• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Bug&Wishlist

Status
Niet open voor verdere reacties.
1e. Als je bv pauseert en weer verder gaat krijg je die mooie balk onderin waar je bent in de opname. Het zou mooi zijn als de tijd die deze balk op het scherm blijft instelbaar is. Hij blijft wel erg lang op het scherm.
Die staat al in de bug/wishlist als:

De timerbalk blijft exact 10 seconden staan, ondanks dat de instelling doet vermoeden dat je dit aan kunt passen. de bug is... de instelling werkt niet. de wish is we willen dit kunnen instellen

Het zou mooi zijn als er een step functie komt. Hierdoor kan je stap voor stap door een opname heen.
Er is toch al een stap functie. Blz 40 van de manual:

7. Systeeminstellingen
3. Opname Opties
U kunt een eerdere begintijd en latere eindtijd instellen voor het geval dat de opname eerder begint of later eindigt dan verwacht.

U kunt ook de tijd instellen voor instant herhaling of skip vooruit met de toets HERHALING of SKIP.
1. Selecteer Opname Opties en druk op OK.
2. Kies Extra begintijd/eindtijd of Tijdsprong terug/vooruit en druk op OK.
3. Kies de tijd met de toets OK .
 
M'n 5050C heeft letterlijk een 24uurs opname gemaakt "van het 20:00 journaal". Is dit een bekende bug? De schijf zat nu al vol op terwijl het apparaat zondag is neergezet. Deze opnames maar verwijderd.

Overigens, is het mogelijk om opnames automatisch te laten vervallen?

[edit2] Kennelijk de "Opnamen welke zijn geprogrammeerd stoppen niet op tijd" bug :-/.

Vraag me af of het nu wat tijd heb misschien fijner is om Ziggo's automatisch zender-afstelling protocol (hoe heet dat, iemand specs?) te implementeren in MythTV. Want dat was de laatste tijd m'n grootste probleem.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
M'n 5050C heeft een 24uurs opname gemaakt "van het 20:00 journaal". Is dit een bekende bug?

Overigens, is het mogelijk om opnames automatisch te laten vervallen?

Hoe bedoel je opnames automatisch te laten vervallen?
 
Tsja, ik kom zelf vanaf MythTV. En daar zeg je bijv. dat na 7 opnames van het het journaal de oudste weg kan. Verder word alles gemarkeerd voor verwijderen ('vervallen') als de schijf vol is, en kan je dat vlaggetje per opname op 'altijd bewaren' zetten.
 
Tsja, ik kom zelf vanaf MythTV. En daar zeg je bijv. dat na 7 opnames van het het journaal de oudste weg kan. Verder word alles gemarkeerd voor verwijderen ('vervallen') als de schijf vol is, en kan je dat vlaggetje per opname op 'altijd bewaren' zetten.

Dat gaat met de 5050 niet. Ook het automatisch verwijderen als de schijf vol is/raakt gaat niet met de 5050.
 
Verder staat er nu "- UPDATING -" op het LCD. Is dat voor EPG data, of er toch plotseling een bijgewerkt firmware?

Edit: laat maar.. hier antwoord gevonden. Prettig dat het ook (niet) in de handleiding staat.
 
Verder staat er nu "- UPDATING -" op het LCD. Is dat voor EPG data, of er toch plotseling een bijgewerkt firmware?

Staat de 5050 in stand-by? Dat is een automatische update voor de EPG en smartcard verificatie. Doet hij ong 2x per uur.
 
Ondertitels

Twee puntjes ondertiteling:

- De ondertiteling met proportioneel lettertype is soms instabiel (opeens een scherm vol tekst, blijft niet altijd binnen de marge van het scherm)
- De ondertiteling met vast lettertype is te licht en niet duidelijk leesbaar
 
Mappen en file namne wijzigen op de HDD

Het zou fijn zijn als je via een FTP programma de namen van mappen en files op de HDD kunt wijzigen en folders verplaatsen.
Nu komt er elke keer een foutmelding "502 Command not supported."

Ik zie dit nog niet terug komen in de wishlist.

 
uitkomst zoeken

Wanneer ik een bepaald programma voor enkele dagen op onregelmatige tijden wil opnemen zoek ik dit met de zoekfunctie op; ik krijg dan omdat dit programma op meerdere zenders wordt uitgezonden een lange lijst; ik ben de lijst van de 9200PVR gewend waarbij al in de regel de naam van de zender wordt vermeld; bij de 5050 is slechts vermelding bovenin het scherm als de regel is geselecteerd; hoewel het optisch allemaal veel groter lijkt zijn mijn ogen toch steeds van de lijst naar bovenin heen en weer aan het springen en dat vind ik vrij vervelend en een achteruitgang t.o.v. de 9200

Peter Spaan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan