• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Ik betaal ieder maand 10 euro te veel!!!

  • Onderwerp starter J de Ruijter
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
re

Ziggo rekent voor de 3 onderdelen los 64,95 terwijl ik een 'alles in 1' heb besteld voor 54,95. Hier kwam ik nu na 3 jaar achter. Dacht altijd dat het kwam door hoge telefoonkosten doordat mijn vrouw Zwitserse is en vaak met familie en vrienden in Zwitserland belt.
Om nu 3 jaar terug te vragen lijkt mijn wat veel. Dus ik vraag slechts 1 jaar dus 120 euro terug.
Dit lijkt mij redelijk. Ziggo gaat daar niet in mee en zegt dat ik beter de rekening had moeten controleren......
Ligt dit aan mij?
Ik baal hier heel erg van!!!!!

Hoi, heeft niks met rekeningen te controleren te maken.
Jij hebt toen net als ik van ziggo een brief gehad met ingangsdatum en bedrag wat je per maand moet betalen voor je abonnement.
Maak een kopie en stuur naar ziggo en niet 1 maar 3 jaar terug betalen als hun verkeerd zitten.
Maar ik denk dat daar de schoen wringt? jij hebt die brief vermoed ik niet? of wel?
Als jij hem niet hebt, heb je ook geen poot om op te staan.
Suc6 ermee.
 
Maar we zijn het erover eens dat een Alles-in-1 pakket van €54,95 3 jaar geleden nog niet bestond, wat TS beweert.
Zie mijn bericht #9, dat was mijn prijs. € 52,00 voor Alles-in-1 Plus dus niet de aangegeven bedrag van TS.
 
Maar we zijn het erover eens dat een Alles-in-1 pakket van €54,95 3 jaar geleden nog niet bestond, wat TS beweert.

Nee, aangezien je beweerde dat alles in een, drie jaar geleden niet bestond. Die €54,95 gaat het verder niet op TS zal ergens een fout gemaakt hebben.
TS moet die brief zoeken en/of de mail met die brief.
 
Ziggo rekent voor de 3 onderdelen los 64,95 terwijl ik een 'alles in 1' heb besteld voor 54,95. Hier kwam ik nu na 3 jaar achter. Dacht altijd dat het kwam door hoge telefoonkosten doordat mijn vrouw Zwitserse is en vaak met familie en vrienden in Zwitserland belt.

Eigenlijk moet je maand afrekening dan telkens verschillend zijn door de losse telefoonkosten!
Dan heb je nooit goed je afrekeningen per maand bekeken.

Of je heb een abbo met vol-op-bellen erbij, want dat kan de € 10,00 verschil zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan