• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Slecht werkende EPG Horizon Box

Met dat rode bedoel ik de gloed die de box van midden onder straalt. Dus 15 sec, beter iets langer de knop van achter uitzetten en daarna weer aan. Via de box of afstandsbediening op de aan knop drukken tot je die rode gloed ziet en minimaal 45 min. wachten. Succes.
 
Oh dat is heel iets anders. Normaal zie ik hem dus altijd eerst rood worden dan blauw en dan geel. Maar nu is dus knop ingedrukt houden tot lampje op de box rood word
 
Uhm als ik de knop achter weer aanzet begint de box meteen iets te doen is dat goede moment omdat de aan knop lang ingedrukt te houden?
 
Je moet niets ingedrukt houden. Gewoon op de aanknop drukken totdat de box rood straalt. Je hebt toch wel een horizonbox?
 
Nog keer gedaan gebeurt niks gaat meteen met die blokjes op en neer zeg maar maar rood nope
Standaard staat die hoog in stand by
 
Verder reikt mijn kennis ook niet. Misschien de stand-bystand veranderen of Ziggo bellen hoe verder te handelen.
 
Heb jou beschreven handeling ook al ergens anders gelezen. Zo ongeveer dan. Blijkbaar reset je dan de boel.
 
Terug
Bovenaan