Beeld wordt "roze".

inmiddels heb ik de RGB instelling gevonden dankzij de aanwijzing van Johnny, iets in de geest van: opties>uitgebreide instellingen>HDMI (of kleurinstelling o.i.d.).

Nu maar afwachten of dat bij mij ook werkt en de roze beelden tot het verleden behoren.

Iedereen bedankt voor zijn reacties. :thankyou::thankyou:

alvast een mooi weekend gewenst,

Ben
 
Het werkt mensen, na het wijzigen van de instellingen heb ik inderdaad geen roze schermen meer, iedereen nogmaals bedankt voor zijn inbreng en dit topic kan dus wel als gesloten worden beschouwd.

:cool::cool:
 
Het is al een paar jaar geleden zie ik maar wij hadden hetzelfde probleem. We hebben van alles geprobeerd. Nieuwe kabels, een Switch kastje, een Ziggo monteur maar volgens Ziggo lag het aan het feit dat het om een oudere Sony tv (2014) ging. We kregen het niet opgelost. Uiteindelijk hebben we toch maar een nieuwe televisie gekocht en het probleem is daarmee opgelost.
 
Ik heb dat soms ook als ik de ontvanger al aanzet terwijl de tv nog niet goed aan is zeg maar. Krijg dan paars beeld. Zet dan snel weer uit tot de tv goed aan is en dan weer de box aan en dan is weer goed.
 
Terug
Bovenaan