• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Nieuwe firmaware versie voor oa de 42F5500

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ook met deze nieuwe firmware werkt via Smart Hub ''Op TV'' niet... :x
 
Zelfde probleem hier. Eerder dit jaar een UE42F5500 gekocht en die met de originele FW uitgebreid getest. Toestel heeft daarna opgeslagen gestaan en is gisteren weer in gebruik genomen. Als eerste FW update uitgevoerd met het omschreven probleem als gevolg. Vanmorgen via USB update naar FW versie 1107 gebracht zonder resultaat.

Cam module is Quantis TV module blauw. Ziggo kaart is actief.

Zojuist probleem bij Samsung aangemeld. Word vervolgt.
 
SmartHubs "OnTV" werkt niet

Heren, ik heb verschillende threats hierover gelezen en ook nog geen oplossing kunnen vinden.
Ik vind het ronduit ergelijk dat Samsung, wereldwijd Reklame maakt voor deze functie en het klaarblijkelijk niet voorelkaar kunnen krijgen in samenwerking met Ziggo.
Als dit niet op korte termijn gaat lukken kunnen ze het toestel weer terug nemen, omdat het toestel naar mijn mening niet aan de redelijke verwachtingen voldoet. Het is mede een reden geweest om dit €3000-toestel aan te schaffen.
Ik schuw dan ook niet om programma's als KASSA of RADAR in te schakelen.
 
"OnTV" werkt niet!!

Zoals de titel al zegt, ditmaal gaat het om versie 1107.4
Deze nieuwe firmware word nog niet online aan de tv aangeboden, op dit moment is deze alleen via de site te downloaden.

Bron:https://www.samsung.com/nl/support/model/UE42F5500AWXXN-downloads?downloadName=FM

]Bedankt voor jullie reacties. Had intussen ook begrepen dat Samsung hun Software nog niet voorelkaar hebben. Dit schijnt ook met Ziggo te maken te hebben. Deze moeten de relevante informatie hiervoor vrij geven.....
Ziggo kennende(?).........
 
Nou ik heb dus net een update van me tv gedaan heb ik heb nu versie 1109 op me tv maar verder nog geen verandering nog steeds grijze blokken.
 
Ik heb de hoop al opgegeven dat het nog goedkomt... dit had allang verholpen kunnen worden.
Maar vrolijk word je er niet van. Ook ben ik benieuw of deze bug in alle Samsung tv`s voorkomt uit de ''F'' klasse.
 
In dit topic staat een filmpje waarin het wel lijkt te werken.
https://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?t=44611
heeft een van jullie al eens een herinstallatie gedaan?
Het heeft ook allemaal goed gewerkt.... totdat firmware versie 1102 kwam, toen begon de ellende.. terug gaan naar een oudere firmware versie is onmogelijk bij dit type tv en een herinstallatie wil ook niet.
Als je de tv een complete reset geeft werkt het weer eventjes voor een seconde of 2 a 3.
Daarna worden de vlakjes weer allemaal grijs.
Wij alle hebben een heel domme Smart tv in huis staan met een IQ van 0,0
Als het aan mij lag ging dat ding terug naar de winkel, helaas werkte het wel bij aankoop.... dus ik ben bang dat ik geen poot heb om op te staan.
Ik heb geen idee wat mijn rechten zijn in deze of wat de plichten zijn van Samsung....

iemand die het weet mag het zeggen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan