• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

installtie fout Cisco

Status
Niet open voor verdere reacties.
A

Aslan

Beste mensen,

Ik heb vandaag eindelijk mijn Interactief Tv pakket binnen.
Alleen ik krijg hem niet paraat.

Help asljeblieft,
ik heb de volgerde gedaan zo als het moest maar hij geeft steets aan installatie Mislukt.

Geen singaal heelmaal niks. kom gewoon niet uit bij de eerste stap.
Tv kabel doet wel heb gewoon geprobeert

ik woon in kampen(overijsel). en val onder post code
Postcode Frequentie MHz Netwerknummer
8011 t/m 8322 369,00 9003


Ik heb alles goed aangeslote en heb met met internet kabel geprobeert en nog steets doet hij niet.


edit: moet nu ook even bij zeggen dat mijn internet erg aan de traage kant zit. en me router geeft opeens ook geen draadloos Internet:shock:


Help Help




Nogmaals EDIT: hij doet het.. :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:
traag internet.

Als je internet traag werkt of soms helemaal niet kan de oorzaak gevonden worden in het aanstaan van een p2p verbrinding.
als je dit programma uitzet wordt je internet veel sneller.
 
edit: moet nu ook even bij zeggen dat mijn internet erg aan de traage kant zit. en me router geeft opeens ook geen draadloos Internet:shock:
In een ander draadje vraag je waar de netwerkaansluiting van de cisco voor is.
Als je daar een netwerkkabel in hebt gestopt, dan kun je storingen op je interne netwerk krijgen met mogelijk bovenstaande als gevolg.
 
In een ander draadje vraag je waar de netwerkaansluiting van de cisco voor is.
Als je daar een netwerkkabel in hebt gestopt, dan kun je storingen op je interne netwerk krijgen met mogelijk bovenstaande als gevolg.


Bedankt voor je reactie.

Kun je mij mischien verder helpen. ik krijg Hdmi niet connectet.. als ik bij sisco menu kijk staat ( HDMI Resolutie niet beschikbaar. Maar ik kan wel HD zenders bekijken beetje raar):shock:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan