• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Maximaal aantal smartcards?

Kan iemand de plaatjes wat kleiner maken? De door de gigantische resulutie is dit topic onleesbaar geworden.
 
Prima leesbaar, zou ik zeggen. Een HD monitor doet wonderen...
 
Meer dan 5 smartcards? Let op nieuwe bestellingen....

Vandaag in gesprek met de Ziggo helpdesk:
Officieel mag je van Ziggo dus x SmartCards + x Horizon boxes = max 5.

Nu kan het zo zijn dat je zonder problemen je bestaande vijf smartcards uitbreidt met 3 nieuwe Horizon mediaboxen (dus totaal acht). Niets aan de hand zou je zeggen...totdat je een nieuwe dienst bij Ziggo wilt bestellen.

Vandaag kwam ik erachter dat de bestelling van een familie abonnement mobiele telefonie van een maand geleden door het interne Ziggo systeem is geannulleerd en gesloten omdat er "7 smartcards" bekend zijn....
Het is dat ik ging bellen met de helpdesk.... Ik moet dus eerst 2 Mediaboxen of Smartcards 'inleveren' voordat ik iets nieuws bij Ziggo erbij kan bestellen.

Ik ben even 'not amused' om het maar 's zachtjes uit te drukken, vooral omdat ik geen enkele terugkoppeling heb gehad van Ziggo dat een nieuwe bestelling geannulleerd was.....

Roel
 
Vandaag in gesprek met de Ziggo helpdesk:
Officieel mag je van Ziggo dus x SmartCards + x Horizon boxes = max 5.

Nu kan het zo zijn dat je zonder problemen je bestaande vijf smartcards uitbreidt met 3 nieuwe Horizon mediaboxen (dus totaal acht). Niets aan de hand zou je zeggen...totdat je een nieuwe dienst bij Ziggo wilt bestellen.

Vandaag kwam ik erachter dat de bestelling van een familie abonnement mobiele telefonie van een maand geleden door het interne Ziggo systeem is geannulleerd en gesloten omdat er "7 smartcards" bekend zijn....
Het is dat ik ging bellen met de helpdesk.... Ik moet dus eerst 2 Mediaboxen of Smartcards 'inleveren' voordat ik iets nieuws bij Ziggo erbij kan bestellen.

Ik ben even 'not amused' om het maar 's zachtjes uit te drukken, vooral omdat ik geen enkele terugkoppeling heb gehad van Ziggo dat een nieuwe bestelling geannulleerd was.....

Roel
Geen terugkoppeling is geen stijl.

Maar ik hoor voor het eerst dat je in feite 7 smartkaarts kan hebben! Meestal bij bestellen van horizon wordt al gevraagd welke smartkaart 'uit' moet.
 
het verhaal klopt ook niet. en schrijver is gedeeltelijk terecht en gedeeltelijk ten onrechte verontwaardigd.


Vandaag in gesprek met de Ziggo helpdesk:
Officieel mag je van Ziggo dus x SmartCards + x Horizon boxes = max 5.
dit klopt.

Nu kan het zo zijn dat je zonder problemen je bestaande vijf smartcards uitbreidt met 3 nieuwe Horizon mediaboxen (dus totaal acht).
dit klopt niet.
Niets aan de hand zou je zeggen dit ook niet en wanneer dit wel een tijdje kon, is dit een fout geweest


...totdat je een nieuwe dienst bij Ziggo wilt bestellen.
ligt er aan welke dienst

Vandaag kwam ik erachter dat de bestelling van een familie abonnement mobiele telefonie van een maand geleden door het interne Ziggo systeem is geannulleerd en gesloten omdat er "7 smartcards" bekend zijn....
heeft niets met je smartcards voor tv te maken

Het is dat ik ging bellen met de helpdesk.... Ik moet dus eerst 2 Mediaboxen of Smartcards 'inleveren'
klopt helaas.


voordat ik iets nieuws bij Ziggo erbij kan bestellen.
telefonie bestellen moet gewoon kunnen.

Ik ben even 'not amused' om het maar 's zachtjes uit te drukken, vooral omdat ik geen enkele terugkoppeling heb gehad van Ziggo dat een nieuwe bestelling geannulleerd was.....
niet zo netjes van ziggo. even contact opnemen met klant. klant is op gedachte gebracht dat dit mogelijk was.

Roel
 
Vandaag in gesprek met de Ziggo helpdesk:
Officieel mag je van Ziggo dus x SmartCards + x Horizon boxes = max 5.

Nu kan het zo zijn dat je zonder problemen je bestaande vijf smartcards uitbreidt met 3 nieuwe Horizon mediaboxen (dus totaal acht). Niets aan de hand zou je zeggen...totdat je een nieuwe dienst bij Ziggo wilt bestellen.

Niet lopen janken hier want je wist waarschijnlijk donders goed dat dit niet de bedoeling is.
 
@marans

Bedankt voor je input.

Mbt. het niet kunnen bestellen van een nieuwe dienst vanwege de 7 actieve smartcards is dit al twee keer door de Ziggo helpdesk medewerkers aan mij persoonlijk verteld. De helpdesk medewerkers vroegen dit eerst intern na voordat ze bij mij met dit antwoord terug kwamen.

Vandaag is dat weer (3e keer) bevestigd, maar met de toevoeging dat dit gebeurt als men de bestelling op de normale manier intern in het systeem zet, dan krijgt men deze melding. Ik ken verder de details niet van het interne Ziggo systeem en bestelprocessen; dus wat nu precies de waarheid is en wat er wel of niet klopt...?

Na gisteren eerst een smartcard en een horizonbox te hebben ingeleverd, was ik vandaag in staat om het mobiele pakket aan te vragen; nu afwachten of dat ook wordt doorgezet en ik hierbij nog op tijd ben om een zakelijk nummer over te nemen (daar zit bij mij een tijdslimiet van het bedrijf aan).

Saillant detail van mijn eerste bestelling is dat ik via een SHExxxxx bestelnummer netjes de voortgang kon zien t/m de laatste stap "geleverd en actief"; deze bleek geannuleerd te zijn.

Roel
 
Niet lopen janken hier want je wist waarschijnlijk donders goed dat dit niet de bedoeling is.

Het gaat me niet om de hoeveelheid smartcards; dat wist ik.

Het gaat me om de communicatie en opvolgen n.a.v. een bestelling; dan had ik dat meteen recht kunnen zetten.

Overigens je taalgebruik kan wat mij betreft iets netter.
Gr,
Roel
 
Terug
Bovenaan