• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

help zie mijn naam niet in rij netwerken hoe kan dat sitecom wl 312

Status
Niet open voor verdere reacties.
M

mootje1

kan iemand mij vertellen ,dat als ik alles heb ingevuld ,bij netwerk maken draadloos
en dan op automatish verbinen klik ,
ik mijn naam niet terug ,kan vinden ,in het rijtje van netwerken beschikbaar
mischien ,dat ik iets verkeerd invul
moet je bv de naam van je computer invullen ,
of mag je een naam verzinnen help ,ik ben al dagen bezig
 
heb ik al gedaan lukt nog niet ,je moet toch je naam zien in het rijtje netwerken in je taakbalk,of zie ik dat verkeerd.
 
ik heb al contact ,alleen niet beveiligd,weet iemand hoe ik dit kan doen
 
Dit moet je doen in je routerconfiguratie menu.
Onder tabblad beveiliging, soort beveiliging instellen en daarna paswoord invullen.
Hierna bij verbindingmaken ook eenmaal zelfde paswoord invullen.

suc6
 
mag je zelf een password verzinnen?
 
ja dat mag, cijfer en lettercombinaties.
Aantal tekens is afhankelijk van soort beveiliging.
 
welke beveiliging kan ik het beste doen alvast bedankt voor alle adviezen:pompom:
 
Wat maakt een wachtwoord sterk (of zwak)?

Een sterk wachtwoord:
•Is ten minste acht tekens lang.
•Is niet uw gebruikersnaam, echte naam of bedrijfsnaam.
•Is geen volledig woord.
•Wijkt duidelijk af van eerdere wachtwoorden.
•Bevat tekens uit elk van de volgende vier categorieën

Hoofdletters
A, B,C

Kleine letters
a, b, c

Cijfers
0, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9

Symbolen op het toetsenbord (alle tekens op het toetsenbord die niet zijn gedefinieerd als letters of cijfers) en spaties
` ~ ! @ # $ % ^ & * ( ) _ - + = { } [ ] \ | : ; " ' < > , . ? /

Een wachtwoord kan voldoen aan alle bovengenoemde criteria en nog steeds een zwak wachtwoord zijn. De tekenreeks Hello2U! voldoet bijvoorbeeld aan alle bovengenoemde criteria voor een sterk wachtwoord, maar is nog steeds zwak omdat het een volledig woord bevat. H3ll0 2 U! is een sterker alternatief, omdat een aantal van de letters in het volledige woord zijn vervangen door cijfers en omdat het woord tevens spaties bevat.
De volgende tips kunnen helpen om uw wachtwoord te onthouden:
•Stel een acroniem samen op basis van een gemakkelijk te onthouden gegeven. Kies bijvoorbeeld een zin die voor u van betekenis is, bijvoorbeeld Mijn zoon is geboren op 12 december 2004. Met deze zin als richtlijn kunt u het wachtwoord samenstellen als Mzigo12-dec4.
•Vervang letters of woorden door cijfers, symbolen en spelfouten in een gemakkelijk te onthouden zin. De zin Mijn zoon is geboren op 12 december 2004 kan bijvoorbeeld worden omgezet in Mi$oonz' vrjd8iz 12124 (u mag spaties gebruiken in uw wachtwoord).
•Relateer uw wachtwoord aan uw favoriete hobby of sport. Bijvoorbeeld: Badminton is mijn sport kan worden omgezet in B@dm1nt()n=m'nsprt.
Als u uw wachtwoord moet opschrijven om het te kunnen onthouden, label het dan niet als wachtwoord en bewaar het op een veilige plaats.

bron:https://windowshelp.microsoft.com/W...0dc-47e7-9260-a5a0e903db571043.mspx#section_1
 
welke beveiliging kan ik het beste doen alvast bedankt voor alle adviezen:pompom:

WPA2 Personal (ook wel WPA2-PSK genoemd) met AES (CCMP) codering. Wees niet te zuinig met de lengte van de sleutel (minder dan 40 tekens is eigenlijk te weinig, zeker nu GPUs steeds sneller worden), je hoeft het toch maar één keer in te typen per computer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan