• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

alles in 1 abonnement

Status
Niet open voor verdere reacties.
E

elbobo

Ben nu klant bij Vodafone thuis en wil wel weer terug naar Ziggo alles in 1. Kan hierbij kiezen uit een gratis tablet met hd ontvanger voor 99 euro. Wil een tablet met hd recorder, maar wat moet je hier dan voor betalen? Mogelijkheid staat er niet tussen en ik denk dat de meeste mensen hier belang bij hebben. Bij uitzending gemist moet je namelijk betalen voor rtl en staat elk programma er niet bij!


**
 
Ben nu klant bij Vodafone thuis en wil wel weer terug naar Ziggo alles in 1. Kan hierbij kiezen uit een gratis tablet met hd ontvanger voor 99 euro. Wil een tablet met hd recorder, maar wat moet je hier dan voor betalen? Mogelijkheid staat er niet tussen en ik denk dat de meeste mensen hier belang bij hebben. Bij uitzending gemist moet je namelijk betalen voor rtl en staat elk programma er niet bij!


**

Is het zo moeilijk dan? De mogelijkheid staat er niet tussen, omdat die er NIET is!
 
Je kunt het ook anders zien. De aanbieding tablet + ontvanger bestaat eigenlijk uit een gratis tablet + een ontvanger voor de normale prijs van 99 euro. Als je nu kiest voor een gratis tablet en je koopt de recorder voor de normale prijs van 199 euro, heb je eigenlijk eenzelfde soort aanbieding, nl: tablet + recorder voor 199 euro. Is maar hoe je het bekijkt. :wink:
 
Ben nu klant bij Vodafone thuis en wil wel weer terug naar Ziggo alles in 1. Kan hierbij kiezen uit een gratis tablet met hd ontvanger voor 99 euro. Wil een tablet met hd recorder, maar wat moet je hier dan voor betalen?

Van Gaal zou waarschijnlijk zeggen: "Ben ik nou zo slim, of kun jij niet lezen?". :? :?
Deze keuze bestaat niet, dus kun je er ook niet voor kiezen. Blijven er dus drie opties.
Optie 1: Je belt de klantenservice en stelt je vraag aan hun inplaats van hier. Zij kunnen je gegarandeerd een antwoord geven op je vraag. De forumleden zullen echter niet bij machte zijn om te bepalen hoeveel korting Ziggo jou kan geven en zal geven.
Optie 2: Je neemt de HD recorder voor €49,- en zoekt op het web naar een shop met de laagste prijs voor de tablet. Ik neem aan dat je dan de 2 bedragen nog wel bij elkaar op kunt tellen om de uiteindelijke totaalkosten voor jou te berekenen.
Optie 3: Optie 2, maar dan andersom (dus tablet voor €0,- en HD recorder zelf kopen bij de goedkoopste webshop).
De laatste optie lijkt mij de beste. Je hoeft dan namelijk geen bedragen bij elkaar op te tellen. Succes bij het nemen van een beslissing v.w.b. deze 3 opties. :thumb up:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan