• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

beste gbit router ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Z

Zer0K3wL

ik zoek een nieuwe hoef geen troep ook van sitecom off wifi maakt me ook verder niks uit.

het moet 100% stabiel zijn 120/10 mbit internet kunnen trekken en is bedoelt zo dat ik internet heb op zo wel me playstation 3 als me pc.

edit: ik heb atm
ik vlieg hiermee dus ook constant uit world of warcraft mee waarom ik laaste tijd dus direct van af modem na pc aangesloten ben alhoewel dit tijdelijk is.
WL-306 - Wireless Gigabit Router 300N-XR


EDIT:

Nogmaals ik zoek router die future proof is en met gemak 120/10 trekt als het kan zelfs 120/120.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik draai zonder probs de Linksys WRT320N maar wordt misschien krap met 120mbps.. Je kunt ook kijken naar de D-link 855 of Netgear 3700 die liggen wat hoger met de WAN-LAN snelheid..
 
Sitecom is geen troep, je moet alleen niet de 50 euro kastjes nemen.

De 306 / 308 serie is stabiel en werkt hier al 6 maanden nonstop

Maar verder kan ik je zachtjes duwen richting Dlink en/of Netgear
 
Sitecom is geen troep, je moet alleen niet de 50 euro kastjes nemen.

De 306 / 308 serie is stabiel en werkt hier al 6 maanden nonstop

Maar verder kan ik je zachtjes duwen richting Dlink en/of Netgear

Mijn sitecom router koste me 100E.

das dikke scam.......
en ik vloog er al uit constant met 50/5.
 
anyway denk dat ik Netgear WNDR3700 ga kopen.

of bestaat er nog betere router dan dit ?
 
Ik heb zelf de dir-655 van D-link.. Werkt bij mij erg goed, wel lastig te configureren.. Maar stabiel en snel als wat, gecertificeerd tot 300 MB

En ik wil geen kwalijk bericht melding meer zien uit dit topic.. Kom op mensen.. Ik ben geen kleuterjuf..
 
Ik heb zelf de dir-655 van D-link.. Werkt bij mij erg goed, wel lastig te configureren.. Maar stabiel en snel als wat, gecertificeerd tot 300 MB

En ik wil geen kwalijk bericht melding meer zien uit dit topic.. Kom op mensen.. Ik ben geen kleuterjuf..
Klopt niet helemaal deze router heeft een wan naar lan throughput van 257Mb
maar is wel een heel betaalbare leuke router heb hem zelf ook bereik op Zolder ben ik iets minder te spreken.
 
De net nieuw uitgebrachte Draytek Vigor 2130N lijkt me trws ook wel wat...
 
Ik heb zelf de dir-655 van D-link.. Werkt bij mij erg goed, wel lastig te configureren.. Maar stabiel en snel als wat, gecertificeerd tot 300 MB

Weer het bekende misverstand: dat 802.11n THEORETISCH tot 300 megabit kan heeft NIETS met de WAN/LAN snelheid te maken. 300 MB gecertificeerd is dus een getal dat je meteen mag vergeten.

De doorvoer van de D-Link is overigens erg prima (ruim 250 MB idd), maar zeker geen 300.

Heb zelf overigens de D-Link DIR-855 naar volle tevredenheid.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan