Hikjes in beeld/geluid bij de Horizon

Heb je wel of geen last van hikjes in beeld van je Horizon ? (lees eerst bericht #1)


  • Totaal aantal stemmers
    336
tijdens kijken weinig hikjes meer te zien.

tijdens afspelen van opnames nog HEEL sporadisch.
Laatste 10 uur dat ik van opname gekeken heb, 1 hikje gehad (erg minimaal).
 
De enquête ingevuld. Het lijkt of ik er nu meer last van heb dan pakweg 4 maanden geleden?
 
Hikjes

Ik heb nog steeds hikjes of te wel HIKKEN in het beeld en het komt overal voor bij terug kijken en live TV.
En ik heb ze nog niet minder zien worden eerder meer !!!!!!!!
Ik vind wel dat er weinig mee gedaan word door Ziggo als ik hier lees hoeveel klachten hierover zijn en ze worden echt niet minder.
Maar wat moeten we daar verder mee.
Ik denk dat er hier niemand een goed antwoord op heeft of zou ik een nieuwe HORIZON BOX aan moeten vragen !!!
Ik weet het verder ook niet meer maar ik zie er nog steeds geen verandering in komen .......
 
De laatste tijd ervaar ik MEER hikken dan voorheen....

zowel op de hoofd box, als de clients. Kwaliteit en sterkte van het signaal zijn perfect of bijna perfect.

erg storend........
 
De laatste tijd steeds vaker gekraak en stilstaand beeld bij opnames, ook als ik de scène opnieuw afspeel gekraak/gepiep en beeld blijft aantal seconden hangen. Heb de harde schijf al eens gewist maar probleem blijft.
Live heb ik dit probleem niet, wel soms hikjes zoals iedereen dat heeft.

Signaal/kwaliteit is goed.

Zijn er meer mensen die dit probleem hebben?
 
De laatste tijd steeds vaker gekraak en stilstaand beeld bij opnames, ook als ik de scène opnieuw afspeel gekraak/gepiep en beeld blijft aantal seconden hangen. Heb de harde schijf al eens gewist maar probleem blijft.
Live heb ik dit probleem niet, wel soms hikjes zoals iedereen dat heeft.

Signaal/kwaliteit is goed.

Zijn er meer mensen die dit probleem hebben?
Jup... Hier ook...
Had vrijdag "lekker nederlands" opgenomen.
Waren niet thuis, dus zaten tijdens de opname ook niet te kijken.

Hele opname vol met haperingen in het beeld.... Was blij dat het om het geluid ging! (die stotterde niet).
Haperingen zaten echt in de opname (geprobeert).

Gaat lekker zo....
 
a.s vrijdag komt een monteur. Maar ik hoop niet dat de box vervangen moet worden want deze is geruisloos, en ik lees dat er veel boxen lawaai maken.(ventilator)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Heb een nieuwe box gekregen (4701) van die andere waren 2 tuners defect.
Installatie werd opeens gestopt na 20 minuten met de melding dat de installatie niet verder kon uitgevoerd worden,ik moest de box uitschakelen en weer inschakelen. Heb dat nu gedaan, ben benieuwd of het nu wel lukt.
 
Installatie is nu gelukt, het gekke is dat de favorietenlijst/zendervolgorde zoals ik die op die andere HB had ingesteld op deze HB hetzelfde is. Hoef de lijst dus niet opnieuw samen te stellen. Raar maar waar.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Fijn dat t gelukt is [emoji1]. Hoe is de nieuwe box qua geluid? Dat blijft bij mij wel een grote ergernis!
 
Terug
Bovenaan