpg


Blijkt dat je bovenaan ZIGGO moet aanklikken ipv INTERNET. Doe dat nou eens andersom. Het blijft een waardeloze site. Als ze nu weer geld over de balk willen smijten, gooi het dan aub in mijn broekzak.

Wat een bagger.

***) modedit : Beledigend

EDIT MARCEDWIN:
Sorry, ben soms een beetje emotioneel. Kan namelijk moeilijk verkroppen hoe grote bedrijven over het algemeen omgaan met dit soort zaken. Echt tonnen, zo niet meer gooien ze over de balk. Dat is gewoon jammer.

 
Laatst bewerkt door een moderator:
We zijn inmiddels een tijdje verder, maar mijn gegevens kloppen nog steeds niet: mijn digitale TV pakketten worden verkeerd weergegeven, en ook mijn telefoonlijnen: beide lijnen hebben hetzelfde nummer volgens "Mijn Ziggo".

Inloggen gaat nu meestal wel goed.
Mijn gegevens kloppen ook nog steeds niet, dan met name de digitale gedeelte ( televisie en keuzepakketten..)

Was die info op de 'oude ziggo site' wel allemaal goed ?

Ja, op de 'oude' site was alles correct..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan