Waardering voor....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Helemaal mee eens, die mensen hebben gelukkig veel kennis van zaken en zijn altijd bereid om te helpen. :thankyou::thumb up:
 
Ook ik ben het helemaal eens met de TS, hulde voor de site admins en mod's. Een zet de goede richting in, of melding voor offtopic door een mod kan ook helemaal geen kwaad.


Hulde en ga vooral zo door..
 
Bedankt Anoniem

Als ik een warme douche zou mogen uitdelen zou ik hem uitdelen aan Anoniem.

Ondanks dat ik meerdere malen contact had opgenomen met de helpdesk, werd mijn probleem ( het niet hebben van telefonie) niet opgelost.

Ik heb vervolgens een noodkreet aan anoniem gezonden. Waarbij ik heb uitgelegd dat er bij mij een noodsituatie was ontstaan, doordat ik een hulpbehoefende vader thuis heb van 89 die niet zonder de telefoon kan.

Gisteren heb ik contact met hem of haar opgenomen en let wel vanmorgen om 9.30 was het probleem opgelost.

Ik moet zeggen een klasse service , ik ben heel dankbaar met dit forum en mensen zoals anoniem die als een stofzuiger de kruimels opruimen die de helpdesk niet kan oplossen.


Hulde aan zulke mensen:thumb up:
 
De mensen die dit forum runnen verdienen een GROOT compliment !
Hierbij wil ik ook graag mijn waardering uitspreken voor het gehele Team, men blijft toch altijd maar beleefd en respectvol, het is vaak niet makkelijk om zo'n olifantenhuid te hebben.

En geloof me, ik weet absoluut waar ik het over heb !
Dat ik hier nog steeds mag zijn zegt meer dan genoeg.

2 tumbs up !! :thumb up::thumb up:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zo zie je maar dat je aan medewerkers die hier in hun vrije tijd zitten meer hebt, dan aan de gene die op kantoor zitten.
:thumb up:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan