Diep bedroefd

Status
Niet open voor verdere reacties.
B

BenJ

Ons bereikte bericht van het geheel onverwachts overlijden van onze forum beheerder Cees Tool.
 

Bijlagen

  • IM Cees Tool.jpg
    IM Cees Tool.jpg
    91,7 KB · Weergaven: 508
Wat een vervelend bericht. Cees was altijd behulpzaam en zal gemist worden op dit forum. Sterkte voor de nabestaanden.
 
Hier schrik ik toch wel even van:cry:.
Gecondoleerd en veel sterkte voor alle nabestaanden.
 
Cees,

Bedankt voor alles wat je voor de MVG en de Ziggo Gebruikersvereniging hebt betekend.
We zullen je prettige omgang en behulpzaamheid missen. Je was de kurk waarop dit forum dreef!

rust in vrede!
 
Gecondoleerd voor alle nabestanden en ook aan de mede bestuursleden/ beheerders van dit forum. Cees heeft zich altijd volop in gezet voor de Ziggo gebruikers. Een groot gemis. Rust in vrede.
 
Cees,
Bedankt voor alles wat je in de loop der jaren voor het forum gedaan hebt.
Jouw deskundige adviezen en andere bijdragen zal ik heel erg missen.
Je was een baken op het gebruikers forum.


Rust in vrede.
En aan alle nabestaanden gecondoleerd.
 
Om stil van te worden. Gecondoleerd.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
 
gecondoleerd

Mijn deelneming. Erg veel sterkte voor vrouw, kinderen en verdere familieleden. Ik kijk dagelijks op de site. Zal zijn bijdragen missen.
 
Ons bereikte bericht van het geheel onverwachts overlijden van onze forum beheerder Cees Tool.

Hallo Ben, ik wil je hierbij graag condoleren en sterkte wensen. Kees heeft samen met jou en anderen de kar getrokken en een hele grote bijdrage geleverd naar de gebruikers en ontwikkeling van dit forum.
De persoonlijke contacten met Cees waren altijd goed. Dit is een groot gemis.

Ik wens het bestuur en de medewerkers alle sterkte in de komende tijd.
Wil je de condoleances overbrengen naar de familie.

Gerard
Ziggo
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan