• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Post hier als U de nieuwe modem/snelheid hebt maar niet aan de verwachting voldoet

Status
Niet open voor verdere reacties.
HeHe, :censored: jongelui, geen leeftijd-discriminatie, daar ben ik overgevoelig voor :schater::schater::schater:
En wanneer krijg ik trouwens mijn eigen smiley met lange grijze baard :x
Maar die motorola is inderdaad een gewoon (maar wel vrij goed) DOCSIS 2.0 modem, en de snelheden die je laat zien zijn de (sinds 1 september geldende) die bij een All-in-One Plus abonnement horen.

Je moet het bij jouw abonnement horende DOCSIS 3.0 modem dus nog krijgen (wanneer er tenminste geen verwarring is over je abonnement); die modems zouden eigenlijk allemaal per 31 augustus uitgeleverd moeten zijn....

Mees de Roo
 
Er stonden uitloop stippeltjes achter, had je die niet gezien :schater::schater::schater:

Mees de Roo
 
Er stonden uitloop stippeltjes achter, had je die niet gezien :schater::schater::schater:

Mees de Roo

Ik weet niet wat voor mail jij hebt gehad, maar er staan bij mij echt geen stippeltje met uitloop hoor, maarja zal de ouderdom wel zijn he :oyeah::oyeah::oyeah:
 
Misschien dat ik de uitloop stippeltjes van Ziggo ook gemist heb :mrgreen:
Dan moet je eens een probleem bij Ziggo aanmelden, voordat ze dat in behandeling nemen en opgelost hebben ben je zeker 4 regels met uitloopstippeltjes verder :oyeah:
 
Dan moet je eens een probleem bij Ziggo aanmelden, voordat ze dat in behandeling nemen en opgelost hebben ben je zeker 4 regels met uitloopstippeltjes verder :oyeah:

hun motto is: Met internet van Ziggo ben je dus altijd klaar voor morgen.

Laat me niet lachen, wacht al twee maanden op de dag 1 juli 2009.


:sleep::sleep::sleep:
 
dacht dus ook al dat het idd de docsis 2 modem betrof, na enig speurwerk kwam ik wel nog op motorola pagina tegen dat het betreffende modem docsis 2.0 is maar in theorie tot 50mbps aan zou moeten kunnen blijkbaar.

Maargoed wacht ik nog even door, ben in de afgelopen 2 dagen hier op het forum verder gekomen dan in 8 weken tijd met de helpdesk bellen (mede dankzij de goede hulp van Kitaro1)
 
dacht dus ook al dat het idd de docsis 2 modem betrof, na enig speurwerk kwam ik wel nog op motorola pagina tegen dat het betreffende modem docsis 2.0 is maar in theorie tot 50mbps aan zou moeten kunnen blijkbaar.

Maargoed wacht ik nog even door, ben in de afgelopen 2 dagen hier op het forum verder gekomen dan in 8 weken tijd met de helpdesk bellen (mede dankzij de goede hulp van Kitaro1)

bekijk deze link maar eens hier staan de specs van de modem.

https://www.motorola.com/staticfile...5121e-data-sheet-534281-001-a.pdf?localeId=33

veel succes verder
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan