• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

0900 nummer blokering

Status
Niet open voor verdere reacties.
T

theehuis

Ik heb een alles in een basis pakket en heb alle betaalde nummers laten blokkeren (kids in huis).
we kunnen dus alleen vaste en mobiele nummers bellen (Gratis)
zodat we elke maand een vast bedrag betalen aan Ziggo.
Vandaag 25-8-2015 zie ik ineens dat ik meer betaal het is maar 0,38 cent maar dan nog.
Wat zie ik op mijn factuur er is 2x en 0900 nummer gebeld.
Gebeld met de KS en deze bevestigen dat de blokkering er gewoon op staat en dat de modem op onverklaarbare wijze naar een 0900 nummer belt.
ze gaan dit nu uitzoeken. tot die tijd zal ik dus ook de 0900 nummers moeten betalen die door mijn modem gebeld worden.
dit vind ik een kwalijke zaak
 
Denk je er wel om dat ook bijvoorbeeld de dokterswacht een betaald 0900-nummer is?
En heel veel klantenservices natuurlijk. Is gewoon opvoeden niet veel beter? ;-)
 
Denk je er wel om dat ook bijvoorbeeld de dokterswacht een betaald 0900-nummer is?
En heel veel klantenservices natuurlijk. Is gewoon opvoeden niet veel beter? ;-)



Nutsbedrijven met 0900 kan je ook mailen dat ze jou moeten bellen. Zij willen zo nodig een 0900 nummer. Echter mij bellen heeft geen nut want ze bellen zonder nummer dan mailen ze maar terug. Dus TS heeft gelijk om 09 nummers te blokkeren. Klantenservice met 0900 nummer slaat namelijk nergens op.
 
Denk je er wel om dat ook bijvoorbeeld de dokterswacht een betaald 0900-nummer is?
En heel veel klantenservices natuurlijk. Is gewoon opvoeden niet veel beter? ;-)

heeft niets met opvoeden te maken. iedereen heeft toen ze klein waren wel de geinlijn of andere lijnen gebeld . en aangezien ik gewoon een vast bedrag per maand wil betalen heb ik deze nummers laten blokkeren.
 
Denk je er wel om dat ook bijvoorbeeld de dokterswacht een betaald 0900-nummer is?
En heel veel klantenservices natuurlijk. Is gewoon opvoeden niet veel beter? ;-)
Ik ken de dokterswacht niet, maar nij ons hebben de zorgverleners (ook in het weekend en de spoeddiensten) een gewoon telefoonnummer.
En de vraag gaat trouwens niet over opvoeden, maar over het feit dat ondanks dat er een blokkade op bepaalde nummers staat deze toch gebeld kunnen worden.
 
Ik ken de dokterswacht niet, maar nij ons hebben de zorgverleners (ook in het weekend en de spoeddiensten) een gewoon telefoonnummer.
En de vraag gaat trouwens niet over opvoeden, maar over het feit dat ondanks dat er een blokkade op bepaalde nummers staat deze toch gebeld kunnen worden.

ik weet heb zelf al 8 jaar een baan als TL (teamleider) bij een provider op een contactcenter
 
Ik ken de dokterswacht niet, maar nij ons hebben de zorgverleners (ook in het weekend en de spoeddiensten) een gewoon telefoonnummer.
En de vraag gaat trouwens niet over opvoeden, maar over het feit dat ondanks dat er een blokkade op bepaalde nummers staat deze toch gebeld kunnen worden.

Ik vind het wel prachtig hoe het hier gaat :-)

Ik geef enkel aan dat het nummer van de dokterwacht ook een 0900-nummer is en dat het wel goed is je daar in elk geval van bewust van te zijn.
In Friesland heet het de Dokterswacht, in Groningen de Doktersdienst maar in beide gevallen gaat het om een 0900 nummer.
Heb je dus 's avonds of weekends een huisarts nodig of medisch advies nodig (over die kinderen juist?), wees er je dan van bewust dat je dat nummer niet kunt bellen. Dat is mijn waarschuwing / opmerking. En geef daarbij met een knipoog de opmerking dat je anders misschien beter kunt opvoeden in plaats van deze nummers te blokkeren.

En de vraag over het wel betalen van 0900-nummers terwijl die geblokkeerd zijn, dat is een vraag die enkel de klantenservice kan beantwoorden natuurlijk en die zijn daar al mee bezig. Dus denk niet dat TS van ons daar nu echt een concreet antwoord op verwacht. Want daar kunnen wij natuurlijk ook niets aan veranderen.
 
Ik vind het wel prachtig hoe het hier gaat :-)

Ik geef enkel aan dat het nummer van de dokterwacht ook een 0900-nummer is en dat het wel goed is je daar in elk geval van bewust van te zijn.
In Friesland heet het de Dokterswacht, in Groningen de Doktersdienst maar in beide gevallen gaat het om een 0900 nummer.
Heb je dus 's avonds of weekends een huisarts nodig of medisch advies nodig (over die kinderen juist?), wees er je dan van bewust dat je dat nummer niet kunt bellen. Dat is mijn waarschuwing / opmerking. En geef daarbij met een knipoog de opmerking dat je anders misschien beter kunt opvoeden in plaats van deze nummers te blokkeren.

En de vraag over het wel betalen van 0900-nummers terwijl die geblokkeerd zijn, dat is een vraag die enkel de klantenservice kan beantwoorden natuurlijk en die zijn daar al mee bezig. Dus denk niet dat TS van ons daar nu echt een concreet antwoord op verwacht. Want daar kunnen wij natuurlijk ook niets aan veranderen.
mijn vrouw en ik hebben ook allebei een mobiel en daar kunnen we gewoon 0900 nummers mee bellen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan