Traaaaaaaaaaaaaag

  • Onderwerp starter Hengelerweend
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
H

Hengelerweend

Ligt het nu aan mij of is het forum de laatste 2 dagen steeds trager aan het worden ?
Ik krijg nu geregeld de melding "Server bezet" te zien.
Ook als je een discussie wil bekijken duurt het soms lang voor de pagina geopend is.
 
Ligt het nu aan mij of is het forum de laatste 2 dagen steeds trager aan het worden ?
Ik krijg nu geregeld de melding "Server bezet" te zien.
Ook als je een discussie wil bekijken duurt het soms lang voor de pagina geopend is.

Hier niet zo traag als jij het doet voorkomen. Maar het is momenteel niet zo druk. De 'server bezet' melding heb ik nog nooit gehad.
 
hier ook geen problemen...
Mozilla/5.0 (SymbianOS/9.2; U; Series60/3.1 NokiaN95_8GB/15.0.015; Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1 ) AppleWebKit/413 (KHTML, like Gecko) Safari/413
 
Melding 'server bezet' heb ik nog niet gehad, maar bij mij is het forum niet al te snel nee...
 
Pagina's openen wel trager de laatste dagen, maar voor de rest geen problemen.
 
Pagina's openen wel trager de laatste dagen, maar voor de rest geen problemen.
Ik heb eigenlijk weer eens helemaal nergens last van... Zelfs de latency van de verbinding is erg laag geworden. Zat ik steeds rond de 30ms, die zit nu weer keurig rond de 10ms. Zat er al over te denken wat bekabeling te vervangen zodat ik zeker weet dat het goed is, maar het forum is hier snel ;)
 
Als ik NIET ingelogd ben gaat het forum turbosnel als vanouds.
Als ik WEL ingelogd ben ik niet vooruit te branden op dit forum en zelf het posten gaat niet altijd goed en moet soms bijna 20 seconden wachten of wordt weer teruggeworpen naar de forum startpagina.
Ik heb me nu als test (tijdelijk) met een nieuwe naam aangemeld en nu ga ik gewoon supersnel over het forum met zowel Firefox als IE 8
Het lijkt wel of ik wordt afgeknepen
Ik heb de Admin hier maar over bericht
 
Als ik NIET ingelogd ben gaat het forum turbosnel als vanouds.
Als ik WEL ingelogd ben ik niet vooruit te branden op dit forum en zelf het posten gaat niet altijd goed en moet soms bijna 20 seconden wachten of wordt weer teruggeworpen naar de forum startpagina.
Ik heb me nu als test (tijdelijk) met een nieuwe naam aangemeld en nu ga ik gewoon supersnel over het forum met zowel Firefox als IE 8
Het lijkt wel of ik wordt afgeknepen
Ik heb de Admin hier maar over bericht

Goede beslissing. Maar ik zie nog iets. Die vreemde avatar van jou is ook weg.
Ik zag altijd een soort gorilla die zich 3x omdraaide en daarna pfffft deed. Die avatar kan ook het onnodige dataverkeer veroorzaakt hebben.
 
Goede beslissing. Maar ik zie nog iets. Die vreemde avatar van jou is ook weg.
Ik zag altijd een soort gorilla die zich 3x omdraaide en daarna pfffft deed. Die avatar kan ook het onnodige dataverkeer veroorzaakt hebben.
Vind je het gek met die 'gassen' van die gorilla ;)
 
Op een of andere manier werkt mijn profiel niet goed op dit forum.
De Avatar heb ik met veel moeite weg kunnen halen, want het aanpassen van mijn gebruikersinstellingen gaat al amper naar een aantal pogingen.
Ik ga nu proberen een statische avatar te plaatsen.
Deze tekst die ik nu intik moet ik voor het verzenden veiligheidshalve eerst kopiëren om in elk geval het niet opnieuw in te hoeven tikken als verzenden weer eens mislukt :x
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan