• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Handshake icm Denon 1908 AV

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ze ruilen niet tegen een Humax. Je kunt het wel vragen, maar ze doen het niet. Ze ruilen dan wel om, maar dan krijg je doodleuk "wat er op dat moment op voorraad is". In mijn geval dus gewoon een nieuwe H380.

Op een of ander moment denk je toch dat Ziggo wel tot het besef moet komen dat dit klauwen met geld kost: iedereen met een handshake probleem belt naar Ziggo, decoders worden omgeruild, probleem blijft zich voor doen. Dat kost los van hun naam (daar valt toch weinig aan te verliezen) toch ook bergen verzendkosten; refurb kosten en helpdesk medewerkers-tijd.
 
Ik zal het probleem aankaarten en kijken of we vanuit onze kant of die van Samsung een oplossing kunnen bieden.

Bedankt voor de input.


ps. Indien meer gebruikers hier last van hebben, gewoon aangeven! Des te meer voorbeelden des te beter.
 
Ik zal het probleem aankaarten en kijken of we vanuit onze kant of die van Samsung een oplossing kunnen bieden.

Bedankt voor de input.


ps. Indien meer gebruikers hier last van hebben, gewoon aangeven! Des te meer voorbeelden des te beter.

Hier hetzelfde. Handshake problemen met m'n Samsung naar m'n Onkyo TX-SR875.

Oops, ik had dat al gemeld.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
mischien is dat de oplossing wel, elke keer vragen voor een ruil tot het gefixed is door samsung. Of dat ziggo door de voorraad samsung heen is
Mozilla/5.0 (SymbianOS/9.2; U; Series60/3.1 NokiaN95_8GB/20.0.016; Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1 ) AppleWebKit/413 (KHTML, like Gecko) Safari/413
 
versterker

Zie dat er meer mensen zijn met een Onkyo waar dit probleem zich voordoet. Ik heb zelf ook een Onkyo, en ook het probleem.

Vroeg me af of het probleem zich alleen voordoet bij de Onkyo icm de Samsung? [heb ik]

Zie tevens in dit forum dat het vaak optreed icm met een Panasonic TV. [heb ik ook !]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zie dat er meer mensen zijn met een Onkyo waar dit probleem zich voordoet. Ik heb zelf ook een Onkyo, en ook het probleem.

Vroeg me af of het probleem zich alleen voordoet bij de Onkyo icm de Samsung? [heb ik]

Zie tevens in dit forum dat het vaak optreed icm met een Panasonic TV. [heb ik ook !]

Heb je nog andere bronnen aangesloten op de Onkyo of de Panasonic? Werken die wel goed?
 
Heb je nog andere bronnen aangesloten op de Onkyo of de Panasonic? Werken die wel goed?

Ja, heb mijn laptop eraan hangen [met HDMI, werkt perfect] en heb een Panasonic DVD recorder, ook via HDMI naar de Onkyo, werkt ook perfect !

Dus aan die zaken ligt het niet.
 
Ja, heb mijn laptop eraan hangen [met HDMI, werkt perfect] en heb een Panasonic DVD recorder, ook via HDMI naar de Onkyo, werkt ook perfect !

Dus aan die zaken ligt het niet.

Des te meer reden dat het aan de Decoder ligt en niet aan de versteker of TV.

Heb je vanaf je laptop ook HDCP ondersteuning, want daarin ligt het probleem volgens mij? Ik denk nl dat de decoder en de TV de HDCP versleuteling onderling moeten afstemmen door de versterker heen. Dit gaat niet goed indien de decoder uit standby komt, maar wel bij een cold-boot.

Ziggo, wat is het idee hierover met betrekking tot jullie decoder?
 
Des te meer reden dat het aan de Decoder ligt en niet aan de versteker of TV.

Heb je vanaf je laptop ook HDCP ondersteuning, want daarin ligt het probleem volgens mij? Ik denk nl dat de decoder en de TV de HDCP versleuteling onderling moeten afstemmen door de versterker heen. Dit gaat niet goed indien de decoder uit standby komt, maar wel bij een cold-boot.

Ziggo, wat is het idee hierover met betrekking tot jullie decoder?

Laptop hangt niet altijd aan de Onkyo [alleen als ik een film kijk]. kabel zit wel altijd in de Onkyo, maar laptop hangt daar dus niet continue aan.

Heb wel HDCP in mijn Asus [net even opgezocht]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan