• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Opnamen mislukken

Status
Niet open voor verdere reacties.
resetten

Ik heb de Humax gereset naar de fabrieksinstelling, nu lukken de opnames redelijk.

Zojuist Ziggo gebeld. Bij mij gaven ze als reden dat ik een splitter op de muur heb, 1 voor de HUMAX en de andere voor de analoge lijn op de slaapkamer. Ik moet eerst testen of de splitter het probleem is voor de E-19 melding.

Ik zal eerst alles resetten naar de fabrieksinstellingen. Gaan daar alle opnamen bij verloren?
 
door de splitter ?
Lijkt mij typisch weer zo'n helpdesk onzin verhaal !
 
Zojuist Ziggo gebeld. Bij mij gaven ze als reden dat ik een splitter op de muur heb, 1 voor de HUMAX en de andere voor de analoge lijn op de slaapkamer. Ik moet eerst testen of de splitter het probleem is voor de E-19 melding.

:schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater:

Oh Oh Oh,

Wat vreselijk zijn dit soort bedrijven toch om mensen op deze manier met een kluitje het riet in te trappen.

Geloof me, het ligt echt niet aan je splitter hoor.
Eigenlijk is het gewoon te gek voor woorden dat ze jou gewoon een belachelijk verhaal op de mouw spelden.
De fout ligt echt bij hun en niet bij jou of de splitter die je er tussen hebt
 
:schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater:

Oh Oh Oh,

Wat vreselijk zijn dit soort bedrijven toch om mensen op deze manier met een kluitje het riet in te trappen.

Geloof me, het ligt echt niet aan je splitter hoor.
Eigenlijk is het gewoon te gek voor woorden dat ze jou gewoon een belachelijk verhaal op de mouw spelden.
De fout ligt echt bij hun en niet bij jou of de splitter die je er tussen hebt

dat dacht ik ook al. Ik ga maar proberen om de Humax niet op de standby te zetten en eventueel naar de fabrieksinstellingen terug te zetten.
 
Je zit zo te zien in precies hetzelfde kabelgebied als mij.
Waarschijnlijk heb je dan ook dezelfde problemen als dat ik heb, heb jij bijv. ook het probleem van de afgekapte opnamen? dat je een gedeelte van een programma erop hebt staan en het gedeelte dat je wel hebt ook gewoon kunt bekijken?
 
Je zit zo te zien in precies hetzelfde kabelgebied als mij.
Waarschijnlijk heb je dan ook dezelfde problemen als dat ik heb, heb jij bijv. ook het probleem van de afgekapte opnamen? dat je een gedeelte van een programma erop hebt staan en het gedeelte dat je wel hebt ook gewoon kunt bekijken?

Dat probleem hebben wij gelukkig (nog) niet. Het probleem is volgens mijn vrouw overigens gestart nadat de proef preview periode verlopen was.
 
:schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater:

Oh Oh Oh,

Wat vreselijk zijn dit soort bedrijven toch om mensen op deze manier met een kluitje het riet in te trappen.

Geloof me, het ligt echt niet aan je splitter hoor.
Eigenlijk is het gewoon te gek voor woorden dat ze jou gewoon een belachelijk verhaal op de mouw spelden.
De fout ligt echt bij hun en niet bij jou of de splitter die je er tussen hebt
:schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater:
Het valt mee dat ze niet zeggen dat je een andere TV moet kopen.
:schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater:
 
Dat probleem hebben wij gelukkig (nog) niet. Het probleem is volgens mijn vrouw overigens gestart nadat de proef preview periode verlopen was.

Dat is op zich logisch, aangezien de meeste mislukte opnames hier betrekking hebben op de 'E19-preview periode verlopen' melding.
 
niet helemaal mee eens dat het logisch is want de opnamen (die waren klaar gezet) waren voor de standaard zenders........ en niet voor de pakket zenders.
 
niet helemaal mee eens dat het logisch is want de opnamen (die waren klaar gezet) waren voor de standaard zenders........ en niet voor de pakket zenders.

Dat is helaas wel logisch want vrijwel alle kanalen zijn gescrambled.
De kanalen die geen E19 hebben zijn ook zonder smartcard te zien. Dus die krijgen nooit een E19.
Zie dit en dit bericht.

Op het moment dat de previewperiode voorbij is en je hebt je smartcard nog niet geregistreerd bij Ziggo gaan alle zenders, behalve eerder genoemde, op zwart met de bekende E19.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan