• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Ziggo verhoogt tarieven per 1.1.2010

Status
Niet open voor verdere reacties.
HE VERDORIE! Nou moeten we extra betalen! Dus Ziggo is een commerciele organisatie...oh wacht.

Mijn 1,55 mogen ze hebben hoor! Prima kwaliteit digitale televisie, niks te klagen over internet, en meestal kun je nog bellen ook! Ik ben tevreden!
 
Net ook de mail met de verhoging ontvangen....

Als alles zo blijft lopen zoals op het moment en als de service-desk zijn beloofde
nakomt, Ziggo heeft telefonisch en via E-mail beloftes gedaan omtrent de service, dan mogen ze van mij de 1,55.- meer vragen.

Als het mij te duur wordt ga ik gewoon een trapje lager maar momenteel vind
ik de prijs en wat je daarvoor krijt nog ok.
 
De politie heeft de boetes ook weer verhoogd.. zonder je een alternatief te bieden, tis maar even dat je het weet... ,hun prestaties zijn ook al niet verbeterd dus ik begrijp niet waar ze het lef vandaan halen.

Dus ik parkeer met mijn auto bij het kantoor van Ziggo, dus boete = 1,55 euro betalen? Joh... Verdiep het maar eens of de boete het werkt? Resultaat is ja! Jaarlijks steeds minder ongelukken..... Steeds minder irritatie op het weg..... Steeds meer mensen rijden braaf.... het werkte.... Als je hard wilt rijden, eigen schuld. Is 1,55 euro verhoging mijn schuld? Dus kan echt niet vergelijken, lijkt me?

En welke prestatie?

Waarom gebeurt het niet bij Ziggo bv, prijs hetzelfde alleen 5 mb verlagen ipv 1,55 verhoging? Ze willen $, hehehehe.
 
Dus ik parkeer met mijn auto bij het kantoor van Ziggo, dus boete = 1,55 euro betalen? Joh... Verdiep het maar eens of de boete het werkt? Resultaat is ja! Jaarlijks steeds minder ongelukken..... Steeds minder irritatie op het weg..... Steeds meer mensen rijden braaf.... het werkte.... Als je hard wilt rijden, eigen schuld. Is 1,55 euro verhoging mijn schuld? Dus kan echt niet vergelijken, lijkt me?

En welke prestatie?

Waarom gebeurt het niet bij Ziggo bv, prijs hetzelfde alleen 5 mb verlagen ipv 1,55 verhoging? Ze willen $, hehehehe.

Natuurlijk willen ze geld. Het is een bedrijf dat winst wil maken :shock: Lijkt me vrij logisch. Maar ik vind een verhoging van 1 euro 55 nou niet iets om je druk over te maken.
 
Dus ik parkeer met mijn auto bij het kantoor van Ziggo, dus boete = 1,55 euro betalen? Joh... Verdiep het maar eens of de boete het werkt? Resultaat is ja! Jaarlijks steeds minder ongelukken..... Steeds minder irritatie op het weg..... Steeds meer mensen rijden braaf.... het werkte.... Als je hard wilt rijden, eigen schuld. Is 1,55 euro verhoging mijn schuld? Dus kan echt niet vergelijken, lijkt me?

En welke prestatie?

Waarom gebeurt het niet bij Ziggo bv, prijs hetzelfde alleen 5 mb verlagen ipv 1,55 verhoging? Ze willen $, hehehehe.

Wanneer jij bij de supermarkt altijd een 1.5 liter flas cola heb gekocht gooien ze er toch ook niet minder in om de prijs op het zelfde nievau te houden? Prijsstijgingen zijn de normaalste zaak ter wereld.... Kijk eens in de profesinele wereld, de staal, koper en aluminium prijs gaat elk jaar meerder malen (meestal omhoog)

Die 1,55 verhoging is niet jou schuld.... Ziggo heeft ook te maken met stijgende kosten, denk alleen maar aan loon kosten... ik lees net op nu.nl dat de FNV de looneis van 2010 heeft bekend gemaakt
"op 1,25 procent. Als werkgevers hier niet aan mee willen werken, kan de eis oplopen tot twee procent, laat de vakcentrale maandag weten"

Dus als ik jou goed begrijp mogen ze deze kosten niet door berekenen naar haar abonnees?

En inderdaad, 5Mbit minder snelheid levert Ziggo niets op, daar gaat het toch ook helemaal niet om? Ziggo dient winst te maken, Zonder winst geen Ziggo..... Zonder Ziggo heb jij geen abonnement.

Zeer waarscheinlijk behoor jij wel tot de groep mensen die JA zegt tegen de looneis van de FNV....
 
Wanneer jij bij de supermarkt altijd een 1.5 liter flas cola heb gekocht gooien ze er toch ook niet minder in om de prijs op het zelfde nievau te houden? Prijsstijgingen zijn de normaalste zaak ter wereld.... Kijk eens in de profesinele wereld, de staal, koper en aluminium prijs gaat elk jaar meerder malen (meestal omhoog)

Die 1,55 verhoging is niet jou schuld.... Ziggo heeft ook te maken met stijgende kosten, denk alleen maar aan loon kosten... ik lees net op nu.nl dat de FNV de looneis van 2010 heeft bekend gemaakt
"op 1,25 procent. Als werkgevers hier niet aan mee willen werken, kan de eis oplopen tot twee procent, laat de vakcentrale maandag weten"

Dus als ik jou goed begrijp mogen ze deze kosten niet door berekenen naar haar abonnees?

En inderdaad, 5Mbit minder snelheid levert Ziggo niets op, daar gaat het toch ook helemaal niet om? Ziggo dient winst te maken, Zonder winst geen Ziggo..... Zonder Ziggo heb jij geen abonnement.

Zeer waarscheinlijk behoor jij wel tot de groep mensen die JA zegt tegen de looneis van de FNV....

Helemaal mee eens, een normaal bedrijf verhoogd in dat geval al haar producten met een x-percentage. Dat is voor iedereen te begrijpen en eerlijk. Ziggo meent de arrogantie te kunnen opbrengen om al hun inflatiecorrectie te kunnen afwenden op 1 groep AIE-gebruikers. Wanneer ze de stijgingen op alle producten hadden losgelaten dan was de pijn voor de AIE-gebruikers wellicht gehalveerd.

Met een verhoging op zich kan ik best leven, maar dan voor alle Ziggo-gebruikers en niet selectief alle inflatiecorrectie of eigen prijsstijgingen afwenden op 1 bepaalde groep. Het kan toch werkelijk niet zo zijn dat alleen de AIE-gebruikers moeten boeten voor de prijsstijgen van Ziggo.
 
Helemaal mee eens, een normaal bedrijf verhoogd in dat geval al haar producten met een x-percentage. Dat is voor iedereen te begrijpen en eerlijk. Ziggo meent de arrogantie te kunnen opbrengen om al hun inflatiecorrectie te kunnen afwenden op 1 groep AIE-gebruikers. Wanneer ze de stijgingen op alle producten hadden losgelaten dan was de pijn voor de AIE-gebruikers wellicht gehalveerd.

Met een verhoging op zich kan ik best leven, maar dan voor alle Ziggo-gebruikers en niet selectief alle inflatiecorrectie of eigen prijsstijgingen afwenden op 1 bepaalde groep. Het kan toch werkelijk niet zo zijn dat alleen de AIE-gebruikers moeten boeten voor de prijsstijgen van Ziggo.

Nogmaals en tenovervloede....

Niet alleen AIE gebruikers gaan in prijs omhoog......

"Kabel-aanbieder Ziggo verhoogt per 1 januari 2010 de tarieven van zijn Z1-televisie- en Alles-in-1-abonnementen. In verschillende gemeenten wordt bovendien het lokale tarief verhoogd, waarbij de stijging van het maandbedrag oploopt tot 4 euro.
Het standaardtarief voor Televisie Z1 wordt met 20 eurocent verhoogd naar 16,45 euro, een stijging van 1,23 procent, zo meldt Ziggo. In negen gemeenten, waaronder 's-Hertogenbosch en Zeist, gelden lagere lokale tarieven en deze worden ook verhoogd met 1,23 procent."

Ze berekenden de gestegen kosten dus aan alle kabelabonnees met een TV aansluiting! Echter zijn in bepaalde gemeenten andere regelingen van kracht. maar ook daar wordt de prijs met 1.23% verhoogt zoals je hier boven kan lezen.

Ziggo Z1-klanten in Culemborg, Giessenlanden, Hattem en Leiden krijgen echter te maken met grotere stijgingen omdat de overeenkomsten van Ziggo met deze gemeenten over afwijkende lokale tarieven aflopen. Hier worden de tarieven stapsgewijs verhoogd naar het standaard-tarief van 16,45 euro. De verhoging is het grootst in Culemborg: klanten gaan daar vanaf 1 januari maandelijks 14,50 euro betalen in plaats van 10,45 euro. Ook de budgetpakketten en individueel afgesproken tarieven worden met 1,23 procent aangepast.
De tarieven van de drie Alles-in-1 pakketten van Ziggo worden met 1,55 euro verhoogd. Als reden voor de verhogingen geeft Ziggo op dat het 'op vele vlakken met gestegen kosten te maken heeft'.

Bron: www.tweakers.net

Je kan dus zelfs zeggen dat de duurde abonnement een procentueel mildere verhoging krijgen, immers de €1,55 euro drukt zwaarder op een abonnement van €39.95 dan van €64.95

Wat jij dus schrijft, dat Ziggo het lef heeft de verhoging alleen door brekend aan één groep abonnees (Alles in 1) is dus pertinent onwaar.


Wat wil je nou verder nog bewijzen? Je hebt de mogelijkheid je abonnement op te zeggen wanneer je het niet met de aanstaande verhoging eens bent. Als een aantal mensen echt zozwaar tillen aan deze verhoging, bijvoorbeeld door een persoonlijke situatie kan men dus kosteloos en met relatief veel gemak (het kost je 1 brief + postzegel) van het abonnement af.
 
Wanneer jij bij de supermarkt altijd een 1.5 liter flas cola heb gekocht gooien ze er toch ook niet minder in om de prijs op het zelfde nievau te houden? Prijsstijgingen zijn de normaalste zaak ter wereld.... Kijk eens in de profesinele wereld, de staal, koper en aluminium prijs gaat elk jaar meerder malen (meestal omhoog)

Die 1,55 verhoging is niet jou schuld.... Ziggo heeft ook te maken met stijgende kosten, denk alleen maar aan loon kosten... ik lees net op nu.nl dat de FNV de looneis van 2010 heeft bekend gemaakt
"op 1,25 procent. Als werkgevers hier niet aan mee willen werken, kan de eis oplopen tot twee procent, laat de vakcentrale maandag weten"

Dus als ik jou goed begrijp mogen ze deze kosten niet door berekenen naar haar abonnees?

En inderdaad, 5Mbit minder snelheid levert Ziggo niets op, daar gaat het toch ook helemaal niet om? Ziggo dient winst te maken, Zonder winst geen Ziggo..... Zonder Ziggo heb jij geen abonnement.

Zeer waarscheinlijk behoor jij wel tot de groep mensen die JA zegt tegen de looneis van de FNV....

Lees: Eredivisie live 15 euro.
UPC: Sport 1 + Eredivisie Live = 15 euro.

En nog eens 1,55 euro?

Genoeg winst lijkt me? UPC kan blijkbaar wel goed leven met 15 euro dat ziggo nog eens 15 euro winst maakt... Begrijp ik zelf ook niet, UPC is bijna op alle fronten wel goedkoper dan Ziggo...

Waar halen ze nou eens die 1,55 euro vandaan? Wil Ziggo nog meer van ons hebben?

Ik heb ook geen bezwaar met die 1,55 euro, maar het gaat mij wel om eerlijkheid en betrouwbaarheid.
 
Helemaal mee eens, een normaal bedrijf verhoogd in dat geval al haar producten met een x-percentage. Dat is voor iedereen te begrijpen en eerlijk. Ziggo meent de arrogantie te kunnen opbrengen om al hun inflatiecorrectie te kunnen afwenden op 1 groep AIE-gebruikers. Wanneer ze de stijgingen op alle producten hadden losgelaten dan was de pijn voor de AIE-gebruikers wellicht gehalveerd.

Met een verhoging op zich kan ik best leven, maar dan voor alle Ziggo-gebruikers en niet selectief alle inflatiecorrectie of eigen prijsstijgingen afwenden op 1 bepaalde groep. Het kan toch werkelijk niet zo zijn dat alleen de AIE-gebruikers moeten boeten voor de prijsstijgen van Ziggo.
Iedereen gaat meer betalen, ook de klanten met alleen TV. Het standaard TV/radio-tarief gaat ook omhoog.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan