• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Samsung Decoder

Status
Niet open voor verdere reacties.
R

Rabian

Het geluid van onze TV valt tijdens een avondje TV kijken zeker z’n 5 a 6 keer voor ongeveer 50% weg, dit op alle zenders, dit duurt ongeveer 5 minuten en dan is het geluid weer terug.
Dit probleem deed zich bij ons vorige TV toestel ook voor en nu met onze nieuwe LCD TV het zelfde probleem, bij analoog TV kijken hebben we dit probleem niet alleen met de Samsung Digitale ontvanger DCB 9401R aan.
Ziggo diverse keren gebeld over deze klacht, maar alles wat ik tot nu toe heb moeten doen heeft geen resultaat opgeleverd, en krijg de indruk er ook niet meer uit te komen met ze bij gebrek aan kennis van de medewerkers.

Deze vraag heb ik al een keer eerder gesteld maar ben tot de ontdekking gekomen dat het geluid ieder heel uur wegvalt dus 19:00 t/m 19:05 20:00 t/m 20:05 uur etc………..
Ik krijg steeds meer de indruk dat het hier een signaal probleem betreft en niet de decoder.
Ziggo nogmaals gebeld vandaag,blijven het houden op de decoder,omdat deze 3 jaar oud is betreft het geen garantie meer en van een coulance regeling willen ze ook niks weten.
Maar voor ik een nieuwe decoder ga aanschaffen wil ik de experts onder jullie nog eens vragen met advies te komen,voordat ik straks een nieuwe decoder heb en het probleem ook.



Alvast bedankt!!

Rabian
 
Het enige advies dat ik je kan geven is,leg je probleem voor aan de winkelier waar je een nieuwe decoder wil kopen en vraag hem of je je geld kan terug krijgen als je een nieuw exemplaar koopt en deze geeft dezelfde klacht.
Tegelijk kan je dan aan Ziggo melden dat een nieuwe decoder het probleem niet oploste.
 
Heb ik zelf ook al aan lopen denken,maar weet niet of de winkeliers daar zo happig op zijn.............

Zou eigenlijk een decoder moeten kunnen lenen van iemand om uit te testen
 
Heb ik zelf ook al aan lopen denken,maar weet niet of de winkeliers daar zo happig op zijn.............

Zou eigenlijk een decoder moeten kunnen lenen van iemand om uit te testen


Dat zou ook mijn advies zijn aan jou. Maar je weet het zelf al. Moet toch niet te moeilijk zijn. Een buurman oid.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan