Geen interactieve (meer)?

rolfio

Forum Gebruiker
Berichten
49
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Met mijn nieuwe tv een aantal dagen mogen genieten van interactieve tv. Heb de Quantis module erin. Sinds een aantal dagen niets meer, ook die Ziggo on demand melding niet meer gezien. Iemand enig idee?

Kon trouwens Discovery en Nat. Geo channel niet vinden, klopt dit en zitten die zenders niet bij interactieve tv van Ziggo?
 
Er zijn wel problemen bekend met de Smit module (itv 130 foutmelding) maar dat is hier niet geval.
Wellicht even de tv volledig van de stroom afhalen. Helpt bij mij wel.
 
Met mijn nieuwe tv een aantal dagen mogen genieten van interactieve tv. Heb de Quantis module erin. Sinds een aantal dagen niets meer, ook die Ziggo on demand melding niet meer gezien. Iemand enig idee?

Kon trouwens Discovery en Nat. Geo channel niet vinden, klopt dit en zitten die zenders niet bij interactieve tv van Ziggo?

Hoi Rolfio,

Dat is wel even balen zeg! Mijn advies is om de CI+ module voor korte tijd uit jouw tv te halen. Daarna mag je deze weer in jouw tv plaatsen. In vrijwel alle gevallen op. Daarnaast is het altijd goed om een check te doen op nieuwe firmware voor jouw tv. Kom je er niet uit dan helpt onze website je verder.

Succes!

Groet,
Pim - Ziggo Webcare
 
Dankjewel Pim. Die website gaat overigens over gecodeerde uitzendingen die je niet kan zien. Daar heb ik dus geen last van. Het gaat puur om het interactieve gedeelte wat bij mij niet werkt.

Ga vanavond maar eens even die kaart opnieuw plaatsen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dat had ik begrepen inderdaad. :wink: Maar omdat je aangaf dat ook bepaalde kanalen niet gevonden konden worden stuur ik toch even het advies van de website mee.

Groet,
Pim - Ziggo Webcare
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Stroom er een tijdje af gehad, nu doet Ziggo on demand het weer. Ik kan echter niets van Discovery of Nat Geographic channel terugkijken?
 
Hoi Rolfio,

Ik heb het hier even gecontroleerd, maar ik kan nog wel content van NGC afspelen. Discovery zie ik er hier ook niet tussen staan. Zie je nog wel content van NGC en lukt het niet om het af te spelen, of zie je de hele zender niet terug?

Ben - Ziggo Webcare
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik zie de zenders er überhaupt niet bijstaan, bij het terugkijk gedeelte.
 
Dank voor je reactie. Via de Horizon Box was het hier wel terug te zien, maar via de Humax inderdaad ook niet. Deze maakt van hetzelfde platform gebruik als de CI+ tv's. We zetten het uit! Sorry voor het ongemak.

Groet,
Ben - Ziggo Webcare
 
Terug
Bovenaan