• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Problemen Email ophalen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ditzelfde heb ik gisteren met 1 van mijn E-mail adressen gehad. Ziggo gebeld en er waren geen storingen bekend. Ik kon ook niet op mijn ziggo en webmail komen en ook niets van bekend. Na 20 minuten met een dame gesproken te hebben over deze storing kwam er uiteindelijk uit dat ze voor mij ook een klant had met naam@quicknet met hetzelfde euvel en adviseerde ze indien mogelijk het wachtwoord te wijzigen. Dit heb ik gedaan alleen de opbouw van wachtwoorden is anders geworden. Je moet nu met een hoofdletter beginnen.
Groetjes Frank

Inderdaad hier ook dezelfde problemen met de "quicknet" email accounts, met oude 'multikabel" mail adres geen problemen. We wachten maar weer even af. :roll:
 
Had ook sinds vrijdagmorgen, 15 aug. dezelfde problemen. Ik gebruikte toen nog de, ooit door Multikabel voorgestelde, 7 character wachtwoorden. Regels zijn nu dat je minimaal 8 characters moet gebruiken met beperking in speciale characters.
Na veranderen van de wachtwoorden was probleem opgelost:pompom: :applause: :frons:
 
Leuk opgemerkt maar ik gebruikte al meer dan tien letters en cijfers in mijn wacht woorden

dus daar zal het niet aan gelegen hebben dat er wat fout is gegaan.
 
Misschien gebruik gemaakt van niet (meer) toegestane Special Characters?
 
Ik kan natuurlijk niet voor iedereen spreken maar ik mijn geval is dit NEEN
 
Ik kan natuurlijk niet voor iedereen spreken maar ik mijn geval is dit NEEN

Hoi Ed,

Hier hetzelfde probleem met 1 quicknet mail adres, de andere werkt gewoon nog. Sinds 15 augustus geen mail meer. Mail adres wordt op 4 apparaten gebruikt waarvan 2 thuis, aangezien ik nu op zee zit is password wissel niet echt een optie

Rare zaak. Wachtwoord bestaat overigens korter dan 8 tekens.

Gr Michiel
 
Bij inloggen op webmail de volgende foutmelding:

De opgegeven gebruikersnaam of het wachtwoord is onjuist. (LGI-0006)

De ingevulde gegevens zijn echter 100% zeker correct.
 
Enige dagen geleden was dat bij mij ook het geval. Even in mijnziggo een nieuw wachtwoord aanmaken en instellen in het e-mail account. Probleem is dan over.
 
Enige dagen geleden was dat bij mij ook het geval. Even in mijnziggo een nieuw wachtwoord aanmaken en instellen in het e-mail account. Probleem is dan over.

Ja ja, dat was bij mij ook de "oplossing" om het weer werkend te krijgen.
Misschien wel handig als Ziggo deze plotselinge verandering ook naar de klant zou communiceren? :giveup:
 
Bij inloggen op webmail de volgende foutmelding:

De opgegeven gebruikersnaam of het wachtwoord is onjuist. (LGI-0006)

De ingevulde gegevens zijn echter 100% zeker correct.

Hoi Michiel

Ja ik had ook een probleempje met 1 met Mijn ziggo acount en met 1 van mijn email acounts gelukkig niet met het hoofd email acount anders kan je geen wacht woorden veranderen via mijn wacht woord vergeten optie

maar dat geneuzel dat het zou komen door te weinig letters en cijfers betwist ik want ik gebruikte op al mijn acounts al meer dan tien karaktors

Wel lastig dat je nu net op zee zit dat het gebeurt.

Zal wel een wazige ziggo medewerker in de files hebben lopen poken

Of dat is natuurlijk ook een optie ze hebben last van hacker gehad.

Groetjes Ed
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan