• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Nieuwe zenderlijst Ziggo per 1 september

Status
Niet open voor verdere reacties.
H

henkjan99

Ziggo meldde eind 2010 dat er GROOTSE veranderingen op komst zijn (miv juni 2011!) op het gebied van digitale tv. Alle pakketten zouden veranderen, iedereen zou standaard ook een tiental HD-zenders krijgen, etc.

Het is bijna juni 2011. Nog geen informatie gezien van Ziggo over de nieuwe pakketten. Wordt het niet eens tijd?

Kan aan mijn ongeduld/nieuwsgierigheid liggen, maar UPC was daarin toch altijd stukken sneller! ;-)
 
Ziggo meldde eind 2010 dat er GROOTSE veranderingen op komst zijn (miv juni 2011!) op het gebied van digitale tv. Alle pakketten zouden veranderen, iedereen zou standaard ook een tiental HD-zenders krijgen, etc.

Het is bijna juni 2011. Nog geen informatie gezien van Ziggo over de nieuwe pakketten. Wordt het niet eens tijd?

Kan aan mijn ongeduld/nieuwsgierigheid liggen, maar UPC was daarin toch altijd stukken sneller! ;-)

Lees de brief die bij de Zie zit nog maar eens door, daar staat in vanaf 2de helft 2011 en de 2de helft begint pas vanaf 1 juli. Doordat een aantal sites juni hebben genoemd, denkt iedereen dat 't juni is, maar aan deze info kan geen rechten worden ontleend. Alleen wat op de Ziggo site staat, of per brief krijgt toegestuurd kan je als 100% juist bestempelen.
 
volgens mij is ook altijd gezegd dat het gefaseerd ingevoerd zou worden.
Beginnende in juni..
en volgens mij september zou het afgerond moeten zijn.

Dus ze zullen eerst wel overal de 5 analoge zenders schrappen.. En de frequenties opnieuw indelen.

En dan bijv zeggen per 1 aug.. of 1 sep.. komen er nieuwe digitale & HD zenders bij en komt de nieuwe pakketindeling.
 
Al die analoge zenders schrappen wordt een hele klus gezien het grote aantal protesten van diverse programmaraden...
 
Al die analoge zenders schrappen wordt een hele klus gezien het grote aantal protesten van diverse programmaraden...

Valt wel mee, die gaan er gewoon af, ziggo stuurt niet iedereen een brief, om 't later weer te moeten veranderen. Ze weten heus wel wat ze doen.......
 
Ziggo heeft altijd laten weten dat er vanaf juni grote veranderingen zouden komen. De 14e van die maand verandert er al veel analoog. Als dat gebeurt is, is toch ook wel bekend wat de nieuwe pakketten zullen gaan inhouden?

Zit elke dag vol verwachting op de postbode te wachten die het blijde Ziggo-nieuws zou moeten bezorgen... :rolleyes: Tot op heden helaas nog niks.
 
13 juni ?

In de winkel in Zwolle wist men te vertellen dat er 13 juni meer duidelijkheid komt over zenders, indeling en prijzen en data.

Dus nog even geduld.:wink:
 
Vandaag een brief ontvangen met daarin de analoge veranderingen. Niets schokkends voor mij.
Per 4 juli verdwijnen de volgende zenders hier uit het analoge zenderpakket.

ZDF
WDR
TV5
TVE
RAI Uno
Brabant 10


De komende maanden wordt het digitale tv aanbod uitgebreid en komen de HD zenders in het standaard pakket.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan